De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG656BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inkie 06-11-2022

Verandering = verbetering

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is iets veranderd zoals geen rubber meer op het waterbakje en nog een aantal veranderingen Het zijn goede veranderingen

Roko 16-07-2022

mooi van buiten slecht van binnen

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

fijn apparaat om mee te bakken en verwarmen maar schoon maken is een drama achterwand wand en zij wanden zijn niet van emaile krijg je niet meer netjes schoon ook mis ik de extra schuif frame onder in
wij hadden nog extra gevraagd aan verkoper is alles nu emaile ja hoor maar dus niet ik beveel dit product niet aan als je hem veel gaat gebruiken kook luchtjes blijven nu langer hangen in het apperaat

Pluspunten

• mooi van buiten
  • goed bedien baar

Minpunten

• sllecht schoon te maken
  • geen extra schuifen meer onder in

Niek 17-06-2022

Stil en Luxueus

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat meteen opvalt als je het apparaat aanzet is de premium uitstraling en het gebruiksgemak van het menu.
Was voor mij de eerste keer dat ik een grafisch kleurenscherm tegenkwam op een witgoedapparaat in plaats van een LCD-schermpje en het ziet er werkelijk schitterend uit in het geval van deze combimagnetron.

Het menu is intuïtief en helpt je bijvoorbeeld met het ontdooien van vlees - we doen het liever niet in de magnetron normaalgesproken, maar nood breekt wet en deze magnetron doet het perfect. Geen halfgegaard vlees maar perfect ontdooid en niet uitgedroogd e.d.

Wat verder opvalt ten opzichte van onze oude magnetron die volgens de specificaties meer vermogen zou moeten hebben is dat bij dit model 600W alles is wat je nodig hebt; prestaties doen niet onder voor wat op onze oude magnetron 900W was (of zou moeten zijn).

Wellicht het allerfijnste aan dit apparaat is dat hij zowel in oven- als in magnetronstand superstil is, heerlijk!
Verder houdt de oven de warmte veel beter binnen dan onze oude combimagnetron, dus de ruimte wordt minder warm en het kan het energieverbruik alleen maar ten goede komen.

Minpuntjes, als je het zo mag noemen, waren dat de ring waarmee je het menu bedient in eerste instantie superstroef was, letterlijk niet te gebruiken! Na even speuren op het internet kwam ik er achter dat een heel klein beetje siliconenspray (WD-40) het wondermiddel was om dit te verhelpen, nu draait de ring supersoepel.
Eigenlijk zou dit af-fabriek natuurlijk niet mogen gebeuren op dit prijsniveau, maar gelukkig is de oplossing simpel.

Verder hield de magnetron na een paar maanden opeens op te werken, na drie seconden (wanneer het element aan zou moeten slaan) viel de oven opeens helemaal uit.
Bosch gebeld en binnen een paar dagen kwam er een hele vriendelijke monteur die een zekering verving en tevens nog even op eigen initiatief het soft-close mechanisme van de deur iets beter afstelde.

Dat er iets fout gaat of kapot gaat geeft wat mij betreft niet zoveel, dat kan altijd gebeuren. Wat veel belangrijker is is hoe je daar mee omgaat en wat dat betreft scoort Bosch ook bonuspunten bij mij.

Al met al kan ik dit apparaat alleen maar aanraden, ik zou hem zo weer kopen.

M.Nie 06-04-2022

Natuurlijk de BOSCH compacte oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij aanschaf van onze nieuwe keuken geen moment getweifeld om hiervoor weer BOSCH apparatuur aan te schaffen. Naast de vaatwasser, vrieskast, koffiezetapparaat ook een compacte oven met magnetron besteld. Geen spijt, de BOSCH CMG656BS1 werkt perfect. Bakken, grillen en magnetronfunctie, alles zeer naar teveredenheid. Producten van BOSCH blijken van uitstekende kwaliteit.

Jan Kraak 23-03-2022

geweldige inovatie

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige inovatie de bosch oven met magnetron.
Even wennen, maar dan!! geweldig Hoop er veel plezier van te hebben

Leen 12-03-2022

CMG656BS1 Combi oven-magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fantatisch apparaat. We zijn heel blij met deze Bosch

d**r@c**o.nl 19-01-2022

Bosch combi ovens hebben een zeer slecht display.

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Heel herkenbaar het display van deze Bosch machine is van zeer slechte kwaliteit. Ik heb twee Bosch combiovens laten inbouwen in mijn keuken in de zomer van 2018. Het eerste kwaaltje met het scherm begon enkele maanden geleden, dit gemeld aan de Bosch klantenservice. Blijkt dat de gehele display vervangen moet worden, al na 3 jaar(!), de kosten zijn bij mij ook ruim 400Euro. Op dit bedrag krijg ik dan wel ongeveer de helft korting, omdat de combi-oven pas 3 jaar oud is en Bosch geeft garantie tot 2 jaar, er is geen ontkomen aan deze kosten. Vandaag heb ik hetzelfde euvel met combi-oven nummer 2. Wat een rot apparatuur en dito oplossing van de klantenservice van Bosch. Voor mij nooit meer een Bosch.

Pluspunten

• oven functioneert goed

Minpunten

• traag display
  • display korte levensduur

Sandra 08-01-2022

Bosch display slecht!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

Deze Bosch combi oven heb ik reeds drie jaar in mijn bezit. Ik gebruik de oven met veel plezier.
Helaas werken de toetsen op het display steeds trager en nu heeft een gedeelte van het display het begeven. Jammer dat een Bosch al zo snel stuk kan gaan en dat Bosch na twee jaar zich verschuilt achter wettelijke garantie termijnen en alleen wat wil doen tegen betaling van ruim 450 euro waar je dan nog wel een coulance op krijgt van ongeveer 250 euro. Serieus voor mij geen Bosch meer, van een Bosch verwacht je sowieso dat deze langer probleemloos meegaat dan 3 jaar.
Ik ben enorm teleurgesteld in Bosch, dit verwacht je van een goedkoop onbekend merk.

een echte aanrader. 08-11-2021

geweldig

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit gewelde apparaat nu 4 weken in mijn keuken staan. En heb al verschillende recepten uit het gratis aan te vragen kookboek uit geprobeerd. En ze zijn allemaal stuk voor stuk gelukt en heerlijk. Deze bosch combi magnetron grill, is een echte aanrader. Geen moment spijt van. Wat betreft de bediening is het ook heel simpel, het beste kun je even je vinger wat vochtig maken om de ring te draaien, met droge vingers wil die wel eens niet lekker draaien.

Eleonora 25-07-2021

Compacte oven met magnetron 60 x 45 cm

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven en magnetron werken prima! De zelfreinigende functie werkt niet. Wat aangekoekt is kan je niet verwijderen na de zelfreinigende cyclus. Ook komt er vuiligheid in het raam in wat je niet makkelijk kan verwijderen.

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven werkt super. De kids moesten even leren dat het aanzetten wat meer tijd kost. Ook het snel voorverwarmen scheelt als we haast hebben en de eco als we tijd hebben en de duurzaamheid willen bevorderen. De magnetronstand werkt goed. 900 watt Max. En de oven van 30-300 graden is super. Alle gerechten kunnen tot nu toe.

Lot W 18-05-2021

Fantastische combi oven!

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven warmt supersnel voor. Het gerecht wordt aan alle kanten even warm, wat bij onze vorige combi oven niet het geval was. Magnetron werkt ook perfect. De oven geeft zelf aan wanneer het schoonmaakprogramma moet worden gedraaid. Kortom, prima aankoop!

Robert 25-04-2021

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Past helemaal in deze moderne tijd. Mooie vormgeving. Bediening is zeer initutief. Heel blij mee.

adel 08-03-2021

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende combi oven er zijn veel combinaties mogelijk met deze combi

Robin 06-02-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude combi/magnetron heeft net na de kerst (gelukkig ) de geest gegeven dus was het tijd voor een nieuwe. Na wikken en wegen gezien de aanschafprijs , werd het toch deze Bosch.

Installeren is echt een makkie alleen moet je wel opletten dat de breedte waar je de schroefjes in moet schroeven , breed genoeg is ( kwestie van kijken en meten ) wat bij ons resulteerde in 1 schroefje die net niet pakt , zit er naast.
Voor de rest is dit een geweldig apparaat, zeer stil vergeleken met ons oude apparaat. De eerste ochtend dat ik in de keuken beneneden kwam had ik bijna een idee dat het apparaat nog goedemorgen ging zeggen. Leuke geluidjes en zeer duidelijk en fijn in gebruik.

Kortom, tot nu toe zeer tevreden.

Piet 24-12-2020

Snel en handig

Geschreven voor: Bosch CMG656BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven met magnetron is erg snel met het opwarmen, dus je kunt snel aan de slag. De bediening is erg handig en overzichtelijk met de aanwijzingen in het scherm. Het instellen van de tijd met de draaiknop werkt ook prima.