Whirlpool AMW 696 IX - Reviews

40 liter

1,8

Boos 06-05-2018

AMW 696 IX schelle oven

De oven is niet haaks van binnen en daardoor zit het rooster niet goed vast in de oven. Bij het bakken van sappige spareribs kun je het vlees beter niet omdraaien want dan kiept het rooster naar achteren en ligt het vlees tegen de achterwand. En ook nog een slechte service want ondanks dat het een bekend probleem is (Lees produktiefout) hebben ze me een tweede AMW 696IX gestuurd met het zelfde probleem. Want er past geen enkel ander model in de ovenkast???!!! En nu krijg ik binnenkort een derde AMW696IX

Minpunten

• Rooster kantelt
  • Binnenkant oven niet haaks
Geschreven voor: Whirlpool AMW 696 IX

anoukmensen 31-07-2014
  • Product half jaar in bezit

2,5
De oven maakt veel lawaai en er blijft na ieder gebruik veel vocht achter in de oven (hele rijen met druppels). Dit is niet op te lossen en hoort kennelijk bij de oven. De afhandeling van Whirlpool van mijn klacht hierover was zeer onbevredigend (de strekking: het is niet anders, u moet het er maar mee doen)
Geschreven voor: Whirlpool AMW 696 IX