Siemens KU15RA65 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
137 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Huib12 20-05-2017

Goede koelkast

Twee weken geleden gekocht en pas een paar dagen in gebruik. Is een inbouw dus komt er meer bij kijken dan alleen een koelkast plaatsen. Wordt nog wel eens vergeten. Maar de koelkast op zich voldoet goed.

Jan37 26-09-2016

Wat hij moet doen doet hij uitstekend.

De koelkast vervangt een koelkast van bijna dertig jaar oud, wij hadden deze eerder moeten vervangen door deze prachtige koelkast.

Lilian Seegers 22-09-2016 Product paar weken in bezit

Goed benutte ruimte

De inhoud is bijzonder goed benut. Naast de mogelijkheid van plaatsing van een dubbele rij flessen is er een groentevak en een lade voor kleinere dingen. Alles, zowel op de legplateaus, als in de lades is goed bereikbaar.

Pluspunten

• ruimte indeling

Minpunten

Erik 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne koelkast

Prettig in gebruik, soft close deur is erg handig al mag deze wel iets sneller sluiten. Inhoud koelkast ondanks onderbouw groot genoeg.
Rooster afwerking onderin koelkast mag wel iets professioneler, zit gammel maar hier hoef je in principe nooit aan te komen.

Lucutus 29-02-2016

Geweldig, hoe de deur sluit.

Deze koeler min of meer 'blind' gekocht bij de nieuwe keuken en... top!
De deur sluit mooi, het is voor de kinderen bijna onmogelijk om de deur dicht te gooien. Mooie groentenbakken, met openingen. Opvallend is dat er veel flessen in de deur kunnen. Ik weet nog niet of dit handig is.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze stille koeler.

wessel 25-10-2015 Product maand in bezit

Voor een onderbouwkoelkast zeer ruim en overzichtelijk, heel handig de dubbele rij pak/fles ruimte in de deuropening.