Siemens KI20LV52 - Reviews

Inhoud koelruimte
141 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI20LV52 op Kieskeurig.nl.

7,9

Tanja 18-05-2020

Compacte koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

Compacte koelkast met voldoende ruimte voor een 2-persoons huishouden. Geïntegreerde vriesvak is verrassend groot.

Pluspunten

• Voldoende ruimte voor flessen
  • Voldoende ruimte in de deur

Minpunten

• Door vriesvak, beperkte hoogte schapindeling
  • Maakt zoemend geluid
  • Rekjes van deurschappen zijn laag

Anoniem 12-05-2020

Super goede koelkast met vriesvak

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

Super goede koelkast met vriesvak, precies de grootte die bij ons past werkt perfect en heel handig ingericht, helaas is een foto niet gelukt maar hij past perfect in mijn nieuwe kookeiland [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marco 02-12-2019

Laag verbruik, hoge performance

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

We hebben de koelkast nu een vijftal maanden in gebruik en we moeten zeggen dat die meer dan prima bevalt. Niet alleen het energieverbruik is laag, tevens is de inrichting zeer praktisch waardoor deze in het gebruik zeer makkelijk is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joop Colsen 21-02-2018

Fijne koel-/diepvriescombi

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

We bebben deze combi gekocht als aanvulling op de koelkast en vrieskast omdat ee gingen verhuizen naar een appartement waar we geen bijkeuken hebben. Bevalt prima.

Lindaatje 27-08-2016

Zeer nette en degelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

Vorige maand noodgedwongen een nieuwe koelkast gekocht, ben erg blij met deze degelijke koelkast, oogt fris, groot en stijlvol.
Doet het ook nog goed ook, dus geen spijt van mijn aankoop bij Siemens

pietje 07-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Hele fijne koelkast, duurzaam, mooi ingedeeld, met brede groentelade. Als je graag vers eet, hetgeen m.i. veel gezonder is, dan heb je aan het ingebouwde vriesvakje echt meer dan genoeg. Zelfs op de allerlaagste stand koelt hij prima. Goede afmeting voor plaatsen boven een diepe lade, bijv. als losstaand element. Goede gebruiksinfo van siemens, over niet plaatsen naast of onder een oven e.d. wat je toch in veel inbouwkeukens ziet. Ik vind persoonlijk een oven gewoon onder het aanrecht net zo mooi/praktisch en dus ook nog duurzamer, maar dit is uiteraard persoonlijk.