De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MO470ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Carla 14-04-2024

ETNA vertrouwde keus

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Mooi design. Simpele bediening met de draaiknoppen. Wel even opletten om de bakplaat er uit te halen bij gebruik van de magnetron, dat is even wennen.

Pluspunten

• Simpele bediening

c********@t********* 11-04-2024
Geschreven voor: ETNA MO470ZT

moest oven zijn met magnetronfunctie en dat doet het goed zoals ik heb gewild

t*********@h****** 25-03-2024

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Wij hebben hem nog niet zolang maar tot nu toe bevalt hij goed. Ik kan alleen nergens terugvinden of ik de bakplaten er bij magnetron gebruik er uit moet haken

h*************@g******** 09-02-2024

Bevalt prima .

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Aller eerst ,waarom een oven van ETNA ?
Die vraag is simpel we hadden in onze oude keuken ook een Etna oven incl Ceramische kookplaten.
Die heeft zo,n 25 jaar dienst gedaan ,dus was er voor ons geen reden om geen nieuwe Etna te nemen .
Deze nieuwe oven met magnetron functie werkt naar behoren en is makkelijk te bedienen ,
MAAR 1 klein puntje van kritiek . De bediening symbolen of wel tiptoetsen zijn niet verlicht .
En dat maakt het moeilijk om af te lezen welk symbooltje je moet kiezen .
Inmiddels aan gewent dus dit is alleen in het begin even wennen .
verder dik tevreden dus .
MVG Henk Snijders

Pluspunten

• Uitvoering
  • werking gemak

Minpunten

• Geen verlichting van tiptoetsen

Pieter 08-01-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Mooie hoge inbouwoven met magnetronfunctionaliteiten. De oven werkt goed bij het bereiden van verschillende soorten gerechten

Pluspunten

• Bakken op meerdere lagen mogelijk door hoge oven
  • Veel verschillende ovenstanden

Minpunten

• Geen draaischijf voor magnetron
  • Bakplaat niet magnetron geschikt

Marcel 28-12-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Fijne praktische combi oven handig in gebruik oven is snel op de gewenste temperatuur

Dolstra 18-12-2023

Grote combi magnetron oven

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

We hebben voor deze combi magnetron oven gekozen. Omdat hij groter is dan normaal. Inmiddels magnetronfunctie al vaak gebruikt en de oven ook al een paar keer. Zit veel ruimte in om in de toekomst bijvoorbeeld lekkere cake te bakken of lasagne in klaar te maken.

b********@g******** 04-12-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Werkt makkelijk en goed. Ziet er mooi uit en maakt weinig geluid. Ruimte voor 4 gemiddelde pannen

h****@z******* 25-11-2023
Geschreven voor: ETNA MO470ZT

mooi groot makkelijk te bedienen we zijn er erg blij mee
een aanwinst voor onze nieuwe keuken

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Etna combi oven/magnetron 27-10-2023

ETNA combi oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Super mooie combi/magnetron oven.
Mooie uitstraling in de keuken een echte blikvanger.
Heel makkelijk in gebruik.
Werkt top,is een echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie uitstraling
  • Werkt super

Minpunten

• Niks ondervonden alles perfect

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat de combimagnetron een blinkvanger is in jouw keuken!
We wensen je veel bakplezier toe.

b**s@i**d.com 12-10-2023

Apparaat met vele minpunten.

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Lekt vocht uit de scharnieren en heeft condensvorming tussen de ruiten. Tot drie keer toe zijn in ern jaar tijd de rubbers van de deur vervangen, wat geen oplossing biedt voor deze klachten.
Inmiddels is het apparaat vervangen door een Siemens. Wat nu opvalt is dat de ETNA buitensporig veel lawaai maakt en (te) warm wordt aan de buitenkant. ETNA is als merk af te raden.

Pluspunten

• Prijs
  • Bakresultaat

Minpunten

• Condensvorming tussen ruiten
  • Lekkage uit scharnieren
  • Veel lawaai tijdens en na gebruik
  • Buitenkant wordt (te) warm
  • Kort signaal na bereiding

Beste heer /mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.

Vervelend om te lezen dat de storing aan jouw combimagnetron niet is opgelost.
Wij betreuren deze situatie en wensen je veel plezier met de nieuwe oven.

v**************@g******** 24-08-2023

De 5 zekerheden van Etna

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Wij hebben een koelkast/vriescombinatie, magnetron/bakoven, afzuigkap, vaatwasser en inductiekookplaat van Etna voor onze keuken aangeschaft.
De reden hiervan is o.a. prijstechnisch, tekst en uitleg verkoper over de producten, het gebruikersgemak in de praktijk, in de handleiding boekjes is alles goed te herleiden, after sales is vlot en deskundig bij een gebrek.
Ten slotte als je de producten hebt aangemeld, vloeit je garantie van 2 jaar over naar 5 jaar. Deze geste van Etna is dat zij blij zijn met jou als klant omdat jij vertrouwen hebt in hun producten en kwaliteit.

Pluspunten

• lees review

Minpunten

• heb ik nog niet waargenomen

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je in jouw nieuwe keuken hebt gekozen voor toestellen van ETNA.
Nog veel leuker vinden wij het natuurlijk dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe apparatuur!

Goed om te lezen dat je de aanmelding voor extra garantie al gedaan hebt via de website,
We hopen natuurlijk dat je deze nooit nodig gaat hebben, maar het is een fijn idee om deze extra zekerheid te hebben.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van de nieuwe keuken en apparatuur!

Peter 01-08-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Mijn ouders en ook wij hebben al jaren gebruik gemaakt van de apparatuur van Etna. en dat is al meer dan 60 jaar.
gaskookplaat, gasoven, Magnetrons, combimagnetron en dan nu de combinatie magnetron oven omdat de vorige oven de geest had gegeven na ruim 20 jaar.
Altijd tevreden over de producten van Etna vandaar wederom onze keuze.

Alleen heb ik voor deze aankoop een kleine opmerking welke misschien door jullie in de volgende series meegenomen kunnen worden. De instellingsicoontjes op het overigens verder perfect verlichte display zijn ' s avonds zeer slecht te zien.
Misschien een tip om ook deze in de verlichting mee te nemen.

Verder uiterst tevreden oven onze nieuwe aankoop. De eerste appeltaart is na aankoop direct gebakken.

Met vriendelijke groeten,

Een uiterst tevreden koper

PJ van Ineveld
Roosendaal

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Pas gelijk in onderkast van 60 cm
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Iconen op display vrij slecht zichtbaar bij avond

Officiele reactie van Atag 02-08-2023

Beste Peter,

Wat mooi dat u en uw ouders al zo lang trouwen ETNA klanten zijn, dat doet ons goed! Erg leuk om te lezen dat u al veel van onze apparatuur heeft gehad door al die jaren heen. 🙂
Fijn om te lezen dat ook de nieuwe combimagnetron goed bevalt. Fijn dat jij ons een tip geeft naar aanleiding van jouw ervaring, wij nemen dit mee in de ontwikkeling van onze producten.

Wij wensen u heel veel bakplezier en gaan ervan uit dat er nog vele appeltaarten en andere heerlijke gerechten zullen volgen!

m********@i********* 03-07-2023

Prima combinatie oven met luxe uitstraling!

Superhandige combimagnetron/ oven!
Heel ruim, je kan er wel 5 pizza’s tegelijk in afbakken, waar vind je dat?
Ook mooi dat de stalen lekbak en rooster gewoon erin kunne blijven als je iets met de magnetron functie op warmt, scheelt veel werk.
Ziet er prachtig uit en is zelfs voor mijn leeftijd (71 jr) makkelijk te bedienen!
Heb er nog geen taarten mee gebakken, daar heb ik hem nog te kort voor, maar heb alle vertrouwen dat dat ook prima lukt, kortom een aanrader!

Pluspunten

• Hele grote inhoud , makkelijk te bedienen
  • Goede prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 04-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat jouw nieuwe combimagnetron zo ruim is dat je er zelfs 5 pizza's tegelijkertijd in kan afbakken! Daarnaast is het toestel gelukkig ook gemakkelijk te bedienen.

Tip! Het rooster mag op de magnetronstand gebruikt worden, maar de bakplaat is hier niet geschikt voor. Er kan dan vonkvorming ontstaan. We adviseren de bakplaat dus wel te verwijderen wanneer je de magnetronfunctie gaat gebruiken.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel lekkere baksels toe!

w***********@g******** 14-06-2023

Prima oven met magnetron functie.

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Wij hebben de Etna oven met magneten functie gekocht en zijn hier erg tevreden over. We hebben hem nu 5 maanden en het wordt dagelijks gebruikt. Fantastisch dat er een magnetron functie in zit. Beide worden veelvuldig gebruikt. Mooi en fijne grote oven. Een echte aanrader voor mensen die een losse magnetron en oven hebben en wat anders zoeken. De prijs is het apparaat 10 voudig waard.

Pluspunten

• Mooi voorgeving
  • Goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 15-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10!! Daar worden wij natuurlijk blij van! Leuk dat jij na 5 maanden gebruik zo enthousiast bent over de combimagnetron. De vele mogelijkheden maken dat jij de combimagnetron ook regelmatig gebruikt.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de MO470ZT!

b*****************@i********* 25-04-2023

Ongeschikt apparaat voor bereiden groentenschotels.

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

De oven is niet geschikt voor het bereiden van groenten gerechten. Groenten bevatten veel vocht en dat condenseert tussen de ovenruiten. Erger is dat het vocht via de scharnieren uit het apparaat druppelt. Een oplossing hiervoor kan ETNA niet bieden.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Condensvorming
  • Lekkage scharnieren

Officiele reactie van Atag 26-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met het bereiden van heerlijke groenteschotels in de combimagnetron zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Natuurlijk kijken wij graag samen met jou naar een oplossing, het is niet de bedoeling dat er vocht uit de combimagnetron lekt. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

B******@g******** 04-03-2023

Deze ETNA zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

We hebben deze combi oven gekocht ter vervanging van onze oude oven.
De reden dat we hebben gekozen voor de ETNA was voor ons de prijs/ kwaliteits verhouding.
De oven heeft een mooie strakke uitstraling.
Het menu is redelijk uitgebreid en eenvoudig te bedienen.
Omdat de oven aan de binnenzijde helemaal glad
is en omvat de rekjes waar de bakplaat in schuift
er makkelijk uit te halen zijn,kan je de oven makkelijk schoonmaken.
Een minpuntje is dat de rekjes van de bakplaat wel wat los zitten.

Pluspunten

• Prijs
  • Uitstraling
  • Combi oven
  • Aansluiting op normaal stopcontact

Minpunten

• Rekjes bakplaat zitten wat los

Officiele reactie van Atag 06-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking en design van de combimagnetron.
We wensen je veel bakplezier toe.

w***********@g******** 24-02-2023

Fijne oven en mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Heb de oven met magnetron functie van Etna gekocht bij onze nieuwe keuken. We zijn er zeer tevreden over. Bij ons wordt de oven dan ook dagelijks gebruikt. De bediening is super en makkelijk. De oven is zeer goed schoon te houden. Qua grote voldoet de oven aan al onze wensen. De uitstraling is erg mooi. Echt een top apparaat en echt an te raden als je een nieuwe oven zoekt.

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Een mooie topscore, bedankt!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de oven.
Leuk dat jij zo'n enthousiaste bakker bent en de oven zo intensief gebruikt.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

r************@k********* 02-02-2023

desgin is mooi en praktisch in gebruik oven en magnetron in 1 ruimte besparend

Officiele reactie van Atag 03-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze leuke review te schrijven. We vinden het leuk om te lezen dat deze oven met magnetronfunctie jou goed bevalt! Het design en gebruiksgemak zijn pluspunten voor jou.

We wensen je heel veel plezier van je aankoop.

d**********@g******** 30-01-2023

Een fijne combioven

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Wij hadden twee losse apparaten en daarom zochten wij een combi oven/magnetron en zijn uiteindelijk uitgekomen bij onze nieuwe Etna vanwege de gebruiksvriendelijkheid en mooie uitstraling in onze keuken. Na installatie direct aan de gang gegaan met de magnetron en deze is simpel en goed in gebruik. Ook voordeel is dat er geen ronddraaiende plaat meer draait en hoorbaar is alleen de ventilator. Ook de oven inmiddels en is ook fijn om te bakken d.m.v. de vele programma's en standen. De oven is gemakkelijk schoon te houden. Twee kleine min punten zijn de geluidsproductie van de ventilator en de metalen schaal die bij magnetron gebruik verwijdert moet worden. Mogelijk kan een schaal van pyroxsglas dat voorkomen het geen ik nog ga uitzoeken. Verder zijn wij heel blij met onze nieuwe aanschaf!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • design

Minpunten

• geluid ventiltor
  • bij magnetrongebruik steeds ovenschaal verwijderen

Officiele reactie van Atag 31-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid en het design van de MO470ZT. Wij hebben helaas geen glazenbakplaat wat passend is in dit model.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier toe!

Met vriendelijke groet, Femke

p***************@h********* 29-01-2023

Bevalt super goed en zeker een aanrader!..

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Een mooie combimagnetron van etna en een mooie ijkast van etna met watertank ben er super blij mee namens me oom die er werkt!..
En heel vriendelijk personeel in de winkel van Duiven!..

Pluspunten

• Ga zo door!

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je meerdere apparaten hebt van ETNA en je hier tevreden mee bent.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

h**************@h********** 24-01-2023
Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Fijne oven / magnetron werkt goed makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik en onderhoud van de Combi Magnetron.
We wensen je nog veel bakplezier!

Kim

j**********@k*********** 24-01-2023

Jammer

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Jammer en hinderlijk dat er bij gebruik condens zit tussen de ruitjes van de deur.
Verder is het een prima oven.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Condens

Officiele reactie van Atag 25-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het vocht dat tussen de ruiten komt.
Dit vocht trekt vanzelf weer weg en is normaal.
Wil je hier meer over weten? Stuur dan jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review naar: webcare@atagbenelux.com

m*************@g******** 14-01-2023

Echt een aanrader top product

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

Super combi oven zeer makkelijk in gebruik en alles wat ik er in klaar maak komt er echt heel goed uit ben sinds ik deze heb een echte keuken prinses

Pluspunten

• Doet gewoon alles

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
En wat een mooie topscore, een 10!
Fijn dat jij zo tevreden bent en veranderd bent in een echte keukenprinses!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

M.B. 12-01-2023

Prima met wat pech.

Geschreven voor: ETNA MO470ZT

We hebben nu een half jaar de inductieplaat. Het was wennen, dit qua geluid en gebruik. Helaas lijkt hij snel 'definitief' vies te worden, ook wanneer je hem gebruikt zoals de handleiding aangeeft.
Hij is momenteel kapot wegens kortsluiting, plannen van een afspraak duurt lang, maar de medewerkers en monteur zijn vriendelijk en duidelijk.
Officiele reactie van Atag 13-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend dat er problemen zijn met de inductiekookplaat en er een monteur ingeschakeld moet worden.

Inductiekookplaten hebben een glasplaat van gehard glas. Dit kan, wanneer het geen beschadiging betreft, in de meeste gevallen toch schoongemaakt worden.

Zou je ons een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met een kopie van deze review en je contact en adresgegevens? Ook ontvangen we graag een foto van de kookplaat.
We helpen je dan graag verder.