Neff C17WR00N0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Neff C17WR00N0 op Kieskeurig.nl.

Annelisa 25-03-2021

Prima magnetron

Geschreven voor: Neff C17WR00N0

Deze magnetron bevalt heel goed. Makkelijk te bedienen en geen ronddraaiend plateau wat erg fijn is. Ik gebruik hem dagelijks.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te bedienen
  • Goede werking
  • Geen draaiende delen

Hanneke 14-06-2020

Prima magnetron, gemakkelijk te onderhouden!

Geschreven voor: Neff C17WR00N0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze magnetron is gemakkelijk schoon te houden. Ook handig dat je het Wattage kunt instellen. Het enige waar ik aan moest wennen is de knop waarmee je de deur opent; het duurt een fractie van een seconde voordat ie daarwerkelijk open gaat. Maar daar is prima mee te leven ;-)

Anoniem 12-05-2020

MAGNETRON

Geschreven voor: Neff C17WR00N0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat met een duidelijke functie en goed resutaat: doet wat het belooft

Gerven 51 15-10-2018

prima magnetron

Geschreven voor: Neff C17WR00N0

seder begin oktober 2018 in mijn bezit. Gebruik hem nagenoeg dagelijks. zeer eenvoudig in gebruik. Door het ontbreken van die hinderlijke fraaischotel zeer gemakkelijk te reinigen.