Bosch KIV34X20 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+
Inhoud koelruimte (netto)
203 liter

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mardai 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie en ruime koel-vriesinstallatie. Was snel op temperatuur. Wij vinden wel dat het apparaat best veel geluid maakt als het afkoelt.

Mahdi 24-02-2017 Product paar weken in bezit

Geen geluid

We hebben hem net gekocht. Tot nu toe de enige wat ik kan zeggen is dat je hem niet hoort. Kwa ruimte ziet er ook goed uit, maar toch een inbouw apparaat.

Janke Postma 19-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

ruim, handig uitneembaar voor schoonmaken

Dit produkt is ruim en overzichtelijk. Alle onderdelen zijn gemakkelijk en handig uitneembaar om schoon te maken.

Silke 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale combinatie

Apparaat werkt goed. Veel ruimte vooral in de koelkast. De indeling is soms alleen niet helemaal handig qua mogelijkheden voor de planken waardoor je niet alle onderdelen kunt gebruiken. Erg blij met deze koelkast. De combinatie van koel en vries is ideaal in de beschikbare ruimte.

visser 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer onlogische deur indeling

De koelkast koelt zoals bedoelt. Gelukkig maar. Helaas is de indeling en opzet van de koelkastdeur minder logisch en zit er helaas maar 1 grote groente lade in in plaats van twee losse.

Wat de deur betreft zijn de bakjes er wel uit te halen maar blijft er een plateautje vast aan de deur zitten waardoor alleen de onderste bak te gebruiken is voor flessen. Dat is jammer.

Pluspunten

• Koelt

Minpunten

• indeling
  • 1 groentelade
  • deur

Gabriel 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast, veel ruimte

De koelkast is erg mooi en hij werkt uitstekend! Onze oude ging kapot dus gingen we online opzoek naar een nieuwe. Al snel kwamen we bij bosch terecht en deze paste in onze kast en kriteria. Vooral omdat de prijs erg gunstig is voor een mooie en ruime koelkast als deze. Een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strakke indeling

Minpunten

• Slechte installatie handleiding
  • Deur vakken niet in verstelbaar

JoMi 04-10-2016

Ruim!

Zitten wel veel planken bij. Eén hebben we er uit gehaald zodat je wat meer hoge artikelen rechtop kan zetten. In de deur heeft het geen zin om een bakje/plankje eruit laten voor hoge artikelen, dan zit je met een rand die in de deur zelf zit. Dat is jammer, maar verder zijn we heel blij met deze koelkast. Koelt goed, maakt geen herrie, ziet er mooi uit en is functioneel

rob 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

stille, grote koelkast en dito vriesgedelte

een mooie, technisch goed uitgevoerde koel-vriescombinatie die voor ons gebruik uitstekend past. Is mooi ingebouwd en sluit goed. Is fluisterstil! We zijn er blij mee!

Ron 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stille inbouw koel-vries combinatie

Mooie en stille inbouw koel-vriescombinatie. Koel- en vriesvakken meer dan voldoende voor een 2-persoonshuishouden + praktisch wijnrek. Indeling deurvak koeldeel zou meer flexibiliteit moeten hebben.

Mart 25-05-2016

Mooie stille koeling

Erg mooie koel/vriescombi, lekker stil en zuinig. Goed ingebouwd.
Had wel wat meer ruimte verwacht in de koeling.
Top product.

Jasmijn 02-05-2016

Ruime koelkast

Het is ruim en praktisch. Makkelijk schoon te maken. De onderdelen kunnen makkelijk uitgehaald en teruggeplaatst worden. Het zou beter zijn als er 1 extra hoogteoptie voor de plankindeling zou zijn. Dit mis ik persoonlijk wel i.v.m. lengte van producten.

RonnieB 28-04-2016

Prima inbouwkoelkast met goede koeling

Fijne inbouwkoelkast die zelfs op de minste koelstand prima de temperatuur koel houdt in de gehele koelkast. Vriesgedeelte blijft mooi schoon. Onderste schuiflade in koelkast neemt veel ruimte in, maar blijkt erg praktisch.

Renee 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Bij ingebruikneming moest ik even wennen, hoe moest ik hem indelen. Nadat dit naar min zin was, was ik erg blij. Erg handig zijn de meerdere plankjes, die je naar wens kunt gebruiken. Top

hupsel 04-12-2015

Simpele koel/vries combinatie

Prima koel/vries combinatie. Jammer dat je de bakken in de deur niet op je eigen hoogte kan instellen alsook de indeling van de koelkast

Erika 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Koelvrieskast is super stil, doet zijn werk goed. Indeling is even wennen (flessenrek neemt veel ruimte is beslag) maar ik ben erg blij mee!

Padmos 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Inmiddels ruim 2 jaar in gebruik, functioneert naar behoren en verbruik is merkbaar laag. Ruimte voldoende in zowel vriezer als koelkast. Mensen met grote vriesvoorraden zullen snel ruimte te kort komen, dat wel.
Beide delen gemakkelijk schoon te maken/houden door gemakkelijke uitname van bakken e.d. kortom prima apparaat.

Harry 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi groot apparaat maar wel het luidruchtigste apparaat in de keuken wat op zich vreemd is voor een koelvriescombi...

DeniseR 14-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Een zeer prettige indeling met een wijnrek en eierindeling.
Ruimte voor vleeswaar en een grote groentelade.

ASAM 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het bovenvak in het koelgedeelte is vrij groot.
Het kan kleiner, zodat er naar onderen meer ruimte overblijft.

ami_5_15 18-06-2015 Product maand in bezit

prima stil apparaat, biedt voldoende ruimte. koelvak biedt duidelijke en voelbaar temperatuurverschil naar wens en indeling voor producttype.