Siemens KI24RV52

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RV52 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

petra peters 08-10-2019

glazen platen

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

ik heb deze koelkast gekocht omdat hij lekker groot is en omdat er glazen platen in zitten dat is namelijk makkelijker schoonmaken dan roosters. ik heb deze koelkast met een hele keuken gekocht en nog 4 andere apparaten van siemens dus krijg ik ook nog eens 5 jaar garantie en korting op de keuken. wat wil je nog meer

Pluspunten

• glazen platen
  • extra korting
  • extra garantie

Minpunten

• niet heel diep

Evelien Jorna 30-09-2019

koelkast: overzichtelijk en handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Overzichtelijk en ruim. Handige indeling met veel variatie voor verschillende artikelen.
Ik houd van helder en dat is deze koelkast. De koeling werkt zuinig; dat is voor ons ook een pré.

Ann 29-09-2019

grote koelkast - makkelijke indeling

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Ik heb de grote koelkast gekozen voor de makkelijke indeling, de groentenla is wat kleiner dan ik hoopte...de deurvakken daartegen zijn heel fijn en sterk, er valt heen pot of tubefles uit.

Pluspunten

• overzichtelijke indeling

Minpunten

• kleine groentenla

nic 06-08-2018

Groot, veel plek

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Grote koelkast met handige flessenhouder, zodat je flessen niet door de hele koeling gaan. Wel heb ik last van wat vocht in de koeling, meer dan normaal. Hier is nog iemand naar aan het kijken. Hij doet in ieder geval wat hij moet doen!

Pluspunten

• ruimte
  • flessenhouder

Minpunten

• meer vocht

mieke 20-01-2018

koelkast met veel 'planken' glasplaten.

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

het is een mooie grote koelkast waar je genoeg in kwijt kan. wel zitten er veel glasplaten bij waardoor je de indeling wat onhandig maakt. Zelf heb ik er een glasplaat uitgehaald waardoor de melkpakken/vla/yoghurtpakken iets handiger in de koelkast op te bergen zijn. de glasplaat heb ik netjes weggeborgen dus wanneer er een keer iets sneuvelt heb ik nog wat achter de hand. wel is er een iets te lage rand in de deur waardoor je niet al te hoge dingen in de deur kan zetten want bij het te snel open doen valt er nog wel iets uit. lage producten passen prima!!!

Lian 04-01-2017

grote koelkast met fijn flessenrek

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Deze koelkast is erg ruim. In de deur heb je voldoende plaats om flessen en pakken op te bergen. Het flessenrek dat erbij geleverd wordt, vinden wij erg prettig, omdat flessen zo niet steeds rollen en er naast de flessen nog plaats is voor andere dingen die in de koelkast moeten. De groentelade is groot, waardoor je er veel fruit en groente in kwijt kunt. Kortom een hele fijne koelkast.

Pluspunten

• grote groentelade
  • flessenrek
  • ruime koelkast

Minpunten

• n.v.t.

José Derksen 10-12-2016

Lekker ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Wij vinden dit een fijne ruime en goed in te delen koelkast. Daarnaast is hij ook nog super energie zuinig.

van den Hoogen 29-11-2016

heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

voor ons heeft de doorslag de ruimte gegeven van deze koelkast. ook is de indelingsmogelijkheden behoorlijk zodat alles gestructureerd in de koeler geplaatst kan worden

Pluspunten

• groot
  • indelingvrijheid

Kim Morsman 11-09-2016

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Mooie grote koelkast met veel legplanken en zijvakjes. Groentebak onderin. Geen vriesvak aanwezig. Kortom je kunt mooi alles erin kwijt.

dinie muller 05-09-2016
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Deze koelkast voldoet aan alle eisen die ik aan een koelkast stel.
Het geluid van aanslaan is minimaal,alles is goed schoon te maken de indeling van de deur en leggers zijn goed verstelbaar.

Jacob 18-06-2016

Siemens KI24RV52

Koelkast laten inbouwen
er zit mooi licht in deur draait lekker soepel en houd alles mooi op temperatuur alles wat je er van verwachtenmag

Tom Wagenaar 15-11-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Zeer ruime goed ingedeelde koelkast die volledig voldoet aan onze eisen. Het extra rekje om flessen plat in de koelkast te leggen is een zeer nuttig extraatje wat toegevoegd is aan deze koelkast.

Henk Bosch 23-09-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

mooie ruime koelkast, mooi overzichtelijk. Genoeg ruimte voor alle boodschappen. Wij hebben er wel een koelkast bij voor het drinken, omdat het anders toch wel heel vol werd, maar verder prima.

Jeroen-001 28-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Veel legplanken in de koelkast. Ook in de deur van de koelkast zijn veel legplanken zodat je veel kwijt kunt. Enige wat we missen is een aparte vleeswaren lade, deze zat bij oude Siemens koelkast wel.

ria van dinther 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

fijne grote koelkast op hoogte geplaatst fijne indeling mooi interieur geluidloos bijna niet te horen aan te bevelen bij familie en kennisen

Objectief2106 05-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

Lekker ruime koelkast maar ik mis de glasschappen in half formaat om flessen rechtop te kunnen zetten.
Is niet geïntegreerd met de vriescombinatie wat ik een voordeel vind.

Ginus43 05-04-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV52

De koelkast is goed ingedeeld.
De deur sluit goed en gemakkelijk.
Dus al met al een goede aankoop tot nu.