ETNA CM941RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM941RVS op Kieskeurig.nl.

Eef 30-04-2021

Eenvoudige bediening, inhoud is net is kleiner dan de vorige

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

Eenvoudige bediening. Ik wilde een combimagnetron die gemakkelijk schoon te maken is zonder allerlei tiptoetsen om in te stellen. Hier draai je gewoon het programma wat je wilt en de tijd stel je met de tiptoetsen in. Werkt heel eenvoudig.
De inhoud is iets kleiner dan de vorige die ik had (ander merk) maar een braadpan past er nog gewoon in. We hopen op een lange levensduur

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • braadpan past er in
  • hydrolyse, moeten we nog wel uitproberen

Officiele reactie van Atag 03-05-2021

Beste Eef,
Bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het bedieningsgemak van deze combi magnetron.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Frits 20-02-2021

Super inbouw combi oven

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

Ik zocht een nieuwe inbouw combi oven. Niet een combi met de nadruk op de magnetron-functie, maar ook een goede oven. Ik zag dat een Etna (CM751) Beste koop volgens de Consumentenbond was. Toch gekozen voor de CM941, omdat een deel van de bediening daarvan met knoppen is i.p.v. volledig met tiptoetsen.
Apparaat is solide, bediening eenvoudig. Pas een paar weken in bezit, (bak)resultaten vooralsnog prima, maar nog te vroeg om kwaliteit/duurzaamheid te kunnen beoordelen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Volwaardige ovenfuncties

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Frits,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Goed te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Jacqueline 20-08-2020

Mooie design combi, met veel verschillende functies!

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

Ik ben er heel blij mee! Ik gebruik mijn oven heel veel en met de vele verschillende functies, komen mijn baksel/ovenschotels/vis/vlees perfect uit de oven! Schoonmaken is ook super eenvoudig!
Het enige wat ik iets minder vindt, is de ovenwekker. Het is touchscreen, maar ik zou een draaiknop of gewoon toetsen handiger vinden. De touchscreen reageert soms niet heel goed en je moet lang blijven tikken als je lange baktijden hebt.

Pluspunten

• vele functies
  • bakt / grilt gelijkmatig

Minpunten

• liever geen touchscreen wekker

Officiele reactie van Atag 21-08-2020

Beste Jacqueline,

Bedankt voor je mooie beoordeling en je feedback is erg welkom voor de toekomst. Fijn om te lezen dat deze combimagnetron in de basis zo goed bevalt en wij wensen je nog veel (bak) plezier toe.

Groet ,
Claudia
Webcare team ETNA.

R en A 26-12-2019

Fijne combi oven

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

De oven heeft een eenvoudige bediening. De automatische schoonmaak functie (stoom) is echt een uitkomst.

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste R en A,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de combi-magnetron met Hydrolyse ECO functie. .
Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Adrie Winkelaar 07-09-2019

Prettig te bedienen combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM941RVS

In combinatie met een nieuwe keuken deze combi magnetron uitgezocht. Hij werkt prima, levert de gewenste resultaten en is makkelijk te bedienen. Daarnaast is het rooster ook te gebruiken in de Etna oven.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Levert het gewenste resultaat

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Geachte heer Winkelaar,
Wat fijn te lezen dat u zo blij bent met deze combi-magnetron van ETNA. We wensen u heel veel kook- en bak plezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice