De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 103 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM450ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NoPanNick 07-08-2022

Nieuwe onder inbouw oven.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Oude oven was aan vervanging toe vandaar deze nieuwe aankoop. Oven heeft t.o.v. vorige enorm veel functies dus dat zal wel even wennen worden.
Duidelijke handleiding erbij dus zal dit niet zo een probleem zijn. Inbouwmaten zijn standaard dus weinig hoeven aan te passen.
Mooi apparaat..

Pluspunten

• Deugdelijk verpakt.
  • Makkelijke inbouw
  • Overzichtelijk functies
  • Passend bij mijn inductie kookplaat
  • Normaal 220v

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

wow, een 10! Bedankt!
Wat een leuke review, jij bent erg blij met jouw aankoop!
Fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, het gebruiksgemak, en de vele mogelijkheden van de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel plezier bij het uitproberen van alle verschillende functies!
Dat zal vast smakelijk worden!

Jos Reinders 03-08-2022

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Prachtige eenvoudig te bedienen combimagnetron met ruime inhoud en mooi design.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Richel tussen deur moeilijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van de combimangetron.

r**n@g**l.com 02-08-2022
Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden.
Door deze vele mogelijkheden is voor de bediening in het begin de handleiding noodzakelijk maar de menu's zijn helder, duidelijk en begrijpelijk bij het doorlopen met de keuze toetsen. Tijdens de bediening wordt dat mooi verlicht weergegeven op de display.
Voordat je in de menu's bent moet er met tiptoetsen eerst een functie gekozen worden . Deze tiptoetsen zijn klein en helaas niet verlicht als het apparaat wordt ingeschakeld. Hierdoor is het 's avonds moeilijk een keus te maken zonder externe verlichting. Een kleine manco van dit verder perfecte apparaat.

Pluspunten

• Veel functies
  • goede werking
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• Functietoetsen niet verlicht

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de vele mogelijkheden van de CM450ZT.
Fijn dat de menu's helder zijn en jij lekker aan de slag kan met de vele functies.
Jouw opmerking over de tiptoetsen nemen wij mee, bedankt voor deze feedback.

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

serge4 21-07-2022

Noisy and unusable

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Horrible model, with broken microwave mode. Makes enormous amount of noise when working, making use almost impossible. I have recorded a short video to demonstrate https://www.youtube.com/watch?v=EsgvBQrlSLI

Minpunten

• Microwave
  • Noise

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Dear Sir / Madam,

Thank you for writing this review. Annoying to read that your combi microwave is making noise. We have listened to the video and this noise is created because the combi microwave is not installed according to the installation instructions. Because of the open space above the microwave, it makes a resonating noise, we advise you to adjust this.

Kind regards,

serge4 25-07-2022

Hello, I have deliberately opened a shelf above the oven for the video to demonstrate source of the noise - a vibrating, very badly done thin metal cover of the oven itself. With oven top covered it make absolutely same terrible noise.

j**o@p**t.nl 18-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Wij zijn erg blij met deze oven.
Eenvoudig in bediening. We hadden een groot fornuis met oven, deze werd alleen door ons niet vaak gebruikt.
We hadden een combi magnetron erbij. De combi magnetron is nu vervangen door deze inbouw oven.
Na installeren, direct in gebruik genomen.
We zijn zeer tevreden over deze combi magnetron

Pluspunten

• oven
  • magnetron

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 19-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat de CM450ZT aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Martijn 08-07-2022

Prima product

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Goede inhoud, veel mogelijkheden en goede kwaliteit materialen.
Dankzij de automatische programma’s erg handig in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Na koelen maakt teveel lawaai

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Martijn,

Dank je wel voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de ruimte, het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden van de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

j**4@g**l.com 26-06-2022

Bevalt prima !

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Heb deze combinatie pas in gebruik, maar ben nu al uiterst tevreden. Gebruiksgemak is erg groot en de prestaties zijn heel goed. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Prestatie
  • Prijs-kwaliteit

Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

l**n@o**k.com 21-06-2022

Fijne oven

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Oven heeft mooie look. Van binnen mooi ruim en heeft diverse mogelijkheden.
Je krijgt verschillende platen erbij. Helaas zit dit wel wat los in de oven. De keramische steentjes waar het zijrekje op leunt zit niet erg stevig naar mijn idee waardoor je de bakplaten met enigzins beleid in oven moet schuiven.

Pluspunten

• Ruim
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Rekje zit niet erg goed vast

Officiele reactie van Atag 22-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, bedankt hiervoor!
Een pareltje in de keuken, met genoeg ruimte en vele mogelijkheden voor de lekkerste gerechten. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de oven.
Mocht jij nog problemen ondervinden met het in en uitschuiven van de rekjes vraag ik jou om eens contact op te nemen met onze serviceafdeling, zij kijken graag eens met jou mee om het bakplezier nog groter te maken.

Wij wensen jou heel veel bakplezier!

Wallie 11-06-2022

Juiste keus

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Juiste prijs/kwaliteit verhouding voor degelijk en goed uitziend Nederlands product

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste Wallie,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn dat je tevreden bent met de combimagnetron.

R**s@g**l.com 10-06-2022

Mooi en Prima apparaat, doet wat het moet doen!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ik vind het tot dusver een prima apparaat, nu 3 weken in gebruik. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de oven temperatuur niet hoger kan, bijvoorbeeld naar 300 of 350 graden voor het maken van pizza's, het is niet echt een gemis want 250 graden is ook prima. Maar als ik dan toch iets te "klagen" moet hebben is dat het. Verder werkt alles naar behoren. De magnetron functie is ruim voldoende, wattage is genoeg om snel eten op te warmen. De combi functie doet het ook goed. De oven functie warmt snel op en is dus snel op de ingestelde temperatuur. Ik zou dit apparaat aanbevelen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Ziet er mooi strak uit
  • Alle functies werken naar behoren

Minpunten

• Oven temperatuur mag van mij hoger kunnen.
  • Draaiknoppen voelen wat "goedkoop" aan

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van de combimagnetron. Dat jij tevreden bent met je aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

Anne Marie 08-06-2022

Perfect! Aanrader!!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Prachtige combi oven. Mooi om te zien en fijn in gebruik! Top apparaat! Lekker stevig met lampje aan binnenzijde. Goede voorlichting! Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • Prachtisch

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste Anne Marie,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze oven en wat ontzettend leuk dat je deze Combi magnetron aanraad bij anderen!
Wij wensen je nog veel bakplezier!

Kim

a**t@g**l.com 08-06-2022

Prima combi, zijrekje matig

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Nog maar een paar weken in gebruik en doet wat het moet doen. Geen verlichte toetsen is inderdaad minder fijn maar het grootste heikelpunt is toch wel de zijrekjes die jezelf moet plaatsen. De keramische houders die je in het metaal moet plaatsen gaat niet echt lekker. Zitten ze wel goed genoeg gefixeerd? Een beetje meer kracht en ze breken af. Na ze goed op hun plek te hebben komt 1 rekje los na de braadslee eruit te trekken. Rekje is dus niet goed gefixeerd wat je eigenlijk voor het bedrag wel mag verwachten. Dus Etna, werk aan de winkel om dit onderdeel te verbeteren. Dit moet en kan beter/degelijker! Voor de rest prima combi voor zover getest.

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat fijn dat je tevreden bent met het gebruik van de Combi magnetron. Jammer dat de rekjes in jouw oven niet goed blijven zitten, mocht je hier last van ondervinden vraag ik jou om eens contact op te nemen met onze serviceafdeling, dan kijken we graag eens met jou mee naar een oplossing.
Ik wens jou nog veel bakplezier!

Kim

n**r@h**l.com 07-06-2022

Wauw echt een top oven

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Wauw! Wat een top oven. Snel voor verwarmen is ook echt snel. Even getimed binnen 8 minuten op 200 graden. Dat duurde bij inze oude een half uur. Al verschillende oven gerechten gemaakt. Alles was heerlijk. Pizza heerlijk krokant. Verschil met onze oude oven de voorkant wordt niet gloeiend heet. Nog geen min punten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk te gebruiken

Officiele reactie van Atag 08-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review, een 10!
Wat ontzettend leuk dat jij zo tevreden bent over de oven.
Fijn dat ook het snel voorverwarmen zo goed bevalt, natuurlijk erg fijn dat je zo nog sneller de lekkerste gerechten op tafel hebt.

Wij wensen jou heel veel bakplezier toe!

j**o@u**l.nl 31-05-2022

Echt een aan rader is zeer gunstig geprijsd

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Geweldig apparaat doet het prima mooie uitvoering zeer degelijk ,voldoet aan de verwachting

Pluspunten

• Handige gebruiksaanwijzing
  • Mooi strak uitgevoerd

Officiele reactie van Atag 01-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat een mooi cijfer heb je gegeven, een 10! Daar zijn we erg blij mee. Fijn dat de oven/magnetron aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Chantal

Toonenmaria1312., 30-05-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Wij hebben de combi gekozen hij is mooi lekker ruim en voldoet aan de eisen die wij wouden een prima apparaat ben er heel blij mee gr.maria

Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste Maria,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat de combi aan al jullie wensen voldoet.

Met vriendelijke groet, Femke

BertO 26-05-2022

Snel te bedienen door de twee knoppen en de tiptoetsen.

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Handige knoppen voor eenvoudige en snelle instelling temperatuur en tijd. Apart icoon voor snelle voorverwarmen oven. De oven wordt hierdoor ook snel voorverwarmd. Magnetron functie nog niet gebruikt. Duidelijk display. De combimagnetron is eenvoudig in te stellen. Icoontjes zijn wit maar niet verlicht. Met twee schroefjes eenvoudig te monteren, heeft een normale 220-230volt stekker. Heeft een kinderslot. Het geluidsignaal is wat aan de zachte kant.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met tiptoetsen
  • Draaiknop snelle instelling temperatuur en tijd
  • Snelle voorverwarming oven
  • Eenvoudig te monteren , normale 220V stekker
  • Kinderslot

Minpunten

• Icoontjes onverlicht, zijn wel wit
  • Signaal wat zacht

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste Bert,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.
Wat leuk dat jij voor ETNA hebt gekozen, en dat jij zo tevreden bent met jouw aankoop.
Fijn dat het bedieningsgemak en de mogelijkheden van e CM450RVS jou zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

w**k@g**l.com 22-05-2022

Zeer mooi en goed werkend apparaat

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

De oven met magnetron functie hebben we gekocht nadat we op internet meerdere ovens hadden vergeleken. Deze oven voldoet helemaal aan onze verwachting, wat aangegeven wordt in de beschrijving doet hij. Ziet er mooi uit aan de buitenkant en past mooi bij onze andere Etna apparatuur. wij zijn er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Doet wat het beloofd
  • Mooi afgewerkt

Officiele reactie van Atag 23-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat ontzettend leuk dat jij weer gekozen hebt voor ETNA!
Wij zijn blij te lezen dat de oven zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel bak- en kookplezier toe.

HIJ 16-05-2022

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een mooie strakke afwerking. Tip toetsen en een mooie uitstraling past super mooi in onze nieuwe keuken. Zeker makkelijk in gebruik.

Officiele reactie van Atag 17-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling.
Leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA in jouw nieuwe keuken.
Wat fijn dat je zo tevreden bent over het mooie design en handige bediening.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe!

f**s@z**o.nl 13-05-2022

Mooie oven met veel functies tegen een voordelige prijs

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Deze oven met magnetronfunctie ziet er mooi uit en tegen mooie prijs! De vele functies bieden goede gebruiksmogelijkheden. De bediening is eenvoudig en snel te leren.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Eenvoudige bediening
  • Veel functies
  • Lage prijs

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de mogelijkheden en uitstaling van de combimagnetron.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

g**r@h**l.com 12-05-2022

Ontevreden

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

De keuze voor deze oven was: grote inhoud en Ned. merk, maar ik ben niet tevreden, een ovenschotel moet telkens 10 gr. hoger ingesteld of 10min. langer in de oven. Achterkant schotel is bruin, voorkant nog bleek of als het een diepvries product is is de binnenkant nog koud. Ook moet het rooster telkens eruit gehaald als je de magnetron gebruikt en het rooster wipt aan de voorkant omhoog bij het eruit halen, zeer onhandig.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Grote inhoud

Minpunten

• Verwarmt slecht
  • Rooster moet er telkens uit bij gebruik magnetron
  • Rooster omhoog bij uithalen alles glijdt nr achter

Officiele reactie van Atag 13-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de CM450ZT zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?