ETNA CM350ZT

• Best Reviewed nov 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 240 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM350ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

D**********@g******** 18-02-2024

Bevalt erg goed zeker een aan rader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Nu een week in gebruik voldoet volkomen aan onze verwachtingen afwerking uiterlijk in onze keuken eenvoudig in gebruik zijner heel blij mee

Pluspunten

• Mooi strak product
  • Veel ruimte in de oven

Minpunten

• Geen minpunten

w********@g******** 03-02-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Heb op mijn werk eenzelfde product. Erg tevreden hierover. Derhalve prive ook 1 gekocht. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Wil hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwsliteit

Peter 24-01-2024

Prima oven voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De oven magnetron combinatie werkt zoals verwacht prima en daarboven op ook nog eens 5 jaar garantie. Bediening is eenvoudig en wijst zichzelf. Wel opletten met de opstaande haken op de klep als je iets uit de oven haalt.
Ik ben zeer tevreden over de oven.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Haken op de klep

Geralda 06-01-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Hiervoor hadden we een simpele variant van dezelfde oven/magnetron.
Maar deze is zo veel beter.
Super snel op temperatuur en kan veel hogere temperaturen.
Heel blij mee

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Hoge temperatuur

Minpunten

• Bediening is wat ingewikkeld, dus even wennen

t********@h********** 04-12-2023

Fijne ruime oven, aanrader!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

10jaar lang al een Etna combi-oven gehad, zeer tevreden, dus nu ook weer gekozen voor Etna. Na vergelijking kwam deze oven eruit. Mooi zwart, 15liter meer aan inhoud ivm de oude en ideale turbo opwarmstand.

Pluspunten

• Turbo opwarm
  • Inhoud

Minpunten

• Nog geen

f**********@k********* 28-11-2023
Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Via testen en reviews op internet gevonden.
Vervolgens bij Witgoed Soest bekeken en besproken. Via hen geleverd en geïnstalleerd incl. uitleg.
Makkelijk te bedienen, vooral het kunnen bekijken wat je klaarmaakt is heel handig. We zijn benieuwd hoe lang we plezier hebben van onze aankoop
webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je door testen en reviews bent uitgekomen bij deze oven! Fijn om te lezen dat de levering en installatie daarna voorspoedig is verlopen en dat hij makkelijke te bedienen is.

Bedankt voor deze review en we wensen je nog veel bakplezier!

Kim

r*************@m******* 16-11-2023
Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Na onze eerste ETNA, die we 14 jaar hebben gehad waren we toe aan een nieuwe combimagnetron. Ons oog viel op deze oven, geen draaiplateau meer( makkelijker schoonhouden) . In het begin denk je. Wat een info komt er dan op je af als je de handleiding leest. Tip..ga de handleiding lezen als je een handeling moet doen.Magnetron… lezen bij die info..grillen… lezen… pizza…. lezen… Na een paar keer heb je het te pakken.. Een hele fijne oven ! We zijn er blij mee!

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! 🤩 Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de nieuwe combimagnetron.
De handleiding is even goed lezen, maar door jouw tip gaat het een stuk gemakkelijker en heb je al veel lekkers kunnen maken!

Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier gewenst met het toestel!

w********@h******** 15-11-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De oven zag er in de winkel goed uit. Na het bezorgen ging het uitpakken en instaleren heel gemakkelijk. De eerste testresultaten zien er ook goed uit dus waarschijnlijk krijgen wij er veel plezier van. De bediening gaat ook heel intuïtief. Alles overwegend beslist een aanrader.

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je jouw nieuwe combimagnetron een aanrader vindt!
Door de gemakkelijke installatie en bediening heb jij al wat lekkers gemaakt om te testen.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe.

Gerard 13-11-2023

Fijne en goede Combi Oven.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Kregen het product thuis in een goed verpakte doos , met duidelijke beschrijving. makkelijk zelf te installeren.
ruime en makkelijk te openen deur maakt het inbrengen van te maken producten makkelijk. niet veel knoppen om in te stellen en te bedienen ( iets wat we graag wilden ) oven warmt in voorverwarmen snel op naar de gewenste temperatuur.
de piepjes voor wat betreft het aangeven van de juiste stand dat het proces is voltooid mogen wel iets harder voor mij.
maar een blik op het display zegt dan eigenlijk al genoeg.
Prima oven en magnetron , waar je desgewenst je eigen voorkeuren kan selecteren.
We zijn er heel blij mee. Eindelijk broodjes goed op temperatuur en goed doorbakken gerechten.

Pluspunten

• formaat van de binnen ruimte in de oven
  • makkelijk af te lezen en te bedienen

Beste Gerard,

Goed om te lezen dat je zo geniet van de ruimte en gemakkelijke bediening van jouw nieuwe combimagnetron.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en zullen je punt over het geluidssignaal meenemen in de verdere productontwikkeling. Natuurlijk wensen wij jullie ook heel veel lekkere gerechten toe!

v***********@l****** 12-11-2023
Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Overzichtelijk voor gebruik. Mooie uitstraling van de combi magnetron oven en werkt goed

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat de uitstraling en de werking van jouw nieuwe combimagnetron je goed bevallen!
Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier gewenst met het toestel!

Richard 08-11-2023

Heerlijk ruime oven

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooie ruime oven en compleet geleverd, wilde geen draaiplateau ivm schoonhouden en dit voldoet aan alle eisen.

Zelf snel geïnstalleerd en makkelijk om mee te werken, wel één minpunt en dat zijn de tiptoetsen, zou mooi zijn als deze verlicht zouden zijn.

Pluspunten

• Ruimte
  • Compleet geleverd
  • Makkelijk te bedienen
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Tip toetsen slecht te zien

Beste Richard,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat de installatie gemakkelijk is verlopen en de binnenruimte jou goed bevalt!

We zullen jouw punt over de tiptoetsen meenemen in de verdere productontwikkeling en wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

f**s@o**k.com 08-10-2023
Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Prima combimagnetron. Makkelijk instelbaar en met een duidelijke handleiding. Maakt vrij veel geluid. Makkelijk te installeren. Werd bij ons eerst niet warm omdat het deurtje niet goed afsloot. Het afdichtrubber zat niet goed. Nadat we dat in orde hebben gemaakt functioneerde alles.

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat het deurtje in eerste instantie niet goed afsloot.
Gelukkig geef je aan dat dit opgelost is en het toestel nu naar tevredenheid werkt/

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

c**y@g**t.nl 10-09-2023

Beantwoordt aan de verwachtingen

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

We kochten deze CM350ZT vanwege goede en stabiele ovenfunctie, voldoende ovenruimte, veel goede reviews en langjarige garantie. We hebben hem nog maar net, maar het eerste product, een cake, ziet er goed uit en smaakt goed. Gelukkig maar, want ik ben er nog niet achter hoe je makkelijk wat bereidingstijd kunt toevoegen zonder de instellingen opnieuw te moeten invoeren.
Thuis raken in de instellingen kost echt wel een uurtje studietijd, waarbij functietoets en keuzetoets voor verwarring zorgen. In de gebruiksaanwijzing staat het verkeerd bij stap 2 van de automatische programma's. Ook staat er consequent start/pauze-toets terwijl op de oven start/stop staat. Nog iets: er wordt gesproken over een draaiplateau, dat we niet hebben, en over een rond rooster terwijl je absoluut geen metaal in de magnetron mag zetten. Ik ga er maar vanuit dat de glazen plaat voldoende is.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • stabiele temperatuur

Minpunten

• thuisraken in de instellingen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw beoordeling.
We zullen je feedback over de handleiding doorgeven aan de juiste afdeling, zodat het meegenomen kan worden in de verder productontwikkeling.

We wensen je heel veel lekkere gerechten toe!

adzeeuw 21-08-2023

klasse

de ETNA CM350ZT
voldoet aan onze verwachting
heeft een goede prijs kwaliteit verhouding
beschikt over duidelijke handleiding
is makkelijk zelf in te bouwen
kortom een prima product een aanrader dus

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk in te bouwen
  • grootte inhoud

Officiele reactie van Atag 22-08-2023

Beste Ad,

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten van jullie combimagnetron!
Het was gemakkelijk te installeren en werkt gelukkig ook handig.

We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie veel kook- en bakplezier toe!

l*************@g******** 02-08-2023

Combimagnetron etna

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Goede combimagnetron, werkt naar behoren. Zeker een aanrader. Goede service.

Officiele reactie van Atag 03-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het toestel en onze service.

We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

m******@h********** 16-07-2023

Etna cm350zt

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

We hadden eerst een pelgrim maar deze was na 10 jaar stuk gegaan. We hebben voor de Etna gekozen omdat deze veel liter (inhoud) heeft. En hij is kwa bediening niet te ingewikkeld. Enige min puntje vind ik is dat de magnetron wat meer geluid maakt.

Pluspunten

• Voldoende inhoud
  • Bediening

Minpunten

• Geluid

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij nu gekozen hebt voor ETNA! Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent bent met de eenvoudige bediening en de ruimte van de combimagnetron.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

k**************@g******** 08-06-2023

Kundige service

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Deze combi/oven hebben we een jaar terug gekocht.
Zeer tevreden, makkelijke bediening en geen poespas qua instellingen.
Sinds een paar weken kregen we problemen met oven en magnetron functie.
Service gebeld en alles uitgelegd. Zeer klantvriendelijk en meedenken in oplossingen.
Geen lange wachtrij bij telefonisch contact.
In totaal 1 week moeten wachten voor een monteur. Netjes en correct gemaakt.
We hadden nog garantie, dus de betaling was 0 euro.
Zeker een aanrader!!

Officiele reactie van Atag 09-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat er een probleem is geweest met jouw combimagnetron! Gelukkig geef je aan dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor jou.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je weer veel kook- en bakplezier toe!

Evy 20-05-2023

Een echte aanrader voor in elke keuken

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Sinds kort deze Etna combi oven/magnetron. Ontzettend blij met deze aankoop. Een echte aanrader voor een mooie luxe aanvulling in de keuken. Duidelijke installatie instructie en een gebruiksvriendelijke handleiding.
Dit zorgt er voor dat je het apparaat snel kan gebruiken maar ook leert kennen om op heel veel mogelijkheden gerechten te bereiden.
Een garantietermijn verlenging bij registratie geeft vertrouwen in een goede service van Etna.

Pluspunten

• Duidelijke installatie instructie
  • Duidelijke handleiding
  • Gebruiksvriendelijk in gebruik
  • Stil tijdens gebruik
  • Incl. Bakplaat, glazen bakplaat, rooster.

Officiele reactie van Atag 22-05-2023

Beste Evy,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron, dat jij tevreden bent is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

R I 14-05-2023
Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Prima combi magnetron oven. Duidelijke beschrijving erbij, makkelijk in te bouwen. Snelle levering. Zaterdag gekocht, Zondag geleverd. Top! 5 jaar garantie na registratie. Aanrader.

Pluspunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 15-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

Ko48 25-04-2023

Erg tevreden

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Deze combi-magnetron hebben wij gekocht om zijn goede eigenschappen. Diverse bakprogramma's die het leven een beetje gemakkelijker maken. Jammer dat de tiptoetsen niet verlicht zijn. Verder ziet hij er mooi, strak uit! Inbouwen ging snel en is goed te doen voor een beetje handig persoon. Kortom: "een echte aanrader"! We zijn er blij mee en hebben er al een heerlijke appeltaart in gemaakt.

Pluspunten

• De verschillende ovenplaten.
  • Gemak van de bediening
  • Het geluid

Minpunten

• De niet verlichte tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 26-04-2023

Beste Ko,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review met mooie topscore! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de vele mogelijkheden die deze combimagnetron biedt. Ook bevalt het gebruiksgemak gelukkig goed.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe, en smakelijk met de lekkere appeltaart!

L.V 19-03-2023

Erg goede oven met magnetron functie

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Een erg goede combi magnetron , het is even wennen wat de bediening betreft. Ziet er perfect uit, degelijk en lux uitgevoerd echt een aanrader.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Lux uitgevoerd

Minpunten

• even wennen aan de bediening

Officiele reactie van Atag 20-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt. Het mooie luxe design is vast een pareltje in jouw keuken! En wij hebben er alle vertrouwen in dat ook de bediening snel zal wennen.

g*****@g******** 15-03-2023

Geen aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Helaas slechte ervaringen met deze oven. Regelmatig niet verwijderbare condens tussen de glazen wanden. Symbolen slecht afleesbaar. Reden om apparaat om te ruilen voor een xxx oven die maar een fractie duurder was en die naar behoren presteert.

Minpunten

• Display niet geheel verlicht
  • Condensvorming niet verwijderbaar
  • Instellingen lastig

Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat de CM350ZT niet goed bevallen is.
We streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van de apparatuur en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Uit uw reactie begrijpen wij dat u inmiddels een ander toestel heeft aangeschaft. Indien wij toch nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dat graag. U mag dan een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review en uw adres- en contactgegevens.

We zullen uw feedback meenemen in de verdere productontwikkeling en wensen u veel plezier van het nieuwe toestel.

M.W 12-03-2023

Bevalt erg goed, Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Van de week de combi magnetron in huis gekregen en vandaag gebruikt. Wat een prachtige en heerlijke magnetron is dit. Gemakkelijk in te stellen en hij doet wat hij doen moet.

Pluspunten

• Gemakkelijk in bediening
  • Doet wat hij moet doen

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een mooie score bij deze leuke review, bedankt! Wat leuk dat jij de combimagnetron in gebruik genomen hebt! Het mooie design is vast ook een plaatje in jouw keuken.

j*******************@h******** 10-03-2023

Deurbeveiliging

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De constructie en kwaliteit van deur beveiliging is zwak
Binnen 2,5jaar moeten vervangen
Verder een leuk apparaat

Minpunten

• Matige kwaliteit

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Jammer dat de deurbeveiliging defect is gegaan. Wij gaan ervan uit dat dit snel door een van onze monteurs opgelost kan worden. Mocht je nog geen contact hebben gehad met onze serviceafdeling, of je hebt een andere vraag zou jij dan contact met ons op willen nemen? Dit kan door een mail te sturen met jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review naar webcare@atagbenelux.com

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Marije24 07-03-2023

Prima combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Wij ontvingen de combimagnetron helaas met een scheurtje, deze werd snel omgewisseld. Hij reageert goed en snel. Eenvoudig in gebruik. Bij het sluiten van de deur gaat 1 van de pinnen soms iets omhoog staan, maar als je deze (als de oven al is voorverwarmd even ovenwant aan) terug duwt is dit probleem verholpen.
Daarnaast is hij erg ruim, als je er 2 platen in zet wordt 't wat smaller dus zelf leg ik meestal de glazen plaat of het rooster in een kastje. Maar bediening werkt fijn en zelf vind ik het fijn dat er geen draaiplateau in zit.

Pluspunten

• Verlicht van binnen, ziet je gerecht goed
  • Makkelijke bediening
  • Geen draaiplateau

Minpunten

• Pinnetje van deur soms even goed duwen

Officiele reactie van Atag 08-03-2023

Beste Marije,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te lezen dat jij goed geholpen bent toen er een scheurtje geconstateerd werd. Dat is natuurlijk de service die wij willen leveren. Het doet ons goed om te lezen dat jij zo tevreden bent over de combimagnetron. De pinnen zouden geen duwtje nodig moeten hebben dus hier kunnen we een monteur voor sturen om dit te herstellen. Als je dat fijn zou vinden ontvangen wij graag jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review op webcare@atagbenelux.com.