Siemens KI24RV52 - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

nic 06-08-2018

Groot, veel plek

Grote koelkast met handige flessenhouder, zodat je flessen niet door de hele koeling gaan. Wel heb ik last van wat vocht in de koeling, meer dan normaal. Hier is nog iemand naar aan het kijken. Hij doet in ieder geval wat hij moet doen!

Pluspunten

• ruimte
  • flessenhouder

Minpunten

• meer vocht

Marisca 01-06-2018

ruimte

Deze koelkast heeft ruimte, na een jaar van gebruik is dat nog steeds erg prettig. Enig verbeterpuntje is dat de koude-regelaar van cijfers voorzien kan worden zodat je ziet hoe koud hij staat. Doordat hij zo goed koelt zijn we een tijd aan het zoeken geweest wat nu de koudste kant was.

mieke 20-01-2018

koelkast met veel 'planken' glasplaten.

het is een mooie grote koelkast waar je genoeg in kwijt kan. wel zitten er veel glasplaten bij waardoor je de indeling wat onhandig maakt. Zelf heb ik er een glasplaat uitgehaald waardoor de melkpakken/vla/yoghurtpakken iets handiger in de koelkast op te bergen zijn. de glasplaat heb ik netjes weggeborgen dus wanneer er een keer iets sneuvelt heb ik nog wat achter de hand. wel is er een iets te lage rand in de deur waardoor je niet al te hoge dingen in de deur kan zetten want bij het te snel open doen valt er nog wel iets uit. lage producten passen prima!!!

Jicky1959 02-10-2017

gebruiksgemak

in onze nieuwe keuken is de Siemens inbouwkoelkast een van de apparaten die geplaatst zijn. De koelkast voldoet prima, heeft een goed formaat en heel prettig is het aantal glazen platen, zo is de kast voor een ieder goed in te richten.

IsabelB 03-08-2017

Kenmerken

Ruime overzichtelijke koelkast. Ik vind het enige minpuntje dat er in de deur alleen onderin mogelijkheid is om frisdrankflessen neer te zetten.

Annemariekenr1 27-06-2017

mooie ruime SIEMENS koelkast

en geruisloos dat is wat me echt gelukkig maakt aan deze Siemens koelkast, mijn vorige koelkast van een ander merk zoemde zacht.

LuukP 15-06-2017

Goede keolkast

Mis wat kleine dingen zoals 2e eierrek, een extra rek in de deur (nu wat veel ruimte tussen de rekken).

Dennis F 31-05-2017

Fijne ruime koelkast

De koelkast is ruim en daardoor voorzien van goed bruikbare ruimtes waarin ook grotere producten gemakkelijk kunnen staan. Verder is het apparaat in vergelijking met onze oude koelkast vrij geruisloos.

Lian 04-01-2017

grote koelkast met fijn flessenrek

Deze koelkast is erg ruim. In de deur heb je voldoende plaats om flessen en pakken op te bergen. Het flessenrek dat erbij geleverd wordt, vinden wij erg prettig, omdat flessen zo niet steeds rollen en er naast de flessen nog plaats is voor andere dingen die in de koelkast moeten. De groentelade is groot, waardoor je er veel fruit en groente in kwijt kunt. Kortom een hele fijne koelkast.

Pluspunten

• grote groentelade
  • flessenrek
  • ruime koelkast

Minpunten

• n.v.t.

José Derksen 10-12-2016

Lekker ruim en overzichtelijk

Wij vinden dit een fijne ruime en goed in te delen koelkast. Daarnaast is hij ook nog super energie zuinig.

van den Hoogen 29-11-2016

heerlijk ruime koelkast

voor ons heeft de doorslag de ruimte gegeven van deze koelkast. ook is de indelingsmogelijkheden behoorlijk zodat alles gestructureerd in de koeler geplaatst kan worden

Pluspunten

• groot
  • indelingvrijheid

Kim Morsman 11-09-2016

Mooie grote koelkast

Mooie grote koelkast met veel legplanken en zijvakjes. Groentebak onderin. Geen vriesvak aanwezig. Kortom je kunt mooi alles erin kwijt.

dinie muller 05-09-2016

Deze koelkast voldoet aan alle eisen die ik aan een koelkast stel.
Het geluid van aanslaan is minimaal,alles is goed schoon te maken de indeling van de deur en leggers zijn goed verstelbaar.

Corry Ponstein 06-07-2016

Een topper

Wij zijn zeer tevreden over deze fraaie koelkast. Biedt veel ruimte, is energiezuinig en functioneert prima

Jacob 18-06-2016
  • Product maand in bezit

Siemens KI24RV52

Koelkast laten inbouwen
er zit mooi licht in deur draait lekker soepel en houd alles mooi op temperatuur alles wat je er van verwachtenmag

Tom Wagenaar 15-11-2015

Zeer ruime goed ingedeelde koelkast die volledig voldoet aan onze eisen. Het extra rekje om flessen plat in de koelkast te leggen is een zeer nuttig extraatje wat toegevoegd is aan deze koelkast.

Prinses 17-10-2015

Ruime koelkast

De koelkast is zeer ruim en het onderste vak in de deur is geschikt voor flessen. Zelf zet ik geen kleine flesjes in de andere vakken want deze kunnen eruit vallen bij het openen van de deur. De koelkast is absoluut geluidloos.

Henk Bosch 23-09-2015

mooie ruime koelkast, mooi overzichtelijk. Genoeg ruimte voor alle boodschappen. Wij hebben er wel een koelkast bij voor het drinken, omdat het anders toch wel heel vol werd, maar verder prima.

ikke 28-08-2015

voldoend ruimte

Jammer dat de hoogte van de deur plateaus niet zelf zijn te regelen.
de afstand tussen de onderste twee is vrij hoog, de afstand van die daarboven is net te klein om daar ook pakken in te zetten.

Jeroen-001 28-06-2015

Veel legplanken in de koelkast. Ook in de deur van de koelkast zijn veel legplanken zodat je veel kwijt kunt. Enige wat we missen is een aparte vleeswaren lade, deze zat bij oude Siemens koelkast wel.