Bosch CMG656BS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG656BS1 op Kieskeurig.nl.

8,9

Paul 08-12-2016

Luxe uitstraling, makkelijk menu en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Het is een geweldig apparaat. Alle functies werken zoals verwacht en de bediening is eenvoudig. Veel ovenruimte.
Van buiten een luxe uitstraling.

Eleonora 25-07-2021

Compacte oven met magnetron 60 x 45 cm

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven en magnetron werken prima! De zelfreinigende functie werkt niet. Wat aangekoekt is kan je niet verwijderen na de zelfreinigende cyclus. Ook komt er vuiligheid in het raam in wat je niet makkelijk kan verwijderen.

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven werkt super. De kids moesten even leren dat het aanzetten wat meer tijd kost. Ook het snel voorverwarmen scheelt als we haast hebben en de eco als we tijd hebben en de duurzaamheid willen bevorderen. De magnetronstand werkt goed. 900 watt Max. En de oven van 30-300 graden is super. Alle gerechten kunnen tot nu toe.

Lot W 18-05-2021

Fantastische combi oven!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven warmt supersnel voor. Het gerecht wordt aan alle kanten even warm, wat bij onze vorige combi oven niet het geval was. Magnetron werkt ook perfect. De oven geeft zelf aan wanneer het schoonmaakprogramma moet worden gedraaid. Kortom, prima aankoop!

Robert 25-04-2021

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Past helemaal in deze moderne tijd. Mooie vormgeving. Bediening is zeer initutief. Heel blij mee.

adel 08-03-2021

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende combi oven er zijn veel combinaties mogelijk met deze combi

Robin 06-02-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude combi/magnetron heeft net na de kerst (gelukkig ) de geest gegeven dus was het tijd voor een nieuwe. Na wikken en wegen gezien de aanschafprijs , werd het toch deze Bosch.

Installeren is echt een makkie alleen moet je wel opletten dat de breedte waar je de schroefjes in moet schroeven , breed genoeg is ( kwestie van kijken en meten ) wat bij ons resulteerde in 1 schroefje die net niet pakt , zit er naast.
Voor de rest is dit een geweldig apparaat, zeer stil vergeleken met ons oude apparaat. De eerste ochtend dat ik in de keuken beneneden kwam had ik bijna een idee dat het apparaat nog goedemorgen ging zeggen. Leuke geluidjes en zeer duidelijk en fijn in gebruik.

Kortom, tot nu toe zeer tevreden.

Piet 24-12-2020

Snel en handig

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven met magnetron is erg snel met het opwarmen, dus je kunt snel aan de slag. De bediening is erg handig en overzichtelijk met de aanwijzingen in het scherm. Het instellen van de tijd met de draaiknop werkt ook prima.

Frits Jagers 18-12-2020

topapparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is niet alleen een prachtige oven maar ook een oven met ontzettend veel mogelijkheden. Hij is het geld zeker waard.

Roland 14-12-2020

Luxe oven met veel opties

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verschillende zaken al gedaan met de oven, van pizza's bakken tot broodjes en het simpelweg opwarmen van eten in de magnetron. Nog even aftasten qua tijden, maar dat komt vanzelf.

De draaischijf is even wennen, en dat opties achter een menu zitten, maar met vaker gebruiken wordt het steeds makkelijker.

Inge 07-10-2020

Zeer fijne combi-oven met stijlvolle uitstraling

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne combi oven, zeer makkelijk in gebruik en erg stil. Voorverwarmen gaat zeer snel en resultaten zijn ook zeer goed. Gemakkelijk in onderhoud.

Gebruikersvriendelijke ov 03-10-2020

Wat een gebruikersgemak!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een simpel en gebruikersvriendelijk combimagnetron. Werk simpel en goed. Goede hoogte en mooi que vormgeving.

Adje 08-08-2020

Uiterst tevreden

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving en simpel bedienings gemak

Tine 14-06-2020

Goede combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zitten handige functies op, maken er goed gebruik van

Anoniem 10-06-2020

Must have in de keuken!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht ter vervanging van een Bosch combi van 10 jaar oud. Deze heeft een modern design, ideale assistent-functie in het display waardoor je de gebruiksaanwijzing niet hoeft te gebruiken. Plug & Play! En met het zelf reinigingssysteem wordt alles voor je gedaan! (deurtje open, maaltijd erin, assistent inschakelen, PLING, deurtje open, gerecht er uit halen! Smakelijk eten! #bijtwijfeldoen !

Anoniem 02-06-2020

Prima Combi oven magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne Combi oven magnetron, het werken met de ring voor tijd instelling vergt wel enige oefening.