Neff C17MS22N0 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frank8 07-10-2017

Fijne oven en magnetron

De combi-magnetron werkt prima. Hij werkt intuïtief en het display is mooi en duidelijk. Fijn apparaat.

CB030 19-09-2017 Product paar dagen in bezit

Neat design, easy to use

neat design, quality material. LCD screen interface easy to understand, indicates time to reach the set-temperature. The shift-control needs to get used to, a bit slow to set timer.

Pluspunten

• design and material
  • not too loud
  • program easy to set and understand

Minpunten

• shift-control need to get used to

Douwe 17-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, zeer gebruiksvriendelijke digitale display.

Dit is echt een super oven in combinatie met magnetron. Zeer duidelijke en eenvoudig te bedienen digitale display.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Eenvoudig te bedienen digitale display
  • Zeer goede bakeigenschappen
  • Zeer goede magnetron functie

basarts 08-09-2017

Intuitieve bediening, mooi design

Sinds twee weken hebben we deze combi magnetron in gebruik. Natuurlijk hebben we nog niet alle mogelijkheden getest maar tot nog toe zou ik hem willen beschrijven als "ideaal". De bediening is zeer intuitief, de display geeft heldere informatie (ook over restwarmte e.d.) en de combi magnetron doet verder gewoon wat hij moet doen. Met betrekking tot het design kun je natuurlijk zeggen "over smaak valt niet te twisten" maar ik denk dat dit apparaat in iedere keuken niet zou misstaan. Top!

Fieke 09-06-2017

Uitstekende oven/magnetron

Begin januari de keuken geplaatst, volledig met Neff apparatuur.
De magnetron werd ons afgeraden, vanwege een stoomoven die wij ook hebben. Echter wij zijn heel blij met de functie magnetron in de oven. Even de boterhammen ontdooien (600watt 1 minuut voor 4 boterhammen) is een aanrader. De korstjes blijven knapperig en de binnenkant zacht. Geen uitdroging te bespeuren.
De ovenfunctie ook vaak gebruikt, voor het braden van een kip, het maken van een cake en diverse andere dingen.
Het schoonmaken van e oven is ook heel makkelijk, alles kan eruit en dan eenvoudig een doekje eroverheen en klaar voor een volgende keer.
Een echte aanrader!

Familie De Boer 13-05-2017

Voortreffelijke oven met een beregoed resultaat

Nadat onze nieuwe keuken was geplaatst, zijn wij meteen aan het bakken geslagen. Wat een geweldig resultaat. Nooit lukte ons het bakken. Van een eenvoudige cake tot brood.
Met deze oven van Neff worden onze verwachtingen echt overtroffen. Brood bakken is een fluitje van een cent. Krentenbrood met spijs. Er is mij zelfs gevraagd bij welke bakker ik het had gekocht.
Kip uit de oven is fantastisch. Er is nog veel te ontdekken maar met wat we nu al hebben geproefd en ervaren, wordt dat alleen maar spannend.

Sjak 13-05-2017

prima combi oven/magnetron

Al inmiddels 2 jaar in gebruik en geen moment spijt.
Zeer gebruiksvriendelijk, prima resultaten.
Aanrader

Miranda 12-05-2017

Fijn gebruiksvriendelijk apparaat

Deze oven gebruik ik vaak om even snel iets te bakken of op te warmen. Hij werkt perfect . Ik ben er erg blij mee

katja 12-05-2017

Prijs-kwaliteit oké en ruim, maar ook minpunten

We hebben deze oven nu ongeveer 2 jaar. Hij warmt goed, heeft veel verschillende mogelijkheden en is makkelijk in gebruik. Zeker voor een combi magnetron is het een ruime oven. Minpunt vind ik het lawaai dat hij maakt. Niet alleen bij de ovenstand, maar ook als je heel even de magnetron gebruikt blaast hij nog een poos na. Verder vind ik de tijdklok niet zo prettig instelbaar. Je moet redelijk wat stappen in het menu doen om deze te gebruiken en de juiste tijd in te stellen.

Lianne 12-05-2017

Goed product wat bijna dagelijks wordt gebruikt

Het apparaat is inmiddels een half jaar in gebruik. Voor ons het twweee apparaat met oven functie in onze keuken.

Oven werkt perfect. Magnetron gedeelte had ik sterker verwacht maar ook hier valt zeer goed mee te werken.

Wat ik mis (maar misschien heb ik het niet gevonden) is een geheugen functie waar ik een/of meerdere instelling(en) in kan opslaan die ik veel gebruik.

Herman_S 12-05-2017

Goede bakresultaten, bedieningsgemak kan beter

De resultaten van oven, grill en magnetron behoren tot de beste van de markt. Op dat gebied maakt NEFF alle beloften waar. Wel vervelend is dat de aan/uit knop, de meest gebruikte knop, na enkele keren gebruik moet worden schoongemaakt omdat die door vette vingers niet meer reageert.