ETNA CM941ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM941ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Jan 13-12-2023

Geen Etna oven/magnetron meer!

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Vanaf begin kwam de temperatuur van de oven niet op goede warmtetemperatuur, is wel verholpen. Magnetron is wel prima. Alleen maakt nog steeds heel veel herrie wanneer de oven op temperatuur is. Voor mij geen Etna combi/ magnetron meer.

Pluspunten

• Magnetron werkt goed

Minpunten

• Veel herrie van oven

stan.claessen@gmail.com 13-03-2023

Eerlijk kritisch

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Eindelijk geinstalleerd. Eenvoudig in bediening. Duidelijke manual. Prijzen zijn in 5 jaar met 70% gestegen. Hopelijk langere levensduur dan de 5,5 jaar oude ATAG

Pluspunten

• Manual
  • Bediening
  • Installatie gemak
  • Prijs tov ATAG

Minpunten

• Deur kraakt
  • Prijs
  • Opgerolde netsnoer
  • Frontkleur

Officiele reactie van Atag 14-03-2023

Beste Stan,

Bedankt voor deze mooie score en deze mooie review. Het doet ons goed dat jij tevreden bent met jouw combimagnetron. De handleiding en eenvoudige bediening bevallen jou goed, ook ben jij blij met het installatiegemak en de prijs. Mocht je twijfels hebben over de krakende deur wil ik jou vragen om even contact op te nemen met onze serviceafdeling, mogelijk is dit te verbeteren.
Al met al vinden wij een 8 een mooie score waar wij blij mee zijn, jouw feedback nemen wij mee en hopelijk scoren wij dan over heeeel veel jaar nog hoger!

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Ellen

Ronny 08-09-2022

Goed apparaat maar bediening kon fijner

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Op zich is het een fijne oven/magnetron, maar er zijn een paar punten die beter hadden gekund:
De over is bijn ons onder de kookplaat ingebouwd, dus niet op ooghoogte. Daardoor is het bedienen van de aanraaktoetsen erg lastig, je tkit snel te hoog en bovendien is de donkergrijze tekst bijna niet te lezen op de zwarte glazen voorkant. Waarom zijn deze niet verlicht? Sowieso werken draaiknoppen handiger, maar dit maakt het bedienen echt nodeloos lastig. Een klein puntje van irritatie zijn de piepjes van het apparaat. Soms handig maar als het apparaat staat te piepen omdat je m vergeten bent uit te zetten, had ie na een tijdje toch vanzelf uit kunnen gaan? En dat je dan als je m uitzet weer een antal piepjes krijgt, beetje overbodig. Even een kort piepje in een lagere toon was nog duidelijker geweest.
Maar… hij doet t goed en veel keuze heb je niet in dit compacte formaat.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Mooi en compact
  • Programmeerbaar

Minpunten

• Onverlichte toetsen
  • Piepjes
  • Liever echte knoppen
  • Liever LCD scherm met duidelijke menu’s

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste Ronny,

Bedankt voor de review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over verschillende mogelijkheden en het compacte design. Jouw verdere feedback zullen wij meenemen in een eventuele toekomstige productontwikkeling.

Wij wensen je veel kook-en bakplezier toe.

p*********@h********** 15-07-2022
Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Prima product voldoet compleet aan onze verwachtingen, qua vormgeving heel mooi en gemakkelijk in gebruik. Kortom een aanrader.
Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Geachte heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron en deze aanraadt aan andere.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

Gijs van Tuijl 24-03-2022

Tot op heden zeer goed.

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Deze heeft de juiste maat en de mogelijkheden.
Mooie afwerking.
Hebben ook al een inductie plaat van ETNA.

Pluspunten

• 250 graden
  • 1000 Watt

Minpunten

• In display onderste niet verlicht

Officiele reactie van Atag 25-03-2022

Beste Gijs,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u opnieuw voor ETNA heeft gekozen en u tevreden bent met de combimagnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

l********@g******** 03-03-2022
Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Na 3 1/2 jaar doet heteluchtoven het niet meer. Gekocht bij Tummers en na 4 weken diverse bezoeken van monteur en vervangen van thermostaat en vervarmingselement is het nog steeds niet opgelost.
Ik word hier niet blij van. Enige oplossing dure reparatie of nieuwe kopen.
Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat de oven het niet meer doet ondanks de monteursbezoeken die u gehad heeft. Graag kijken wij met u mee om te kijken wat de mogelijkheden zijn, hiervoor ontvangen wij graag uw NAW-gegevens + een kopie van deze review. Deze gegevens kunt u sturen naar webcare@atagbenelux.com

Marijke Webcareteam ETNA

a************@h********** 13-01-2022
  • Product gekregen

erg goed

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

omdat bij de geplaatse combi-magnetron de ruit gesneuveld was en het heel lang ging duren dat de ruit vervangen kon worden gratis deze nieuwe combi-magnetron ontvangen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Hallo,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Service is voor ons heel belangrijk, fijn om te lezen dat er een oplossing is gekomen voor het probleem.

Veel plezier van deze oven met magnetronfunctie.

​Webcareteam ETNA

m******@q********** 14-12-2021
  • Product gekregen

prima oven

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Omdat mijn andere oven gebreken vertoonde al gelijk binnen 3 maanden .Kreeg ik als service deze oven .me klok is na 2 jaar stuk.
dat is erg jammer .
de rest is top.

Pluspunten

• snel warm
  • invoer tijd

Minpunten

• klok snel stuk

Officiele reactie van Atag 15-12-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor het achterlaten van een review.

Begrijp ik het goed dat nu de klok van de geruilde oven stuk is? Dat is een teleurstelling die ik me heel goed kan voorstellen.
Graag werken we met je aan een passende oplossing. Mocht je hiervan gebruik willen maken ontvangen wij graag je adresgegevens en nog een keer kort de omschrijving van de klacht via webcare@atagbenelux.com.

f*********@i********* 04-11-2021

Etna ellende

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Wij hebben 2 magnetrons gehad, beide geven veel resonantie. Storend gebrom. Eerste keer is de oven vervangen nadat er roestvorming was opgetreden. We hoopten ook dat hiermee het resoneren verholpen zou zijn. Onafhankelijk monteur heeft vastgesteld dat geluid het geluid zou ontstaan door een ventilator die in onbalans is en vervangen dient te worden. We wachten op de nieuwe ventilator.
Na de vaatwasser met problemen nu ook de oven. Beide nog geen jaar oud. Nooit geen Etna ellende meer.

Officiele reactie van Atag 05-11-2021

Beste Gebruiker,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. Ik kan het me goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent.
We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Wij gaan er vanuit dat de klachtenafhandeling netjes verloopt, zodat je met plezier weer gebruik kunt maken van onze producten.

Eef 30-04-2021

Eenvoudige bediening, inhoud is net is kleiner dan de vorige

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Eenvoudige bediening. Ik wilde een combimagnetron die gemakkelijk schoon te maken is zonder allerlei tiptoetsen om in te stellen. Hier draai je gewoon het programma wat je wilt en de tijd stel je met de tiptoetsen in. Werkt heel eenvoudig.
De inhoud is iets kleiner dan de vorige die ik had (ander merk) maar een braadpan past er nog gewoon in. We hopen op een lange levensduur

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • braadpan past er in
  • hydrolyse, moeten we nog wel uitproberen

Officiele reactie van Atag 03-05-2021

Beste Eef,
Bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het bedieningsgemak van deze combi magnetron.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Frits 20-02-2021

Super inbouw combi oven

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Ik zocht een nieuwe inbouw combi oven. Niet een combi met de nadruk op de magnetron-functie, maar ook een goede oven. Ik zag dat een Etna (CM751) Beste koop volgens de Consumentenbond was. Toch gekozen voor de CM941, omdat een deel van de bediening daarvan met knoppen is i.p.v. volledig met tiptoetsen.
Apparaat is solide, bediening eenvoudig. Pas een paar weken in bezit, (bak)resultaten vooralsnog prima, maar nog te vroeg om kwaliteit/duurzaamheid te kunnen beoordelen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Volwaardige ovenfuncties

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Frits,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Goed te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Garnaal 01-01-2021

Grote tegenvaller

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Wij hebben 2 magnetrons gehad, beide geven veel resonantie. Storend gebrom. Niet aan te raden wanneer men geen afgescheiden keuken heeft van woonruimte. Onafhankelijk monteur heeft vastgesteld dat geluiden niet kan worden hersteld.
Je moet bij ovenfuntie bij magnetron blijven staan om telkens de klep aan te drukken. Na aandrukken even geen gebrom maar probleem herhaalt zich.
Ook bij afkoelen.
Naar onze mening fabricagefout.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Ontdooi functie

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste heer/mevrouw Garnaal,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat je ervaring met onze apparatuur zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

zeer mooie vormgeving 20-11-2020

???

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

zeer mooie vormgeving, een zeer goede prijs / kwaliteits verhouding
Zeer gebruikers vriendelijk, na 10 minuten al een eitje koken

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wij vinden het fijn om te lezen dat deze combi magnetron zo goed bevalt. Veel plezier nog gewenst met deze aankoop.

Met vriendelijk groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

G Brandsma Ensing 28-09-2020

Ruime Combi magnetron, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Ruime combimagnetron, waarin de gerechten gelijkmatig worden, ontdooit gegaard en gegratineerd. De bediening is goed uit te voeren. Deze magnetronoven van Etna heeft tal van verschillende mogelijkheden van ontdooien tot bakken, grillen en koken.
Bijgeleverde onderdelen zijn bv een glazen plateau en een oven-rek. Indien nodig kun je de veiligheids knop gebruiken zodat kinderen niet ongemerkt de oven kunnen openen.

Pluspunten

• Gelijkmatige verdeling van warmte
  • Kinderbeveiliging

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste G Brandsma Ensing,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore! Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet.
Veel kook- en bakplezier!

Jacqueline 20-08-2020

Mooie design combi, met veel verschillende functies!

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Ik ben er heel blij mee! Ik gebruik mijn oven heel veel en met de vele verschillende functies, komen mijn baksel/ovenschotels/vis/vlees perfect uit de oven! Schoonmaken is ook super eenvoudig!
Het enige wat ik iets minder vindt, is de ovenwekker. Het is touchscreen, maar ik zou een draaiknop of gewoon toetsen handiger vinden. De touchscreen reageert soms niet heel goed en je moet lang blijven tikken als je lange baktijden hebt.

Pluspunten

• vele functies
  • bakt / grilt gelijkmatig

Minpunten

• liever geen touchscreen wekker

Officiele reactie van Atag 21-08-2020

Beste Jacqueline,

Bedankt voor je mooie beoordeling en je feedback is erg welkom voor de toekomst. Fijn om te lezen dat deze combimagnetron in de basis zo goed bevalt en wij wensen je nog veel (bak) plezier toe.

Groet ,
Claudia
Webcare team ETNA.

R en A 26-12-2019

Fijne combi oven

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

De oven heeft een eenvoudige bediening. De automatische schoonmaak functie (stoom) is echt een uitkomst.

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste R en A,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de combi-magnetron met Hydrolyse ECO functie. .
Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

Adrie Winkelaar 07-09-2019

Prettig te bedienen combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

In combinatie met een nieuwe keuken deze combi magnetron uitgezocht. Hij werkt prima, levert de gewenste resultaten en is makkelijk te bedienen. Daarnaast is het rooster ook te gebruiken in de Etna oven.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Levert het gewenste resultaat

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Geachte heer Winkelaar,
Wat fijn te lezen dat u zo blij bent met deze combi-magnetron van ETNA. We wensen u heel veel kook- en bak plezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice