Siemens KI20LV52 - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
141 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI20LV52 op Kieskeurig.nl.

Joop Colsen 21-02-2018

Fijne koel-/diepvriescombi

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

We bebben deze combi gekocht als aanvulling op de koelkast en vrieskast omdat ee gingen verhuizen naar een appartement waar we geen bijkeuken hebben. Bevalt prima.

Lindaatje 27-08-2016

Zeer nette en degelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20LV52

Vorige maand noodgedwongen een nieuwe koelkast gekocht, ben erg blij met deze degelijke koelkast, oogt fris, groot en stijlvol.
Doet het ook nog goed ook, dus geen spijt van mijn aankoop bij Siemens
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

pietje 07-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Hele fijne koelkast, duurzaam, mooi ingedeeld, met brede groentelade. Als je graag vers eet, hetgeen m.i. veel gezonder is, dan heb je aan het ingebouwde vriesvakje echt meer dan genoeg. Zelfs op de allerlaagste stand koelt hij prima. Goede afmeting voor plaatsen boven een diepe lade, bijv. als losstaand element. Goede gebruiksinfo van siemens, over niet plaatsen naast of onder een oven e.d. wat je toch in veel inbouwkeukens ziet. Ik vind persoonlijk een oven gewoon onder het aanrecht net zo mooi/praktisch en dus ook nog duurzamer, maar dit is uiteraard persoonlijk.