Bosch KIV34X20 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+
Inhoud koelruimte (netto)
199 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

mardai 25-02-2015

Mooie en ruime koel-vriesinstallatie. Was snel op temperatuur. Wij vinden wel dat het apparaat best veel geluid maakt als het afkoelt.

Theo 01-09-2018

Deze koel/vries is zeer stil .

Mooie koel/vries inbouw koelkast . Die makkelijk te monteren is in de kast.

De bij geleverde spullen zijn compleet en de tekening duidelijk.

Pluspunten

• netjes
  • makelijk te monteren

Lars 25-06-2018

Koelt goed

Sinds een paar weken deze koelkast in gebruik; koelt goed op zich. Indeling kan wel iets beter vind ik. Flessenrek is zeker handig.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Flessenrek

Minpunten

• Indeling

Maggie 11-06-2018

Goede degelijke koelkast

Prima koelkast. Heeft veel ruimte, en is mooi in te delen van binnen. Het vriesgedeelte heeft 3 lades, die zijn niet heel groot maar prima!

Pluspunten

• ruim
  • 3 lades in vriesgedeelte

Vincent 09-06-2018

Prima koelkast

De nieuwe koelkast bevalt erg goed tot nu toe. Er is ruime capaciteit voor alle producten door de mogelijkheid om de planken op de juiste hoogte te zetten. Drink je regelmatig wijn, dan is het bijgeleverde wijnrek erg handig!

Pluspunten

• Bijgeleverd wijnrek
  • Koelt snel
  • Ruime capaciteit

Minpunten

• De deur is soms een beetje zwaar

John van L 17-05-2018

Fijne koelkast! Doet wat hij moet doen!

Prima en grote koelkast. De heldere ledverlichting is erg fijn en staat super trandy . Drankrek voor drinkflessen/wijnflessen is echt heel nice gedaan! Enkele minpunt ervan is dat 1,5 ltr flessen soms met de dop tegen de deur aanzitten met sluiten van de deur.
Tevens had vriezer ook iets groter gekunt. Maar al met al ben ik zeer tevreden over deze prachtige koelkast.
Gewoon een aanrader!

Pluspunten

• Koel gedeelte lekker ruim
  • Strak afgewerkt (incl. Verlichting)

Minpunten

• De vriezer is wat klein
  • Flessen passen niet altijd in het rek

Riddertje 01-04-2018

Een coole koelkast waar je koud van wordt

De koelkast doet waar we hem/haar voor gekocht hebben. Stil en gewoon goed. En het ledlicht in de koelkast, als je hem open hebt, is super.

Marieke 14-06-2017

Erg tevreden

De koel - diepvriescombinatie van Bosch bevalt ons prima. De koelkast / diepvries heeft voldoende ruimte om al onze spullen in te bewaren ook zijn de planken en laden makkelijk te verwijderen voor het schoonmaken

Mahdi 24-02-2017

Geen geluid

We hebben hem net gekocht. Tot nu toe de enige wat ik kan zeggen is dat je hem niet hoort. Kwa ruimte ziet er ook goed uit, maar toch een inbouw apparaat.

Janke Postma 19-01-2017

ruim, handig uitneembaar voor schoonmaken

Dit produkt is ruim en overzichtelijk. Alle onderdelen zijn gemakkelijk en handig uitneembaar om schoon te maken.

Silke 07-12-2016

Ideale combinatie

Apparaat werkt goed. Veel ruimte vooral in de koelkast. De indeling is soms alleen niet helemaal handig qua mogelijkheden voor de planken waardoor je niet alle onderdelen kunt gebruiken. Erg blij met deze koelkast. De combinatie van koel en vries is ideaal in de beschikbare ruimte.

visser 09-11-2016

Zeer onlogische deur indeling

De koelkast koelt zoals bedoelt. Gelukkig maar. Helaas is de indeling en opzet van de koelkastdeur minder logisch en zit er helaas maar 1 grote groente lade in in plaats van twee losse.

Wat de deur betreft zijn de bakjes er wel uit te halen maar blijft er een plateautje vast aan de deur zitten waardoor alleen de onderste bak te gebruiken is voor flessen. Dat is jammer.

Pluspunten

• Koelt

Minpunten

• indeling
  • 1 groentelade
  • deur

Gabriel 04-11-2016

Mooie koelkast, veel ruimte

De koelkast is erg mooi en hij werkt uitstekend! Onze oude ging kapot dus gingen we online opzoek naar een nieuwe. Al snel kwamen we bij bosch terecht en deze paste in onze kast en kriteria. Vooral omdat de prijs erg gunstig is voor een mooie en ruime koelkast als deze. Een aanrader!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strakke indeling

Minpunten

• Slechte installatie handleiding
  • Deur vakken niet in verstelbaar

JoMi 04-10-2016

Ruim!

Zitten wel veel planken bij. Eén hebben we er uit gehaald zodat je wat meer hoge artikelen rechtop kan zetten. In de deur heeft het geen zin om een bakje/plankje eruit laten voor hoge artikelen, dan zit je met een rand die in de deur zelf zit. Dat is jammer, maar verder zijn we heel blij met deze koelkast. Koelt goed, maakt geen herrie, ziet er mooi uit en is functioneel

rob 20-09-2016

stille, grote koelkast en dito vriesgedelte

een mooie, technisch goed uitgevoerde koel-vriescombinatie die voor ons gebruik uitstekend past. Is mooi ingebouwd en sluit goed. Is fluisterstil! We zijn er blij mee!

Ron 06-07-2016

Stille inbouw koel-vries combinatie

Mooie en stille inbouw koel-vriescombinatie. Koel- en vriesvakken meer dan voldoende voor een 2-persoonshuishouden + praktisch wijnrek. Indeling deurvak koeldeel zou meer flexibiliteit moeten hebben.

Mart 25-05-2016

Mooie stille koeling

Erg mooie koel/vriescombi, lekker stil en zuinig. Goed ingebouwd.
Had wel wat meer ruimte verwacht in de koeling.
Top product.

Jasmijn 02-05-2016

Ruime koelkast

Het is ruim en praktisch. Makkelijk schoon te maken. De onderdelen kunnen makkelijk uitgehaald en teruggeplaatst worden. Het zou beter zijn als er 1 extra hoogteoptie voor de plankindeling zou zijn. Dit mis ik persoonlijk wel i.v.m. lengte van producten.

RonnieB 28-04-2016

Prima inbouwkoelkast met goede koeling

Fijne inbouwkoelkast die zelfs op de minste koelstand prima de temperatuur koel houdt in de gehele koelkast. Vriesgedeelte blijft mooi schoon. Onderste schuiflade in koelkast neemt veel ruimte in, maar blijkt erg praktisch.

Renee 05-12-2015

Bij ingebruikneming moest ik even wennen, hoe moest ik hem indelen. Nadat dit naar min zin was, was ik erg blij. Erg handig zijn de meerdere plankjes, die je naar wens kunt gebruiken. Top