Bosch CMG636BB1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636BB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

h*********************@g******** 03-01-2022

Bevalt super goed

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Fantastische en fijne oven.
Duidelijk en makkelijk in gebruik
Super (combi) oven

Pluspunten

• Goede oven
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen

s*****@s******* 26-06-2021

Zonde van je geld!

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Dit is weer zo'n klassiek geval van design over function. Ziet er mooi uit, maar het gebruik is gewoon omslachtig en erg onvriendelijk. Menu's werken traag en (veelgebruikte standaard) programma's verstopt onder allerlei submenu's. Zonder optie om dit te customizen. Al die presets zijn zo abstract en met vage settings dat het bijna nooit voldoet aan wat je wilt doen. De ring voor navigeren moet je constant schoon maken (komt los) omdat die anders niet meer draait. Oven resultaten zijn niet erg consistent en ik verlang gewoon weer terug naar m'n 2e hands cheap ass combi magnetron die 't beter deed.
En met al z'n handigheden, gewoon uitgaan als die niet gebruikt wordt, geen programma draait of de deur een tijdje open staat, nee hoor. Alleen meer zo'n k*t alarm wat dan blijft afgaan. Dan denk je toch ... terug naar de tekentafel en denk nog 's goed na wat een gebruiker echt met zo'n ding doet.
Je mist dan gewoon simpele knoppen om zaken direct in te stellen met wat je wilt, ipv door allerlei trage menu's te moeten scrollen met een ring die meestal ook niet soepel draait.
Nee, echt zonde van het geld geweest. De volgende wordt gewoon weer een simpele goed werkende oven zonder al die toeters en bellen die alleen maar toegankelijke zaken verbergt. Het ziet er mooi uit, maar verder echt ongehoord slecht uitgedacht dit ding.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Traag menu
  • Slechte menu indeling
  • Geen mogelijkheid menu's aan te passen
  • Navigeer ring die non stop vast loopt
  • Bak resultaten tegenvallend

Rick 31-03-2021

Topproduct!

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Taarten, vlees, ovenschotels, cake, brood(jes), alles doet deze oven goed. Mooi ruim, makkelijk schoon te houden en een zeer helder, duidelijk en begrijpelijk scherm. Bediening is echt een makkie, werkt altijd. Veel functies waarvan ik vooral de oven en magnetronfunctie gebruik. Topaankoop van topkwaliteit.

Pluspunten

• Alles wat je zoekt in een oven/magnetron
  • alles

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken na 3 jaar in bezit.

Jos 23-10-2018

Fijn apparaat met makkelijke bediening.

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Een mooi en fijn apparaat met makkelijke bediening. De zwarte uitstraling is iets bijzonders en past heel mooi in een keuken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Mooi uiterlijk.

Melissa 19-06-2018

Chic uiterlijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Toen wij deze oven zagen in de showroom was de keuze direct gemaakt. Wat een chic apparaat! De oven is inmiddels zes maanden in gebruik en we hebben nog geen spijt gehad van onze keuze. Voor de prachtige programma's die het apparaat heeft hadden we het echter niet hoeven doen: we maken alleen gebruik van de normale ovenstand en magnetron =)

Klein minpuntje: doet er lang over om af te koelen en blaast vrij hard en lang na.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Blaast hard en lang na

tevreden gebruiker 10-06-2018

handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

In een pakket gekocht. Bij het eerste gebruik viel gelijk het bedieningsgemak op. Doordacht product waar iedereen mee overweg kan.

Jaap 07-01-2018

Bosch oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Heb dit product vanwege de kwaliteit en voldoet in alle opzichten wat ik van het product verwacht. Gebruiksvriendelijke bediening zonder overdreven poespas, mooi design. Kortom een klasse produkt

Minpunten

• prijzig

Esma 06-01-2018

Perfecte inbouwoven

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Bediening: heel handig, er zitten voorgeprogrammeerde gerechten in waarbij je heel goed door het programma wordt geleid. Helemaal vanzelfsprekend. He hoeft niet meer op verpakkingen van diepvriesproducten te kijken, het staat al in je oven. Maar ook veel andere zaken zijn al voorgeprogrammeerd. Je krijgt tips over de hoogte van je ovenschaal en het materiaal. Ideaal dus!

Schoonmaak: alle onderdelen kunnen uit de oven worden gehaald en in de vaatwasser, waardoor je gladde zijwanden over houdt. Daarna is het een kwesteis van spuiten en schoonmaken..

Geluid: stelt niets voor. Het is een hele stille oven. Er komt koude lucht uit en dat is het enige wat je echt een beetje hoort, valt dus erg mee. Overige menu geluiden kan je instellen..

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoonmaken
  • Stil
  • Laat koude lucht naar buiten ipv warme lucht
  • Duidelijke bediening

Es 18-09-2017

Veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Erg blij met dit apparaat. Er zijn talloze mogelijkheden. Voorgeprogrammeerde programma's zijn erg handig. Daarnaast zit er een functie "drogen" op, dus na gebruik klik je daarop en je oven wordt eerst droog gemaakt van binnen. Zo voorkom je dat vocht blijft hangen in het apparaat. Handige scherm die je ook begeleidt door een programma, door bijvoorbeeld aan te geven wat voor ovenschotel je wel of niet moet gebruiken.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk in gebruik/duidelijk
  • Ziet er strak uit
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• draaiknop is onhandig

Lonneke 28-02-2017

Makkelijk te bedienen en snel opgewarmd

Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Ik ben erg blij met onze oven die wij nu 2 maanden hebben en gebruik hem ook bijna dagelijks. Hij is een handomdraai (door de versnelde voorwarmingsoptie) opgewarmd, waardoor je in korte tijd een maaltijd kunt bereiden.

Pluspunten

• De optie snel voorwerwarmen
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Grote inhoud voor een kleine oven

Minpunten

• Je moet wel regelmatig alle roosters schoonmaken
  • Je ziet wel snel vingers op het glas staan

kusters 16-11-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

De ring om alles in te stellen is even wennen.
Als je dit doorhebt is het heel simpel bedienen.
Het menu wijst je vanzelf de weg wat je moet kiezen.
Snelheid van opwarmen is ook perfect

erwin 04-09-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Super mooi vormgegeven model, makkelijk in gebruik.
door veel voor geprogrameerde opties kan iedereen er heel snel mee aan de slag

Jo en Leida 30-07-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Wij hebben het apparaat nu 2 maand in gebruik het werkt super heel gemakkelijk in te stellen en schoon te houden,
Over de levens duur is nog geen oordeel te geven.
Maar het komt allemaal degelijk over,

Laurens Franssen 01-07-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

De bediening werkt zeer vanzelfsprekend. Er zit een prima hulpfunctie op met adviezen voor hoogte in de oven/temperatuur en bereidingstijd. Warmt heel snel op. Stil. Uitgeblazen lucht niet warm, dus echt een perfecte oven. Ondanks zijn compacte formaat een prima inhoud.

Skrool 17-06-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BB1

Ik ben super blij met mijn nieuwe compacte bakoven met magnetron. Makkelijk te bedienen en is een aanwinst voor mijn nieuwe keuken door zijn vormgeving en uitstraling. Hoop er nog lang plezier van te hebben