AEG MBS3423CM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG MBS3423CM op Kieskeurig.nl.

Hans 05-02-2021

Oven koelt erg snel af, magnetron is ok.

Geschreven voor: AEG MBS3423CM

We hebben deze combimagnetron gekocht ivm het mooie deurtje dat opzij opengaat. Echter de oven koelt mega snel af bij openen vd deur na voorverwarmen. Alle gerechten moeten veel langer in de oven dan op de verpakking staat.
Pizza’s worden zeer matig warm.
Magnetronfunctie werkt echter prima, goed en snel in te stellen. En de looks van deze AEG mogen er zeker wezen! Mooie afwerking en duidelijke klok. Maar als we vooraf hadden geweten dat de oven zo slecht functioneerde, dan hadden we deze oven gekocht.
Mvg Hans
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Tonk 18-01-2021

Magnetron met deur

Geschreven voor: AEG MBS3423CM

Gekocht vanwege een deur ipv klep.
De magnetron ziet er goed uit, maar de handleiding is zeer summier. Voor verschillende functies is geen informatie bijgevoegd, zoals voor combie functies en automatische functies. AEG service benaderd, maar krijg geen antwoord!!!

Minpunten

• niet voldoende informatie
  • slechte service

Tonk 20-12-2020

Een mooie combi magnetron

Geschreven voor: AEG MBS3423CM

De eerste indruk is goed en na het uitporberen van diverse functies, is mijn conclusie een fijn apparaat en gebruiksvriendelijk.
Een opmerking: de handleiding mag wel duidelijker en uitgebreider zijn.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl