Siemens CM585AGS0 - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Demir 07-07-2022

Magnetron oven siemens

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals je van Siemens mag verwachten, prachtig design en prijs kwaliteit verhouding is goed. Tot nu toe erg blij mee

Demir 22-04-2022

Kwaliteit

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals je van Siemens mag verwachten. Werkt naar behoren en mooi design

dandries 15-02-2022

Mooie en uitgebreide inbouw combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie inbouw combimagnetron welke met verschillende functies en menu's makkelijk te bedienen is. Is in de ovenfunctie met de 'boosterfunctie' snel op temperatuur.

Roy Diederen 03-02-2022

Perfecte combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super easy in gebruik, stil en het afkoelen is ideaal

Arian 14-10-2021

Fijne combi oven

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne combi ovet. Ook deze hebben we twee stuks. We gebruiken ze ook vaak tegelijkertijd. Simpele bediening. Fijne programma's.

Pallandt 01-07-2021

Siemens magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

Je kunt alleen iets op de rooster zetten niet op de bodem. om de haverklap breken de plastic steuntjes waar het rooster op rust af.

Danny 05-06-2021

Mooi Design

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg tevreden met dit apparaat. Hij is supersnel voorverwarmd en hij ziet er ook mooi uit. Van binnen als ook van buiten. Enige wat we soms missen is het automatische ontdooiingsprogramma. Maar dat is een kleine ergenis en makkelijk te overkomen door een ander gebruik van de magnetronfunctie.

Carola 06-05-2021

Uitgebreide magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is gebruiksvriendelijk . Erg veel mogelijkheden die wat onduidelijk zijn beschreven in de handleiding . Het blijft nog wel zoeken welk programma ik waar het beste voor kan gebruiken. Nadeel is dat het rooster niet te verplaatsen is . De oven doet wat hij moet doen.

Geurts 01-05-2021

Niet goed

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De magnetron krijgt van mij een vijf
En de hetelucht oven een 0

Alicia 25-03-2021

combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AGS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige magnetron, makkelijke bediening en veel mogelijkheden als snel voorverwarmen, borden verwarmen ed. Mooie vormgeving.
ventilator maakt wel lang veel geluid

Arianne 09-04-2020

vreemd design

Spijt van mijn keuze,

Ik heb een stoomoven ( inclusief magnetronfunctie) en deze combi gekocht. Beide apparaten hebben een zeer vreemde sleuf boven de deur. Daar stroomt warme lucht door mijn huis in. Met behoorlijk veel geluid en geur. Naast een zeer vreemde aanblik, ik kijk gewoon rechtstreeks naar die vreemde sleuven, is het ook vervelend. Als ik in de buurt van deze apparaten sta te koken heb ik een warme wind tegen mijn hoofd. heel irritant.
Verder valt het mij tegen dat er geen kookboek bijzit vanwaaruit ik het apparaat beter kan leren kennen. Nu zijn de voordelen me volstrekt onbekend.... ook heeft deze magnetron lagere waarden dan mijn vorige simpele.
Ik was een zeer groot fan van Siemens, maar heb spijt dat ik vol vertrouwen heb gekocht zonder dat het apparaat in de winkel aanwezig was. Ik ging er vanuit dat nieuw ook 'beter' zou zijn.....
Het is een grote tegenvaller.