Siemens KI24RV21FF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RV21FF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

b.simons 02-02-2019

Ruime inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Zeer ruime, overzichtelijke koelkast. Heldere verlichting. Handig flessenrek. De vakken in de deur zijn dan wel niet verstelbaar in hoogte maar pakken melk, pudding of yoghurt passen er wél in. Het onderste flessenvak in de deur is hoog genoeg voor 1,5 liter flessen, daarnaast heb je ook nog een flessenrek voor 4 flessen.
Tot nu toe zeer tevreden.
Onze vorige vergelijkbare Siemens inbouwkoelkast hebben we 20 jaar gehad en hebben we weggedaan omdat het bevestigingssysteem van de deur versleten was.
Maar dat mag ook wel na 20 jaar intensief gebruik.

Pluspunten

• ruimte, helderheid, overzichtelijk

Ron E. 27-06-2017

Ruime stille Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Een ruime stille koelkast die uitstekend werkt, wordt geleverd met een duidelijke inbouw instructie zodat dit heel goed zelf te doen is. Makkelijke indeling een groot plus is het flessenrek hierdoor kan men 4 flessen extra koelen buiten het deur vak. het geheel is zoals men van Siemens mag verwachten compleet, strak en netjes afgewerkt met degelijke materialen.

Pluspunten

• Indeling
  • Still
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• nog niet gevonden

john 12-05-2017

fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

net de kleine met vriezer eruit gedaan en deze terug. Helemaal blij, wat een ruimte, stil en voelt ruim aan.

Vos 18-06-2016

Gebruiksvriendelijke koeler

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

De koeler is mooi ruim en overzichtelijk, voorzien van een handige flessenrek en voldoende opbergruimte in de deur. Koelt prima en gemakkelijk schoon te houden. De groentela mag voorzien worden van een grotere inkeping van het handvat

Annette Hercules 16-05-2016

Goede inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Goede inbouwkoelkast; makkelijk zelf te monteren, schappen zelf handig in te delen, heel fijn in het gebruik door de grote ruimte waardoor je veel kwijt kunt in de koelkast.

KI24RV21FF 25-11-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Prima koelkast. Flessenrek is super handig. Alleen heb je maar een vak in de deur waar flessen rechtop in passen.

Alex1972 22-10-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Mooie, energiezuinige koelkast. Indeling is goed. Helaas iets minder ruim dan onze vorige koelkast, maar dat was geen inbouw.
Ik mis alleen een alarmsignaal als de deur open staat.

Floris 1234 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Prima stille koelkast. De indeling in de deur is niet ideaal. op het tweede niveau passen net geen flessen of pakken melk/yoghurt. De niveaus in de deur zijn ook niet aan te passen. Het eerste niveau zit bij ons al heel snel vol, terwijl in de rest van de deur nog veel lege plekken zijn (maar dus met te weinig beschikbare hoogte).

Bikespike 15-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Mooie ruime koelkast, gemaakt van degelijke materialen. Voorzien van mooi flessenrek waardoor de wijnflessen stabiel blijven liggen.

vdbeek63 11-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Goed in te bouwen koelkast. Werkt goed, is makkelijk fijn in te delen en voldoende groot. Houdt alles lekker koel.

Elwin alblas 03-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Een prima koelkast en van alle gemakken voorzien die je mag verwachten van een koelkast. Het doet wat het moet doen en is ruim van inhoud.

Anne Willemse 31-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Jammer dat de schapjes in de deuropening bepaald zijn en je niet zelf de afstand in hoogte tussen de schapjes kunt bepalen. Nu is de hoogte te laag om aanmaak en/of een pak melk/vla in de deurschapjes te zetten. Alleen de onderste schap is hiervoor geschikt.

Ron_1981 25-03-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Mooie indeling, vooral het wijnrek is mooi en functioneel. Veel ruimte om zaken in weg te pakken. Zeer tevreden

Johan-63 22-02-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

De koelkast heeft een mooie en degelijk uitstraling. De indeling is goed. Heeft voldoende opberg mogelijkheden en is heel erg ruim. Koelkast is nu 2 maanden in ons bezit.

Inge00000000000 28-01-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Uit de rekjes van de deur vallen potjes makkelijk uit. Was handiger geweest als de rand hoger zou zijn.

Hennie pouwels 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens KI24RV21FF

Mooie ruime koelkast met prima indeling in de deur .
Het rek voor de flessen zag ik liever plaat zodat hier bier rechtop in kan.
Nu kun je niet zoveel flessen er in plaatsen.