Bosch CMG656BS1 - Reviews

9,1

Ludo 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ding

Ik heb deze oven/magnetron nog maar kort dus ik kan niets zeggen over duurzaamheid en ik heb veel functies nog niet uitgeprobeerd maar ik kan al wel zeggen dat hij er goed uitziet, dat hij belachelijk veel opties en standen heeft en dat alles wat ik geprobeerd goed werkte. Hij geeft wel een geluidje als je hem aanzet dus als dat je op je zenuwen werkt zou ik een andere kopen.

maarten 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch combioven

Erg tevreden met dit product design ziet er super uit en er zitten erg veel functies op deze combi oven. Ben er tot nu toe erg blij mee.

Kaassie 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik met veel mogelijkheden

Intuïtieve ring werkt goed. Veel mogelijkheden en het spreekt eigenlijk allemaal voor zich. Helaas bleek na installatie de (led) verlichting niet te werken. Dit is 3 dagen later door bosch keurig vervangen onder garantie uiteraard. Volgens de monteur komt dit niet vaak voor en zou led-verlichting normaal gesproken niet stuk mogen gaan. Tevens heeft de monteur toch de Intuïtieve ring nog even los gehaald (makkelijk zelf te doen, zie omschrijving in het boekje) omdat ie toch wat zwaar liep vond hij. Na deze goed schoongemaakt te hebben loopt ie nu lichter. Al met al een mooi apparaat met een strak design. Ook de gerechten komen mooi egaal bruin en niet onbelangrijk goed gegaard uit de oven. Aangezien we de oven nu een paar dagen hebben kan ik niks vermelden over duurzaamheid.