Siemens KU15RA65 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
137 liter
Type/soort
koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lilian Seegers 22-09-2016

Goed benutte ruimte

De inhoud is bijzonder goed benut. Naast de mogelijkheid van plaatsing van een dubbele rij flessen is er een groentevak en een lade voor kleinere dingen. Alles, zowel op de legplateaus, als in de lades is goed bereikbaar.

Pluspunten

• ruimte indeling

Minpunten

Erik 15-06-2016

Fijne koelkast

Prettig in gebruik, soft close deur is erg handig al mag deze wel iets sneller sluiten. Inhoud koelkast ondanks onderbouw groot genoeg.
Rooster afwerking onderin koelkast mag wel iets professioneler, zit gammel maar hier hoef je in principe nooit aan te komen.

wessel 25-10-2015
  • Product maand in bezit

Voor een onderbouwkoelkast zeer ruim en overzichtelijk, heel handig de dubbele rij pak/fles ruimte in de deuropening.

vosgus 24-05-2018

fijne indeling, wel veel herrie

De koelkast heeft een handige indeling met de 2 lades en het brede flessenrek in de deur.

Hij is niet heel erg stil, maakt een vrij onrustig geluid, als een stationair draaiende motor van een auto, maar dan gedempter natuurlijk. Gelukkig slaat hij maar ongeveer 1x per uur aan voor 5-10 minuten, maar toch valt het me tegen hoe stil hij is.

Ook ben ik niet tevreden over de 'softclose', die de deur nogal hard dicht laat slaan. Dat is niet fijn.

BepRon 15-03-2018

Praktische koelkast met handige indeling

Nu twee weken in huis en deze koelkast is super stil en zeer praktisch ingedeeld. Het soft close systeem werkt perfect de indeling is praktisch en zeer handig. De vorige koelkast, ander merk, was erg luidruchtig en bleef nogal eens openstaan.
Door het soft close systeem is de koelkast altijd dicht en blijft de temperatuur constant. Het inbouwen stelde niets voor en was ook zo geregeld. Kortom de koelkast voldoet aan onze verwachtingen en overtreft die zelfs.

Huib12 20-05-2017

Goede koelkast

Twee weken geleden gekocht en pas een paar dagen in gebruik. Is een inbouw dus komt er meer bij kijken dan alleen een koelkast plaatsen. Wordt nog wel eens vergeten. Maar de koelkast op zich voldoet goed.

Jan37 26-09-2016

Wat hij moet doen doet hij uitstekend.

De koelkast vervangt een koelkast van bijna dertig jaar oud, wij hadden deze eerder moeten vervangen door deze prachtige koelkast.

Lucutus 29-02-2016

Geweldig, hoe de deur sluit.

Deze koeler min of meer 'blind' gekocht bij de nieuwe keuken en... top!
De deur sluit mooi, het is voor de kinderen bijna onmogelijk om de deur dicht te gooien. Mooie groentenbakken, met openingen. Opvallend is dat er veel flessen in de deur kunnen. Ik weet nog niet of dit handig is.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze stille koeler.