Whirlpool AMW 799 IX - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AMW 799 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

c******@y******** 23-04-2023
Geschreven voor: Whirlpool AMW 799 IX

Leuke combimagnetron maar de broodjes opwarmen op de plaat gaat niet goed bovenkant hard en droog de onderkant nat.
Koop er ook een goede lijm bij want de aluminium strip op de handgreep ligt er binnen een maand al af.
Oh en de bediening is niet erg logisch...
Ik hoop dat het 10 jaar blijft doen

Mat 23-07-2016

Bestelling bij veiligkopen.nu met ordernummer VK546394

Geschreven voor: Whirlpool AMW 799 IX

Qualiteitsvolle levering met ordernummer VK546394, geen schade aan de oven. Er is veel ruimte in de oven en is handig te bedienen. De hendel om de oven te openen is tevens stevig.
Werkt perfect en voldoet aan de verwachtingen die ik had. Bedankt veiligkopen.nu!!

Casper 26-03-2016

Nette combimagnetron

Geschreven voor: Whirlpool AMW 799 IX

Het apparaat is zeer eenvoudig te bedienen, stil en warmt snel op. Heeft meer dan voldoende functie`s (heteluchtoven/grill/magnetron) en accessoires erbij zitten.

Over de levensduur kan ik nog niets zeggen omdat wij hem pas net hebben aangeschaft.