Bosch CMG636BB1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Laurens Franssen 01-07-2015

De bediening werkt zeer vanzelfsprekend. Er zit een prima hulpfunctie op met adviezen voor hoogte in de oven/temperatuur en bereidingstijd. Warmt heel snel op. Stil. Uitgeblazen lucht niet warm, dus echt een perfecte oven. Ondanks zijn compacte formaat een prima inhoud.

van Giersbergen 27-01-2018

Fijne combi oven/magnetron en mooi design

Zeer functionele combi oven/magnetron en mooi design, heldere en duidelijke display, straalt echt iets uit in de keuken !

asmae 20-01-2018

mijn persoonlijke assistent

Wat een heerlijke bakoven!Gelijk koekjes in gebakken en overal mooi gelijk gekleurd.Vervolgens kip met advies gebakken en werkelijk precies goed.Ook aardappelschrijfjes uit de diepvries met advies perfect goed.Alles is makkelijk in te stellen en meerdere opties mogelijk.daarbij krijg je soms ook nog een tip welke hoogte bv de plaat het beste kan.Nadeel vind ik dat magnetron op hoge temp alleen op rooster kan dat betekend vaker wisselen of lagere temp.verwarmen en langer wachten.Ik vind de oven qua uitraling echt een blikvanger in de keuken.Wat nog handiger is, is dat je de voorglas plaat kan verwijderen om schoon te maken en binnen in de over ook de houders voor bakplaat los te maken zijn.Ideaal voor schoonmaken.Zeker een aanrader als je een nieuwe oven wilt.

Jaap 07-01-2018

Bosch oven

Heb dit product vanwege de kwaliteit en voldoet in alle opzichten wat ik van het product verwacht. Gebruiksvriendelijke bediening zonder overdreven poespas, mooi design. Kortom een klasse produkt

Minpunten

• prijzig

Esma 06-01-2018

Perfecte inbouwoven

Bediening: heel handig, er zitten voorgeprogrammeerde gerechten in waarbij je heel goed door het programma wordt geleid. Helemaal vanzelfsprekend. He hoeft niet meer op verpakkingen van diepvriesproducten te kijken, het staat al in je oven. Maar ook veel andere zaken zijn al voorgeprogrammeerd. Je krijgt tips over de hoogte van je ovenschaal en het materiaal. Ideaal dus!

Schoonmaak: alle onderdelen kunnen uit de oven worden gehaald en in de vaatwasser, waardoor je gladde zijwanden over houdt. Daarna is het een kwesteis van spuiten en schoonmaken..

Geluid: stelt niets voor. Het is een hele stille oven. Er komt koude lucht uit en dat is het enige wat je echt een beetje hoort, valt dus erg mee. Overige menu geluiden kan je instellen..

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoonmaken
  • Laat koude lucht naar buiten ipv warme lucht
  • Duidelijke bediening

Es 18-09-2017

Veel mogelijkheden!

Erg blij met dit apparaat. Er zijn talloze mogelijkheden. Voorgeprogrammeerde programma's zijn erg handig. Daarnaast zit er een functie "drogen" op, dus na gebruik klik je daarop en je oven wordt eerst droog gemaakt van binnen. Zo voorkom je dat vocht blijft hangen in het apparaat. Handige scherm die je ook begeleidt door een programma, door bijvoorbeeld aan te geven wat voor ovenschotel je wel of niet moet gebruiken.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk in gebruik/duidelijk
  • Ziet er strak uit
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• draaiknop is onhandig

JoseC 07-05-2017

Juweeltje in de keuken

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. Men kan hem goed schoonmaken en de oven werkt uitstekend. Alleen de magnetronfunctie is nu wat minder, maar dat kan ook zijn omdat ik hem nog niet goed ken.

Wdekuper 29-04-2017

Fantastische oven!

Fantastische oven! Warmt snel op, funtioneel in gebruik en eenvoudig te bedienen. Zeker een aanrader voor eenieder die graag kookt!

Eric 07-04-2017

zeer goede oven

Werkt perfect, zeer uitgebreid programma, daardoor makkelijk en eenvoudig te bedienen. Enigste nadeel is de glazen deur waartussen vocht kan komen en dan moet je de halve deur slopen om schoon te maken.

Lonneke 28-02-2017

Makkelijk te bedienen en snel opgewarmd

Ik ben erg blij met onze oven die wij nu 2 maanden hebben en gebruik hem ook bijna dagelijks. Hij is een handomdraai (door de versnelde voorwarmingsoptie) opgewarmd, waardoor je in korte tijd een maaltijd kunt bereiden.

Pluspunten

• De optie snel voorwerwarmen
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Grote inhoud voor een kleine oven

Minpunten

• Je moet wel regelmatig alle roosters schoonmaken
  • Je ziet wel snel vingers op het glas staan

henk 20-02-2017

mooi ding ja

heel mooi desing en makkelijk te bedienen
en de prijs viel mee t.o.v.andere merken
werkt ook sneller als onze oude miele.
hoop alleen dat we dit keer een lange levens duur mogen beleven
van onze bosch combi
voelt solide aan .gr

Bernardo 16-07-2016

Even wennen.

Vergeleken met onze vorige combi-magnetron van Bosch een zeer uitgebreid product met vele extra mogelijkheden die waarschijnlijk zelden gebruikt zullen worden.

J en D 05-07-2016

Erg fijn bedieningsgemak.

Het programma van deze combi magnetron is bijzonder duidelijk en logisch van opzet. Na een paar keer gebruiken gaat de bediening als vanzelf.

RoAnboef1963 22-06-2016

Fijn apparaat om mee te werken.

Combimagnetron met heel veel mogelijkheden en dankzij het duidelijke menu en scherm is zijn alle mogelijkheden gemakkelijk op te zoeken. We zijn er zeer tevreden over.

FamDurmus 05-06-2016

Mooi en fijn in gebruik

Deze oven is gekozen omdat hij naast ons koffie apparaat ingebouwd moest worden. Maar wat een gebruiksgemak en zo stil dat 2 keer moest kijken of hij wel aan stond. Het nadeel is dat de heerlijke luchtjes er uit komen door de ventilatie en je dan nog geduldig moet wachten tot je eten klaar is, haha. Draaiknop werkt zo handig.

Sasja 15-02-2016

Allereerst gevallen voor het mooie design!

Allereerst dus gevallen voor het mooie design waarin weinig rvs verwerkt is en dus eenvoudig schoon te maken is.
Maar toen hij eenmaal in bedrijf ging merkte we dat het niet alleen het design was.
Hij werkt eenvoudig is makkelijk te bedienen en heeft ook nog een ondersteuning in het programma waar weer de mooiste plaatjes van gerechten voorbij komen! Erg mooi en fijn!

kusters 16-11-2015

De ring om alles in te stellen is even wennen.
Als je dit doorhebt is het heel simpel bedienen.
Het menu wijst je vanzelf de weg wat je moet kiezen.
Snelheid van opwarmen is ook perfect

erwin 04-09-2015

Super mooi vormgegeven model, makkelijk in gebruik.
door veel voor geprogrameerde opties kan iedereen er heel snel mee aan de slag

Jo en Leida 30-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Wij hebben het apparaat nu 2 maand in gebruik het werkt super heel gemakkelijk in te stellen en schoon te houden,
Over de levens duur is nog geen oordeel te geven.
Maar het komt allemaal degelijk over,

Skrool 17-06-2015

Ik ben super blij met mijn nieuwe compacte bakoven met magnetron. Makkelijk te bedienen en is een aanwinst voor mijn nieuwe keuken door zijn vormgeving en uitstraling. Hoop er nog lang plezier van te hebben