De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 67 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM644Ti op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b************@l****** 16-04-2024
Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Prachtig product om te zien.
Hoge kwaliteit voor relatief zeer betaalbare prijs.
Touch bediening, dus zonder knoppen. Handig schoonmaken. Magnetron is krachtig en heeft draaiplateau. We zijn er zo blij mee dat we een tweede erbij hebben gekocht voor als er oven en magnetron tegelijk nodig zijn tijdens het bereiden van de maaltijd.
Groet van een tevreden Etna-klant

d*******@k*********** 06-03-2024

Weer een lach op mijn gezicht.

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Ik heb gericht gezocht voor een goede inbouw combimagnetron. Daar kwam Etna heel goed uit. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en gemakkelijk in te stellen. Je hoeft geen extra geld uit te geven voor het inbouwen want dat is echt heel simpel. Dus ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden en simpel in te stellen
  • Je krijgt veel voor een mooie prijs
  • Heel gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Luc 05-03-2024

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Heel tevreden over de Etna combi oven. Makkelijk te bedienen en maakt weinig geluid bij gebruik. Wel één punt aftrek omdat de glazen bakplaat al snel barste tijdens het bakken. Deze is wel super snel vervangen in garantie. Bedankt daarvoor!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Stil
  • Snelle service garantie

Minpunten

• Glazen bakplaat stuk tijdens gebruik in oven.

g************@h********** 28-02-2024

Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Heel mooie combi oven makkelijk in gebruik en super prijs kwaliteit en goede garantie

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Lisanne 24-02-2024

Verschrikkelijk apparaat, stukjes glas in de oven.

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Als ik alle recensies lees moet het echt een top apparaat zijn! Echter vind ik het echt verschrikkelijk apparaat en zou ik hem zeker niet aanraden, helaas hebben we er zelfs 2 van gekocht.

De glazen plaat die erbij zet schuift niet soepel als deze warm wordt waardoor er allemaal stukjes glas afbreken, en je deze stukjes dus regelmatig in de oven terug vind.
Daarnaast mis ik een gewoon rooster om taarten op te bakken, broodjes af te bakken, pizza of andere dingen. Als ik ze op de glazenplaat leg is de onderkant nog ''rauw'' terwijl de bovenkant al verbrand is. Dit gebeurt ook als ik bovenstaande producten op het rooster leg die dan weer op de glazenplaat gezet moet worden.
Het ronde rooster wat je op het draaiplateau zet is veel te klein om echte ovenschalen op te zetten.
Voor mijn gevoel is de binnenmaat ook veel kleiner dan overige ovens. Een normaal rooster van 60cm past er bij ons niet in.

Verder vind ik de glazenplaat te zwaar om hem even uit de oven te tillen en als je er een oven schaal op hebt staan valt deze eruit op de glazen ovendeur.
We gebruiken ze nu 4 maanden en ben bijna zo ver dat ik ze allebei eruit haal en nieuwe ga kopen.

Overigens heeft Atag wel 2 nieuwe glasplaten opgestuurd als garantie, ben benieuwd of deze glazenplaten net zo slecht zijn en of we binnenkort weer stukken glas in de oven hebben liggen.

Pluspunten

• buitenkant makkelijk schoon te maken

Minpunten

• glasplaat
  • geen normaal rooster
  • kleine binnenmaat

g**********@g******** 14-02-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Een mooi en strak apparaat.
Bijzonder prettig dat het apparaat geen bedieningsknoppen maar tiptoetsen heeft zodat schoonmaken een fluitje van een cent is.
Dit is een van de weinige apparaten in deze prijsklasse welke ik kon vinden die voorzien is van een draaiplateau voor de magnetronfunctie

Danny 13-02-2024

Verdruppels tussen de twee ramen van oven deur

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Oven zelf werkt naar behoren, echter tussen de deur en raam van de oven komt blijkbaar gemakkelijk vet druppels, dit loopt in een grote druppel tussen het glaswerk, gebeld, gemaild voor garantie maar dit is door “gebruikersfout” niet onder de garantie. Erg teleurgesteld, omdat zij aangeven dat dit door een luchtschacht komt, alleen tussen glas en cover van de deur zit helemaal geen luchtschacht en hoort dit strak op elkaar te zitten… voor mijn gevoel lopen ze weg voor tips and tricks en ontbreekt het aan ieder uitleg van hun kant. Teleurgesteld

Pluspunten

• Oven zelf werkt
  • Geurloos oven prima

Minpunten

• Deur glaswerk vet
  • Rubbers van ronde rekje gaan snel kapot onderkant
  • Service en garantie

ton 30-01-2024

bevalt erg gored

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Deze combi gekocht vanwege goede reviews, mooi uitziend product en goede beschrijving.
Dus prijs / kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • ziet er mooi uit

Nan 29-01-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Toppie, makkelijk in gebruik en mooie strakkies uitstraling.
Ben er heel blij mee .

Pluspunten

• Makkelijk in februik
  • Mooie uitstraling

h**********@p******** 25-01-2024

Mooi design en makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi design, makkelijke bediening en werkt als beloofd. Een paar weken in gebruik. Geen spijt van deze aankoop.

• Makkelijke bediening

Geert 25-01-2024

Geweldige combi oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Geweldige combi oven/magnetron, die eenvoudig in gebruik is en er ook nog is geweldig uitziet waardoor hij geweldig in onze keuken past.

Pluspunten

• Zie er goed uit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden

DiLi 17-01-2024

Mooi, makkelijk te bedienen apparaat voor hele goeie prijs

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Wat een fijne combimagnetron, de functies die je nodig hebt in een keuken, zijn aanwezig. geen moeilijke programma's, eenvoudig en makkelijk te bedienen en een prachtig design in een strakke keuken. Een zeer aantrekkelijke prijs voor dit apparaat. Niet heel onbelangrijk in deze dure tijd. Ben er heel blij mee. Etna is zeker een prima en goed merk, goeie ervaring ook in het verleden.

Pluspunten

• strak design
  • makkelijk te bedienen
  • mooie prijs
  • makkelijk reinigbare binnenkant
  • werkt zoals het moet werken zonder teveel poespas

Minpunten

• rooster moet op glasplaat gezet worden

p*******@u********* 09-01-2024
Geschreven voor: ETNA CM644Ti

De magnetron heeft een mooi design en is makkelijk te bedienen. Hij doet wat ie moet doen.
Nu een aantal weken in gebruik en nog geen problemen mee gehad. Fijn apperaat voor een goede prijs.

Mattheus 04-01-2024

Bevalt zeer goed

3 weken in bezit tot op heden zeer tevreden
Hiervoor atag gehad duurde heel lang bij voorverwarmen

Pluspunten

• Snelle opwarming

Minpunten

• Geen tussen temperatuur

j*****@z******* 02-01-2024

Zeer tevreden goed en mooi produkt

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Wij hadden een Bosch die in het huis zat toen wij dat kochten maar die werkte niet naar tevredenheid wij vonden het een slecht ding. toe zijn we gaan kijken voor een nieuwe overal en ook geïnformeerd bij de consumenten bond en vele andere reacties gelezen en hier kwam voor ons de Etna CM644TI als beste er uit en hebben hem ook aangeschaft.
Nu hebben we hem 4 dagen in huis en we willen hem niet meer kwijt hij is gebruiksvriendelijk handige tip toetsen duidelijk display waar je duidelijk de verschillende gebruiken op kunt aflezen en hij warmt goed en snel op en na het gebruik blijft hij niet een half uur (was bij de Bosch wel) na blazen. Dus we zijn zeer gelukkig met de Etna combimagnetron oven.

Pluspunten

• Mooi en goed werkend produkt
  • Stil wat geluid betreft
  • Warmt snel geheel op
  • Makkelijke tiptoetsen duidelijk display

Minpunten

• geen

Raoul 21-12-2023

Top produkt! Heel blij mee!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Magnetron combi grill oven en een koelkast aangeschaft voor onze nieuwe keuken. Tot nu toe heel tevreden! Allebei heel gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Tot nu toe nog geen

C. Hueting 15-12-2023

Gewoon prima apparaat met mooie looks!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

De eerste ETNA combi magnetron/oven.
Hiervoor hadden we een ander merk, waar we ook tevreden over waren. Die ging echter kapot.

We houden van zwart en de looks alleen al van de ETNA zijn super!
Daarnaast ETNA een vertrouwde naam van vroeger voor ons.
Dan het gebruik zelf (we hebben pas 2 weken in gebruik).
Wat meteen opvalt is dat hij veel stiller is dan onze vorige!
Verder de bediening met tiptoetsen is heerlijk!
We zijn niet van handleidingen lezen en doen gewoon en het bedienpaneel is zo intuïtief, dat je meteen snapt wat je moet doen.
Hij doet dus wat je verwacht, simpel gezegd. Of het nu magnetron is, heteluchtoven, ontdooien...
Kortom: een solide apparaat met mooie, moderne, looks en super in gebruik!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Looks
  • Weinig geluid!

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

John uit Middelburg. 10-12-2023

Toppertje

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Prachtige inbouw-combimagnetron die dankzij duidelijke handleiding goed en makkelijk is in te stellen.
Opletten met metalen voorwerpen bij magnetronfunctie, maar dat geldt voor alle magnetrons.
Voorverwarmen en ontdooien gaat met de voorgeprogrammeerde functies erg makkelijk.
Kortom, zeer tevreden met deze ETNA Combimagnetron.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Handige bediening
  • Voorgeprogrammeerde functies
  • Goede prijskwaliteit combimagnetron

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen.

m**a@g**l.com 25-09-2023
Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Werkt prima en wat mij betreft heeft een goede prijs kwaliteitverhouding. Ik zou het aanraden.

g********@k********* 30-08-2023

etna combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Het is een makkelijk bedienbare combimagnetron en de service van expert uit Twello is ook heel goed.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • geen knoppen die kapot kunnen gaan

Officiele reactie van Atag 31-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak van de Combi Magnetron. Ook goed om te lezen dat de service bij Expert goed is.
Wij wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim

Ingrid 19-07-2023

Etna is Nederlands

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Bij onze nieuwe keuken hoorde natuurlijk een uitstekende Combi magnetron van Nederlandse bodem.
Onze keukenleverancier, Grando adviseerde de ETNA CM644Ti en in het keukencentrum in Duiven wist men ons er alles over te vertellen. Prima service van Etna.
Het apparaat werkt fantastisch en wij zijn er reuze blij mee.
Niet alleen functioneelmaar ook is deze erg mooi in het inbouwmeubel.

Pluspunten

• functioneel
  • royale ruimte
  • bijzonder mooi
  • is inclusief klok

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste Ingrid,

Wow een 10! Bedankt voor deze mooie score! Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA en dat jij je vooraf zo goed hebt laten informeren. Het is natuurlijk belangrijk dat de combimagnetron aansluit bij jouw wensen, zo kan je optimaal genieten van jouw aankoop. Het gebruik bevalt jou dan ook uitstekend en het mooie design is vast en zeker een plaatje in jouw keuken!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Ellen

ylona 01-05-2023

goede combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

het is een prima combi magnetron. we gebruiken zowel de magnetron functie als de oven functie afzonderlijk.
met grote tevredenheid. Het is een royale oven ook geschikt voor meerdere schalen tegelijk in te zetten.

Pluspunten

• ruimtelijk
  • snel warm

Minpunten

• lastiger schoon te houden in de deur

Officiele reactie van Atag 02-05-2023

Beste Ylona,

Hartelijk dank voor de enthousiaste review met mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel de magnetron- als de ovenfunctie.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Lenie 16-04-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Wij hebben in onze nieuwe keuken allemaal Etna apparatuur en zijn daar heel tevreden mee. Onze nieuwe inductie kookplaat met afzuiger erin wat geweldig. En aan de combimagnetron moest ik even wennen maar het is prachtig. Heerlijke gerechten komen er op tafel en ook al een lekkere cake gebakken. De afwasmachine hadden we al van erna en omdat het goede kwaliteit is hoefde we deze niet te vervangen. Wij zijn tevreden over Etna, ook de service is prima hebben wij ervaren.

Pluspunten

• Heel blij met de combimagnetron
  • afzuiger in de inductie kookplaat te hebben

Minpunten

• Geen minpunten tot nu toe
  • Geen minpunten tot nu toe

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt als apparatuur in jouw keuken en je al heerlijke gerechten hebt kunnen klaarmaken.
We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Marijke

M&M 13-03-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooie combimagnetron qua design. Grote inhoud, draaiplateau, 2 niveaus voor de bakplaat. Eenvoudig te bedienen. Kortom mooi apparaat voor mooie prijs!

Pluspunten

• Draaiplateau
  • Inhoud

Officiele reactie van Atag 14-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10! Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de combimagnetron. De ruimte, handige indeling en eenvoudige bediening bevallen jou gelukkig goed, dat doet ons goed!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Ellen

h*******@h****** 01-03-2023

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Wij zijn heel tevreden met dit product, wij hadden hiervoor ook al een etna oven en magnetron die hebben bij ons 20j gedaan en was nog prima (oude keuken van Karwei +etna apparatuur 1 x keuken renovatie) nu zins 2022 nieuwe keuken met alles van etna .Het gaat hoe je er mee omgaat ,netjes zijn en gewoon goed schoon maken .maar ja hoe lang dit mee gaat zal het niet weten ! gaan gewoon op de zelfde manier verder en we gaan het zien .Kan alleen geen info geven over de inductie kookplaat die krijgen wij pas 31 maart nu leen kookplaat voor keuken maar die heeft iedereen al gehad vanwege leverings problemen.
Officiele reactie van Atag 02-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling!
Wat leuk om te lezen dat je bij de aanschaf van een nieuwe keuken wederom voor ETNA apparatuur hebt gekozen. We vinden het fijn dat je zo tevreden bent.

We hopen dat de kookplaat snel binnen is en je kan gaan genieten van de nieuwe keuken.

Heel veel kook- en bakplezier gewenst!

Suzan