Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 178 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MO670Ti op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Kees-Jan van Heerikhuize 27-03-2024

Zeer betrouwbare combioven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Deze zeer mooie inbouw combi die werkt klantvriendelijk en snel.
Wij hebben er veel plezier mee.

Pluspunten

• krantvriendelijk
  • mooie klok
  • maakt geluidje dat hij dicht zit

b**********@g******** 25-03-2024
Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Bij installatie braken meteen 2 keramische haakjes om de ovenrekjes aan te hangen (bij 2 verschillende personen gebeurde dit). Er zat al een extra een inlegvel bij met een zeer onduidelijke foto hoe deze haakjes aan te brengen, dus kennelijk hadden daar al meer mensen last van gehad. Etna service gebeld; zouden 2 nieuwe blokjes opsturen, echter nooit ontvangen (is nu 4 weken geleden). Maar weer een nieuwe poging ondernemen. Ik vind het nogal een kwetsbaar ophangsysteem.

Henk 25-03-2024

Slechte service

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Product vertoont nu al lichte beschadiging aan de buitenkant, ook werkt de aan/uitknop niet goed, ik heb erover gebeld met de serviceafdeling van Etna en na twintig minuten in wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan te telefoon gekregen, maar helaas kon deze persoon mij na tien minuten niet verder helpen.
Hoe vroeg of het goed was dat een monteur mij zou terug bellen, maar je raadt het al na vijf dagen nog geen telefoontje ontvangen en dat voor een Nederlands bedrijf, dus zal ik deze week maar weer eens proberen om iemand van Etna aan de telefoon te krijgen.

Mary 21-03-2024

pas op combi oen-magnetron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Dit combi oven-magnetron (MO670Ti) staat voor €1150 op de website. Standaard garantie 2 j.
Net binnen 2 j houdt de magnetron functie op. Blijkt dat een ceramiek potje waar de reks binnen de oven op hangen, gebroken is. Nieuwe ontvangen. De opvang systeem voor de oven/magnetron reks zijn wankel.
Nu, 2,5 j na afleveren, is de hoofd schakelaar doorgeslagen omdat een verwarming ijzer is doorgebrand. Blijkt dat schroeven van ander onderdelen in de achteroven zijn verroest waardoor eventuele vervanging van onderdelen erg lastig wordt.
Slecht product.
Klanten service weet waar ze het overhebben en zijn kortdaad.

Pluspunten

• ziet erg super leuk uit
  • heeft veel functies

Minpunten

• oven rek systeem is erg wankel
  • prijs-kwaliteit vehoudinng erg laag.
  • Binnen 2-3 j moeten vervangen is belachelijk

r*******@g******** 21-03-2024

Prima combi magnetron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Bij aankoop nieuwe keuken gelijk deze combi magnetron aangeschaft. Hij heeft een duidelijke display en het gebruikt wijst voor zich. Prima keuze dus geweest.

Pluspunten

• Duidelijk in gebruikt

h*********@h********** 10-03-2024
Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Onlangs deze oven combi in onze nieuwe keuken geplaatst. Handig in gebruik door digitale toetsen, maar vooral doet wat hij moet doen, verwarmd goed. Bij oven functie krijg je heerlijke knapperige pizza’s. Wij zijn tot nu toe tevreden.

j******@l****** 08-03-2024

Een aanrader deze combi.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Het is mooie magnetron oven om te zien.
Hij is handig in gebruik. Het menu is duidelijk.
Handige voorkeuze menu’s.

We zijn erg blij met de keuze van deze combi oven.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Fijne menu keuzes
  • Combi , ruimtebesparend

Areen 04-03-2024

Bevalt (al) zeer goed

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

De combi oven/magnetron is ruim, ziet er mooi uit en werkt goed.
Het gebruik is duidelijk en gemakkelijk.
Ik heb (nog) geen minpunten gevonden aan de oven, en ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk in gebruik

Tom 04-03-2024

Kwaliteit valt tegen

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Na 15 maanden gebruik enorme kortsluiting ontstaan doordat de deur van de oven niet goed meer functioneerde. Vervolgens nog 6 maanden later weer een defect aan de ovendeur waardoor de gehele deur vervangen moest worden.

Al met al niet verwacht dat in het tijdbestek van ongeveer 2 jaar na aanschaf er al 2x een defect is geweest.

• Duidelijk in gebruik

Minpunten

• Kwaliteit slecht, met name ovendeur

HansH 21-02-2024

Goede combi

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Mooi design van deze combi magnetron/oven. Zeer overzichtelijk toetsendisplay. Magnetron werkt prettig bij instellen en handig voor snel opwarmen/ontdooien producten. Goede beschrijving erbij voor verschillende functies. Oven nog niet uitgeprobeerd maar als deze hetzelfde functioneert als magnetron dan ben ik een gelukkige klant en gebruiker. Al bij al een goede keuze van deze mooie combi.

Jory 30-01-2024

Goede oven doet alles wat je wil

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Onze ervaring met de Etna Oven-Magnetron Combinatie is buitengewoon positief. Deze veelzijdige keukenapparatuur heeft onze culinaire ervaring naar een hoger niveau getild. De oven presteert uitstekend bij het bakken en braden, met een gelijkmatige warmteverdeling die resulteert in perfecte gerechten. De magnetronfunctie biedt snelheid en efficiëntie zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Bovendien is de bediening eenvoudig en intuïtief, waardoor koken een plezierige activiteit wordt. Al met al zijn we zeer tevreden met de Etna Oven-Magnetron Combinatie en zouden het aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en veelzijdige keukenpartner.

Pluspunten

• ruim
  • efficiënt

Minpunten

• maakt wat veel geluid na het gebruik

Stefan van der Mast 07-01-2024

Mooi apparaat , makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Het is een hele mooie combi-oven.
Hij heeft veel functies en is gemakkelijk te bedienen.
Ik heb de oven nog niet heel lang, maar mijn eerste bevindingen zijn op zich goed.
De oven heeft wel even nodig om voor te verwarmen en ik heb inmiddels wel geleerd dat ik de temperatuur iets hoger moet instellen dan mijn oude oven (of de aangegeven temperaturen in recepten). Dat is niet erg natuurlijk, alleen moet je het even weten.
Het inbouwen was een fluitje van een cent

Pluspunten

• Bediening is gemakkelijk
  • Functies zijn overzichtelijk
  • Inbouwen is simpel

Minpunten

• Voorverwarmen duurt even

Fam. Samplonius 06-01-2024

Tevreden over combi-oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Betrouwbaar apparaat met ruime mogelijkheden. Eenvoudig te bedienen. Minpuntje is dat de symbolen op het bedieningspaneel niet verlicht zijn en met name ‘‘s avonds is dat lastig

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Warmt snel voor

Minpunten

• Zichtbaarheid bedieningspaneel ‘‘s avonds slecht

Erik 15-12-2023

Aanrader, zeer tevreden!

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Een erg strak design in een mooie zwarte uitvoering. Erg gebruiksvriendelijk en dat tegen een scherpe prijs.

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te bedienen

HenryB 11-12-2023

Oven+ magnetronfunctie, leek mooi maar werkt al maanden niet

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Bij onze vertrouwde Expert zaak in april 2020 Inbouwoven met Magnetronfunctie gekocht. Werkte 1e 4 jaar goed. Wel als groot manco dat de bedieningsdisplay onverlicht en nauwelijks leesbaar is zodat het lastig is de juiste functie te kiezen. In oktober 2023 binnen verlengde garantie van 5 jaar, scharnier van de klep stuk. Gemeld bij Etna op 10 oktober 2023. Op moment van schrijven 11 december 2023 nog steeds niet opgelost. 3 x monteur van het door Etna ingeschakelde witgoedreparatieservice geweest, eerst op 061123 met foute klep, toen op 221123 met nieuwe klep waarvan scharnier al krom in klep was gemonteerd dus niet te monteren, ook 3x was geen scheepsrecht, op 071223 nieuwe klep doch sluit niet goed hangt er 1,5 mm scheef in, monteur nog Etna gebeld en kreeg advies weer klep te bestellen want er is niets aan af te stellen. We zitten nu al ruim 2 maanden zonder oven en wordt spannend of we ook met de kerst het zonder oven moeten doen. Zeer teleurgesteld in Etna en heb twijfel van mijn bestelling die overmorgen geleverd wordt voor Etna inductiekookplaat.

Pluspunten

• Ook mangnetron in de oven

Minpunten

• display onverlicht, touchbediening slecht leesbaar
  • slechte service bij problemen

t*************@g******** 10-12-2023

Eind goed al goed?

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Kocht een ETNA omdat dat van oudsher een heel goed merk is. Oven werd geleverd met een los rubber in de deur. Leverancier wees klacht af en verwees naar ETNA. Daar wordt de klacht in week 50 afgehandeld. Ik heb de oven dus nog niet geprobeerd maar blijf in het merk ETNA geloven. Ben wel teleurgesteld in de winkel waar ik de oven kocht. Ik win vast geen prijs maar dit is mijn ervaring. Na week 50 hoop ik de kerstkalkoen te kunnen bereiden
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2024!

Pluspunten

• Moet een prima oven zijn

Minpunten

• Tot nu toe geen

b**********@h********** 27-11-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Prima en betaalbaar. Werkt naar toebehoren en we zijn er zeer tevreden over.

webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de Oven naar behoren werkt en dat jullie er tevreden mee zijn. Dat is waar wij het voor doen.
We wensen jullie nog veel bakplezier!

Margreet 23-11-2023

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Vaatwasser, werkt supergoed pluspunt is de verlichting in de machine en het automatisch openen van de deur na beëindiging van een programma.
Ik heb de versie met besteklade, werkt heel prettig.
Vaat wordt prima schoon

Pluspunten

• Verlichting
  • Besteklade

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing kan wat eenvoudiger

Beste Margreet,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat Leuk dat je zo enthousiast bent over de vaatwasser. Fijn dat je blij bent met het automatische deur openen en de verlichting in de vaatwasser.
We wensen je veel plezier van je aankoop.

Hayo 19-11-2023

Prachtige Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Geweldige combimagnetron. Doet wat hij moet doen en is daarbij erg ruim, ideaal wanneer er gasten komen eten. Daarnaast staat hij erg stijlvol in de nieuwe keuken.

Pluspunten

• Erg stijlvol
  • Zeer ruim
  • Veel functies

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat je tot nu toe zo tevreden bent over de Combi Magnetron en het gebruik ervan! Ook fijn dat het design goed in de nieuwe keuken past.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

j*********@h********* 02-11-2023

Zeer goede combi oven magnetron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Hij oogt mooi in de keuken en heeft geen vervelende afblazende lucht aan de voorkant. Wel maakt hij veel geluid bij het afkoelen van de oven, net als je rustig wilt gaan zitten eten.....Helaas was er ook een probleem met de beveiliging waardoor de groep enkele keren is uitgevallen. Na storing gemeld te hebben is deze keurig binnen een week verholpen.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Hoge temperatuur mogelijk
  • Goede combinatie oven en magnetron.

Minpunten

• Veel geluid tijdens afkoelen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn te lezen dat het design mooi oogt in de keuken.
Tip! Om het afkoelen te verkorten kunt u na gebruik de klep iets open laten staan.
Wel fijn om te lezen dat de storing die u heeft gehad snel is verholpen.
We wensen je nog veel plezier met de Oven.

h***********@h********** 24-10-2023

Erna oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Combi oven werkt naar verwachting!

Fijn product is zeker aan te bevelen en de magnetron werkt ook goed.

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat de oven naar verwachting zijn werk doet! Dat de magnetron ook goed werkt is ook goed om te lezen.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop en bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze mooie beoordeling.

blije gebruikers 17-10-2023

multifunctionele oven 2 in 1

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Nieuwe keuken en nieuw apparatuur waaronder deze Etna M0670Ti, wat een geweldige aanwinst en wat een mogelijkheden. Voor ons voldoende, in een woord geweldig ik ben er blij mee.
Een multifunctionele oven in plaats van 2 losse apparaten, ik ben blij dat er mee gedacht is met ons.

Pluspunten

• 2 in 1, ideaal
  • kost weinig kastruimte
  • gemakkelijk in grbuik

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat goed om te lezen dat de "2 in 1" Oven zo goed bevalt. Dat scheelt ook weer ruimte.
Geniet van de nieuwe keuken en apparatuur!

i**p@o**k.com 16-10-2023

Aanrader! Ruime combi magnetron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Fijne, ruime combi magnetron/oven. Ik heb hem gekocht omdat ik meer inhoud wilde dan mijn vorige combi magnetron bood. Enige wat in de toekomst beter kan is dat de temperatuur van de oven functie hoger kan. Maar dit is nu eigenlijk vrijwel nergens te verkrijgen. Al met al zeker aan te raden deze oven.

Pluspunten

• Veel ruimte(meer dan gemiddelde combi magnetron)

Minpunten

• Maximale temperatuur oven beperkt

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review. Veel ruimte in de Oven is zeker een pluspunt.
We wensen je veel plezier met je aankoop.

l**a@g**l.com 20-09-2023

Ziet er mooi uit.
Magnetron is prima.
Oven is niet goed. Er moet altijd tijd bij.
Maakt veel lawaai, heel veel tijd nodig om af te koelen.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat de magnetronfunctie goed werkt en dat het design bevalt.
Jammer dat u niet tevreden bent met de oven. Zou u ons uw NAW- en contactgegevens willen mailen met een kopie van deze review? Dit mag naar webcare@atagbenelux.com. We kijken graag met u mee.

Stefanie 17-08-2023

Niet langer twijfelen, maar doen.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Wat ben ik blij met deze keuze! Deze combi-microwave oven is helemaal top. Lekker groot, makkelijk te begrijpen en veel mogelijkheden. Met een gezin met kinderen is deze grote echt ideaal.

Officiele reactie van Atag 18-08-2023

Beste Stefanie,

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent geworden van jouw nieuwe combimagnetron!
Het toestel is lekker ruim van binnen en heeft veel mogelijkheden.

Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling, we wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

Suzan