Bosch CMG656BS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Paul 08-12-2016

Luxe uitstraling, makkelijk menu en veel ruimte

Het is een geweldig apparaat. Alle functies werken zoals verwacht en de bediening is eenvoudig. Veel ovenruimte.
Van buiten een luxe uitstraling.

Sandra 07-06-2018

Superblij met deze combimagnetron

Echt een verwennerij zo'n apparaat met zoveel mogelijkheden. Luxe, prettig welkomstgeluid. Mooie vormgeving, de eindresultaten zijn altijd goed

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • veel mogelijkheden als wecken en borden verwarmen

Minpunten

• de draaiknop is even wennen, niet altijd soepel

Ruben2238 26-04-2018

Mooi uiterlijk, handige en uitgebreide bediening

De functies die erop zitten, zijn heel uitgebreid. De assistent hulp is subliem. Heel fijn dat alle mogelijkheden vooraf ingesteld zijn.

Yvonne van Leenen 17-03-2018

Geweldige vervanging van onze 22 jaar oude combi

Wel wenen na onze 22 jaar oude combi magnetron omdat dit een combi oven is met betere eigenschappen. Werkt echt als een oven dus minder voorverwarmen en veel vooraf ingestelde programma's. Na veel zoeken bij deze Bosch Combi Oven uitgekomen. De instellingsring is niet heel gevoelig. Blaast veel lucht tijdens het gebruik voor ons niet hinderlijk. Ik ben zeer tevreden met deze Bosch Combi Oven mooi design en gebruiksgemak.

Arjan 22-02-2018

Strak design

Een lust voor het ook. Mooi meegenomen is dat het net zo goed werkt als dat het er uit ziet. Front blijft lekker koel tijdens het bakken.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk in gebruik

MentkoCMG656 17-02-2018

Combimagnetron voldoet aan mijn wensen

Design is super. Bediening uitstekend en doordacht.
Gebruiksaanwijzing incl. kooktips en raadgeving, uitstekend

D 21-12-2017

Super ontwerp!

Wauw wat een gaaf apparaat, handig menu dmv draaiknoppen en mega veel functies, De pizza functie en snelvoorverwarmen zijn bij ons favoriet. Handige zelf reinigende combi oven, absoluut een aanrader.

Bijzz74 11-11-2017

Wat een fijne oven

Makkelijke bediening, duidelijke handleiding. Nu een appeltaart, lasagne en pizza erin gebakken en dat ging super. Oven is mooi stil. Alleen blaast hij wel hard, als ik de keuken inloop voel ik de wind. Vind dat zelf niet zo’n probleem. De magnetron is ook eenvoudig in gebruik. Tiptoets bediening en dan spreekt het voor zich. Ook de binnen verlichting is heel fijn. Zo kun je het gerecht goed in de gaten houden. Tot nu toe dus zeer tevreden en super blij met deze aankoop.

Sander 25-09-2017

Een heel fijne combi bakoven

Deze oven sinds januari 2017 in gebruik en doen er werkelijk alles mee. De oven is voorzien van een heldere display met desgewenst suggesties voor de bereiding.
+ verwarmd snel
+ energie zuinig
+ veel mogelijkheden

Karen 14-09-2017

Mooie oven met enkele beperkingen

Op zich een hele mooie compacte oven, zeker het uiterlijk is erg fraai.
Helaas zit er geen memory toets op. Even snel een snee brood ontdooien of melk opwarmen vraagt daardoor onnodig extra handelingen, dat is niet praktisch.
De draairing gaat inderdaad erg stroef en moet even loskomen. Als je 20 seconden iets in de magnetron wilt verwarmen ben je ongeveer net zo lang bezig met instellen als met het verwarmen. De draairing is daarvoor niet echt handig.
Opvallend vind ik ook dat hij (in vergelijking met mijn vorige compacte Bosch oven) heel erg lang staat na te blazen/draaien (ook bij kort gebruik). Dit hoor je erg goed omdat de uitlaat aan de voorzijde van de oven zit.
De borden opwarmfunctie is totaal nutteloos, magnetron werkt daarvoor prima.
Tot nu toe lijkt hij wel minder warm te zijn dan mijn oude oven, mijn lasagne was in elk geval niet zo gaar/warm als ik gewend was bij mijn oude oven. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik.
Er zitten wel leuke geluidjes op (die je ook kunt uitschakelen als je niet van geluidjes houdt.)

Somers 13-03-2017

Fijne bediening, snel warm

Snel warm, het apparaat voelt robuust aan. Gemakkelijk en snel je keuze maken voor het programma. Staat mooi in een strakke keuken.

Rik 29-01-2017

CMG656BS1 van BOSCH

Zeer mooi ontwerp met de 3 kleurendisplays. De displays en geluidsondersteuning zorgt voor een zeer duidelijke interface. De assist functie en de snelvoorverwarm functie zijn een echte aanwinst voor deze oven,

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • kleuren display
  • assist functie

Peter 23-11-2016

Oven en magnetron werkt goed. Design niet helemaal

Goede oven. Ook magnetron werkt goed.
Bij bestellen wel meteen een sierstrip erbij bestellen om onderkant mooi af te kunnen werken.
Oven blaast warme lucht recht naar voren over een afstand van 2m. Dit kan hinderlijk zijn als je in de luchtflow staat te koken.
De oven heeft een RVS ring die je moet draaien om de oven in te stellen. Dit gaat soms moeizaam omdat ring glad is. Vinger vochtig maken helpt

Ludo 27-08-2016

Mooi ding

Ik heb deze oven/magnetron nog maar kort dus ik kan niets zeggen over duurzaamheid en ik heb veel functies nog niet uitgeprobeerd maar ik kan al wel zeggen dat hij er goed uitziet, dat hij belachelijk veel opties en standen heeft en dat alles wat ik geprobeerd goed werkte. Hij geeft wel een geluidje als je hem aanzet dus als dat je op je zenuwen werkt zou ik een andere kopen.

memyselfandI 22-08-2016

Zeer snel opgewarmde combi oven

We zijn blij verrast met deze combi oven, die een sneltoets heeft, zodat deze extra snel de juiste temperatuur heeft. Ook de voorgeprogrammeerde menu's doen wat ze beloven. Daarbij maakt deze erg weinig geluid. Ook hebben we het idee dat de oven sneller afgekoeld is. We kunnen zien als deze nog warm is; ook dat is erg fijn.

jhvs 25-07-2016

geweldige, practische en mooi uitziende oven

de Bosch CMG656BS1 is de vervanging van onze oude Bosch oven, waarvan na 20 jaar de magnetron kapot ging. De nieuwe oven heeft meer functies gekregen en de interactieve bediening is veel praktischer dan de oude oven. Wij zijn dan ook zeer tevreden. De bakresultaten zijn verbluffend, waarbij de assistent een uitkomst is. Al met al een aanrader zeker voor zijn prijs.

kbender 18-07-2016

Topqualiteit van een Topmerk!

Goede voorgeprogrammeerde programma's
Bedieningsgemak
Mooi design
Goede oven met veel mogelijkheden
Gemakkelijk te reinigen

Freddy 14-07-2016

Goede, en vooral mooie functionerende oven.

De oven doet wat hij aangeeft en is snel warm, en mede door het mooie design en de eenvoudige bediening ben ik erg blij met dit product.
De oven is bij het gebruik maken van de assist functie eenvoudig te bedienen en is bijna kinderspel.

maarten 02-07-2016

Bosch combioven

Erg tevreden met dit product design ziet er super uit en er zitten erg veel functies op deze combi oven. Ben er tot nu toe erg blij mee.

jos17 22-06-2016

zeer goed vind ik deze oven

Ik heb een open keuken en deze combioven is zeer stil ge hoord de oven amper zodat en hem op kan gebruiken al je gasten hept