Miele H 6600 BM

• Inhoud 40 liter
  • Vermogen 900 watt
  • Kleur(en) rvs
Whirlpool AMW 508/IX

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,1

Berend Botje 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Slechte combi magnetron qua prijs/kwaliteitsverhouding. Magnetron functie is door dat er geen draaiend plateau in zit niet goed. Een groot stuk vlees is op bepaalde stukken goed heet terwijl een paar centimeter verder het vlees niet goed op temperatuur is. Condensator van de Magnetron is na de garantieperiode defect gegaan. De kosten voor vervanging van de condensator zijn maar liefst 180 euro. Miele is goed met zijn wasmachines maar voor een combi magnetron met deze prijs verwacht ik een langere leefsduur. Een Miele combi magnetron is wat mij betreft een afrader! Voor de reperatie kosten en hetzelfde bedrag erbij heb je al bijna een nieuwe Bosch/ Siemens met een betere prijs/kwalieteits verhouding

onen 20-02-2016

Ik ben helemaal eens met je. We hebben 8 jaar geleden deze inbouw Miele combi oven gekocht en 8 jaar geleden hebben we bijna 1500 euro betaald. Sinds een maand stopt hij ineens met magnetron functie als als je langer dan 1 minute aan heb. We hebben Miele gebeld en kwam iemand kijken. Omdat we geen garantie hadden voor 10 jaar moeten we nu 380 euro betalen voor reparatie. Ze willen zelfs 100 euro berekenen om allen te komen kijken. Als ik apparatuur van 1500 euro koopt, verwacht ik dat het langer dan 8 jaar doet. Het is een teleurstelling voor ons.. Nooit meer Miele...

mroerdink 12-10-2013 Product paar weken in bezit

Zeer goede machine ongekende mogelijkheden en eenvoudig te bedienen. De prijs is pittig maar wat je er voor terug krijgt is ongekend kan geen andere combioven aan tippen. Een echte aanrader voor de echte kook liefhebber.