ETNA CM450ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM450ZT op Kieskeurig.nl.

D. Zwart 19-02-2021

combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een fijn en goed werkend apparaat, makkelijk te bedienen en simpel schoon te houden. Ik heb hem pas een paar weken, dus over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar het feit dat er 5 jaar garantie op zit zegt mij genoeg.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • schoonhouden
  • mooi ding

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Geachte heer/mevrouw Zwart,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Simon Plukkel 08-02-2021

Mooi oven en ook nog een magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ik was op zoek naar een oven en aangezien deze moest voldoen aan bepaalde maten vanwege inbouw, kwam ik bij deze Etna uit. Nu heb ik ook al een inductie van Etna en ben hier zeer tevreden over.

Ik was bewust niet op zoek naar een combi-magnetron vanwege negatieve ervaringen uit het verleden. Het ging mij om een goede oven en nu bleek deze ook een magnetron functie te hebben. Navraag bij Etna werd mij verzekerd dat dit los stond van de oven. Dus een goede oven die toevallig ook nog magnetron in zich heeft.

Tot nu toe pas 2x gebruikt voor pizza en ovenfriet en met de voorgeprogrammeerde functies ging dit heel gemakkelijk, maar zelf instellen kan natuurlijk ook.

Tot nu toe tevreden, maar dat is erg kort dag natuurlijk. Hij ziet er ieder geval mooi uit.

Pluspunten

• Mooi
  • Handige programma's

Minpunten

• Tot nu toe geen

Officiele reactie van Atag 09-02-2021

Beste Simon Pukkel,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te lezen je zo tevreden bent over de inductiekookplaat van ETNA en daarom ook nu weer hebt gekozen voor apparatuur van ons. Fijn dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet.

Wij wensen u veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Ton Hoos 06-02-2021

Prima magnetronoven

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Doordat ik mijn kapotte magnetronoven moest gaan vervangen, zocht ik op internet naar een niet zo dure. Ik had een Miele maar wilde niet meer zo veel geld uitgeven. Via een actie kwam ik de Etna CM450ZT met heel veel mogelijkheden tegen. En een prima prijs! Die gekocht en het apparaat doet alles zeer goed: van magnetron tot oven. De bediening is zeer eenvoudig, je zult daar geen problemen mee hebben. Het apparaat ziet er ook nog mooi en strak uit. Past helemaal bij de zwarte inductiekookplaat in onze keuken. Geweldige aankoop!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • uiterlijk
  • prijs
  • eenvoudige bediening
  • heldere display

Minpunten

• onverlichte bedieningstoetsen

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste Ton Hoos,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat een mooie reviewscore heeft u gegeven. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het uiterlijk, de mogelijkheden en eenvoudige bediening van deze combi magnetron. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Blij met nieuwe aankoop 30-01-2021

Grote binnenkant

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Fijne grote binnenkant en makkelijke bediening.
Alleen jammer dat de druktoetsen niet verlicht zijn.
We hebben daar helaas niet goed over nagedacht.

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de binnenruimte en de bediening zo naar wens zijn.
Helaas kunnen we aan het display ( verlichting) niets veranderen.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Hopelijk zal dit niet het gebruikersgemak beïnvloeden en gaat u toch veel plezier hebben van deze fraaie combimagnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Mariska 12-01-2021

Goede oven, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een goede oven die erg gebruiksvriendelijk is. De oven is makkelijk te bedienen middels de draaiknoppen, die ook nog eens mooi worden weg gewerkt, wanneer ze ingedrukt worden. De oven heeft een mooi design en ziet er strak uit.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel keuze qua standen

Officiele reactie van Atag 14-01-2021

Beste Mariska,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM450ZT. Het design van de ETNA CM450ZT behoort tot de 4-serie Push-Pull Trendlijn. De dashboardhoogtes, de bedieningsknoppen, de display en de handgrepen zijn in deze lijn op elkaar afgestemd. Heel veel kook- en bak plezier met deze oven met magnetronfunctie.

Groet Heidi

Geert Vos 01-01-2021

Een sieraad voor de keuken.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een geweldige combi-magnetron die aan alle verwachtingen voldoet. Een duidelijk en uitgebalanceerd display zodat je in een oogopslag ziet welke functies zijn ingesteld.
Zowel oven als magnetron bieden elk gewenste instelling om te komen tot een haute-cuisine resultaat, wat uitgebreid getest is tijdens feestdagen.

Pluspunten

• Duidelijk en overzichtelijk display
  • Zeer compleet qua mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste Geert Vos,
Wat een geweldige review score heeft u gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat deze combimagnetron duidelijk en overzichtelijk is en aan al uw wensen voldoet.
Wij wensen u veel kookplezier met uw aankoop!
Chantal webcare ETNA

van den bogaard 08-12-2020

ruime oven en gemakkelijk bedienbaar en mooie display

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

deze oven is ruim en een mooie uitstraling is gemakkelijk bedienbaar heeft verschillende hoogtes om je roosters in te schuiven veel verschillende functies te combineren en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Pluspunten

• ruime oven
  • gemakkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 09-12-2020

Beste heer/mevrouw Van den Boogaard,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat deze oven ruim is, gemakkelijk bedienbaar en een mooie uitstraling heeft. Wij wensen u veel kook en bakplezier!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Gerda 06-11-2020

Grote inhoud , veel bakplezier

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Al lange tijd op zoek naar een combi magnetron die ook een goede oven functie heeft. Één die ruim genoeg is om grote ovenschalen en ruime bakblikken in te gebruiken. En daar voldoet deze Etna helemaal aan. Nog maar kort in huis en we kunnen nu al zeggen: met veel plezier gebruikt !

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Verschillende ovenfuncties

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Gerda,

Wat een mooie score! Hier zijn we erg blij mee maar nog fijner is het om te lezen dat deze combi magnetron met veel plezier wordt gebruikt. Wij wensen je nog vele jaren plezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Tiny Zijlstra 02-08-2020

Goede keuze, voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ovenfunctie om te bakken is zeer goed. Voldoet helemaal. Makkelijke te bedienen. Overzichtelijk display. Goede en duidelijke handleiding

Pluspunten

• Overzichtelijk display
  • uitstekende resultaten bij het bakken

Minpunten

• rooster kantelt bij naar voren halen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Tiny,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel kook en bak plezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Tim 03-07-2020

Échte oven met magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Op zoek naar een échte oven maar dan voor een 45cm nis? De CM450ZT voldoet hier aan. Alle mogelijke oven verwarmingsopties (onder of boven, beide, boven of onder mét ventilatie, alleen warme lucht, grill).

De CM751 en CM851 zijn meer gefocust op de combinatie magnetron en oven. De CM450ZT is eerder een oven en kan daarnaast ook magnetron. Natuurlijk ook met combinaties magnetron oven/ grill.

Degelijk gebouwd, mooie afwerking, goede temperaturen (250gr C en niet maar 230).
Display is mooi strak, de twee draaiknoppen prima. Mooi detail is het wegdrukken van de knoppen indien niet in gebruik.
Geëmailleerde binnenkant is erg prettig in schoonmaken.
De oven niveaus ophanging lijkt wat krakkemikkig, maar is het in werkelijkheid niet. Schoonmaken is des te prettiger omdat alles er uit kan.

Pluspunten

• Kwaliteit van product
  • échte oven in 45cm nis

Minpunten

• Display niet dimbaar

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Tim,

Wat een mooie en uitgebreide review. Bedankt dat je de moeite neemt om deze te plaatsen.
Goed te lezen dat dit de juiste keuze is geweest. Zo nemen we de klant wensen ( zover mogelijk) ook mee in de ontwikkeling en ontwerpen van onze apparatuur.
Wensen je veel bak-en kookplezier met onze fraaie combi-magnetron.
Met vriendelijke groet, Ursula