Bosch KUR15A65

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KUR15A65 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Jan H Jansen 03-01-2018

Overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KUR15A65

Koelt probleemloosn en heet een overzichtelijke inrichting om de te koelen waren/producten op te bergen

Pluspunten

• Inrichting
  • Koeling
  • Ontdooien (automatisch)

Minpunten

• temperatuurmeter in de kast

Erwin 10-03-2017

Overzichtelijk en fluisterstil

Geschreven voor: Bosch KUR15A65

Gekozen om overzichtelijkheid en vooral de zelfsluitende deur is ideaal. De groentelade met daarboven een extra lade voor bv. vleeswaren is handig.

Heuvel 03-03-2017

Onefficiënt ingedeeld, lastig schoonmaken,goedkoop afgewerkt

Geschreven voor: Bosch KUR15A65

Deze ijskast waarin rechts bovenin het nr. KUR 15A65 vermeld staat vind ik ronduit een miskoop! Ik herken hetgeen in de reviews staat dan ook helemaal niet. Er zit geen groentelade in, maar een verzonken plastic bak met lastige klep die er meteen afbrak na aankoop en waarin je groenten spontaan bevriezen. Een vleeslade zit er ook helemaal niet in. De binnenafwerking is goedkoop en de ijskast ziet er in het eerste jaar al uit alsof hij al 10 jaar oud is, de zgn. chromen afwerklijstjes zijn afgebladderd. Schoonmaken is een ramp, overal richels en scherpe kanten. De temperatuur is ongelijk verdeeld in de ijskast en veel spullen bevriezen spontaan. Ik heb nog een 2e veel oudere ijskast van een ander merk en die ziet er nog als nieuw uit. Dit is geen goede ijskast van Bosch. Ik beveel deze ijskast dan ook niemand aan!

Topper 05-09-2016

handige dubbele lade

Geschreven voor: Bosch KUR15A65

Fijne, goed werkende koelkast, waarbij de dubbele groente lade echt super handig is.
Heel veel opbergruimte in toch een betrekkelijk 'kleine' koelkast.

Pluspunten

• Compact
  • Werkt prima
  • Groente lade
  • Flessenrek

Jan Willem 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch KUR15A65

Voor de pantry in het kantoor hebben we deze handzame koelkast aangeschaft. De meubelmaker heeft hem 'op hoogte' ingebouwd, zodat je staand de gekoelde spulletje eruit kunt pakken. Een strakke en efficiënte indeling van binnen en een degelijk en stoer apparaat met klasse!