De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM585AGS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

h**********@g******** 06-08-2023

Mooi oven maar moeilijk te gebruiken.

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

Wij hebben deze oven nu bijna twee jaar dus we hebben nu ervaring Dus het juiste moment voor een review

Het apparaat heeft een mooi design.
De bakplaat kan er maar op 1 stand in en is bv niet naar voren te schuiven. Hierdoor is het lastig kleine producten er in te plaatsen.
De handleiding is onduidelijk. We kunnen de oven na 2 jaar nog steeds niet optimaal gebruiken omdat we niet precies weten hoe iets werkt.
We weten ook niet waar we meer kennis op zouden moeten doen.
We zouden deze oven niet weer aanschaffen. We overwegen zelfs een nieuwe eenvoudiger apparaat aan te schaffen.

Pluspunten

Minpunten

• Te ingewikkeld
  • Geen schuifbare bakplaat

a**@v********** 02-03-2023

Magnetron functie valt zwaar tegen

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

De magnetron functie van deze combi magnetron vind ik erg tegenvallen. Zeker in vergelijk met een 15 jaar oude van een ander bekend merk haalt deze CM het niet qua opwarm tijd en efficientie. Gerechten zoals soep of deeg gerechten ( bami ed ) beginnen al te ploffen op 360 W terwijl het nog erg koud is. De oude deed het zonder dit vervelende effect waarbij de Combimagenetron steeds helemaal onder de spetters zit. Ik lees veel lovende berichten over deze Combi maar vraag me af of deze effecten normaal zijn

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• rooster draait niet maar op plastic klemmen
  • magentron warm slecht en alleen langs de randen