Siemens KI24RV52 - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jicky1959 02-10-2017

gebruiksgemak

in onze nieuwe keuken is de Siemens inbouwkoelkast een van de apparaten die geplaatst zijn. De koelkast voldoet prima, heeft een goed formaat en heel prettig is het aantal glazen platen, zo is de kast voor een ieder goed in te richten.

IsabelB 03-08-2017

Kenmerken

Ruime overzichtelijke koelkast. Ik vind het enige minpuntje dat er in de deur alleen onderin mogelijkheid is om frisdrankflessen neer te zetten.

Annemariekenr1 27-06-2017

mooie ruime SIEMENS koelkast

en geruisloos dat is wat me echt gelukkig maakt aan deze Siemens koelkast, mijn vorige koelkast van een ander merk zoemde zacht.

LuukP 15-06-2017

Goede keolkast

Mis wat kleine dingen zoals 2e eierrek, een extra rek in de deur (nu wat veel ruimte tussen de rekken).

Dennis F 31-05-2017

Fijne ruime koelkast

De koelkast is ruim en daardoor voorzien van goed bruikbare ruimtes waarin ook grotere producten gemakkelijk kunnen staan. Verder is het apparaat in vergelijking met onze oude koelkast vrij geruisloos.

Lian 04-01-2017

grote koelkast met fijn flessenrek

Deze koelkast is erg ruim. In de deur heb je voldoende plaats om flessen en pakken op te bergen. Het flessenrek dat erbij geleverd wordt, vinden wij erg prettig, omdat flessen zo niet steeds rollen en er naast de flessen nog plaats is voor andere dingen die in de koelkast moeten. De groentelade is groot, waardoor je er veel fruit en groente in kwijt kunt. Kortom een hele fijne koelkast.

Pluspunten

• grote groentelade
  • flessenrek
  • ruime koelkast

Minpunten

• n.v.t.

José Derksen 10-12-2016

Lekker ruim en overzichtelijk

Wij vinden dit een fijne ruime en goed in te delen koelkast. Daarnaast is hij ook nog super energie zuinig.

van den Hoogen 29-11-2016

heerlijk ruime koelkast

voor ons heeft de doorslag de ruimte gegeven van deze koelkast. ook is de indelingsmogelijkheden behoorlijk zodat alles gestructureerd in de koeler geplaatst kan worden

Pluspunten

• groot
  • indelingvrijheid

Kim Morsman 11-09-2016

Mooie grote koelkast

Mooie grote koelkast met veel legplanken en zijvakjes. Groentebak onderin. Geen vriesvak aanwezig. Kortom je kunt mooi alles erin kwijt.

dinie muller 05-09-2016

Deze koelkast voldoet aan alle eisen die ik aan een koelkast stel.
Het geluid van aanslaan is minimaal,alles is goed schoon te maken de indeling van de deur en leggers zijn goed verstelbaar.

Corry Ponstein 06-07-2016

Een topper

Wij zijn zeer tevreden over deze fraaie koelkast. Biedt veel ruimte, is energiezuinig en functioneert prima

Jacob 18-06-2016

Siemens KI24RV52

Koelkast laten inbouwen
er zit mooi licht in deur draait lekker soepel en houd alles mooi op temperatuur alles wat je er van verwachtenmag

Tom Wagenaar 15-11-2015

Zeer ruime goed ingedeelde koelkast die volledig voldoet aan onze eisen. Het extra rekje om flessen plat in de koelkast te leggen is een zeer nuttig extraatje wat toegevoegd is aan deze koelkast.

Prinses 17-10-2015

Ruime koelkast

De koelkast is zeer ruim en het onderste vak in de deur is geschikt voor flessen. Zelf zet ik geen kleine flesjes in de andere vakken want deze kunnen eruit vallen bij het openen van de deur. De koelkast is absoluut geluidloos.

Henk Bosch 23-09-2015

mooie ruime koelkast, mooi overzichtelijk. Genoeg ruimte voor alle boodschappen. Wij hebben er wel een koelkast bij voor het drinken, omdat het anders toch wel heel vol werd, maar verder prima.

ikke 28-08-2015

voldoend ruimte

Jammer dat de hoogte van de deur plateaus niet zelf zijn te regelen.
de afstand tussen de onderste twee is vrij hoog, de afstand van die daarboven is net te klein om daar ook pakken in te zetten.

Jeroen-001 28-06-2015

Veel legplanken in de koelkast. Ook in de deur van de koelkast zijn veel legplanken zodat je veel kwijt kunt. Enige wat we missen is een aparte vleeswaren lade, deze zat bij oude Siemens koelkast wel.

ria van dinther 22-06-2015

6,3
fijne grote koelkast op hoogte geplaatst fijne indeling mooi interieur geluidloos bijna niet te horen aan te bevelen bij familie en kennisen

Objectief2106 05-05-2015
  • Product maand in bezit

Lekker ruime koelkast maar ik mis de glasschappen in half formaat om flessen rechtop te kunnen zetten.
Is niet geïntegreerd met de vriescombinatie wat ik een voordeel vind.

Ginus43 05-04-2015
  • Product maand in bezit

De koelkast is goed ingedeeld.
De deur sluit goed en gemakkelijk.
Dus al met al een goede aankoop tot nu.