Siemens iQ100 KI34VX20 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ100 KI34VX20 op Kieskeurig.nl.

8,1

Olav 11-07-2019

Waardeloze Koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Koelkast maakt vaak geluid als hij moet koelen. Verder de koelkast 2.5 jaar in gebruik en nu al defect! Zowel koel als vriezen werkt niet meer. Siemens wilt geen garantie verlenen terwijl ik 4 apparaten heb waarvan er 3 tegelijk aangeschaft zijn.

Voor mijn geen Siemens meer.

Danny 27-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

tcbtcb 31-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooie en zuinige koelkast. Veel opbergruimte, zowel in de koelkast als in de diepvries. Handige indeling voor vleeswaren en het opbergen van flessen wijn. Koelkast koelt zeer goed. Enige minpuntje is het geluid, maakt iets meer geluid dan wij gewend waren.

S en P 16-02-2021

Handige koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gezin met 1 kleine kids en is goed, koelkast werkt goed en ruim genoeg voor ons op dit moment.

Homan 07-02-2021

Koel vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ruimte en wat een mooie flexibele indeling. We kunnen flessen, groenten en bijvoorbeeld eieren makkelijk kwijt. De machine is redelijk stil en het elektriciteitsgebruik valt erg mee.
Wel vind ik dat niet zichtbaar maar wel merkbaar het materiaal buitenkant erg dun is. Beschadigd daardoor bij ons snel.
Maar zeker een aanrader

André 04-02-2021

Ruime koelkast.

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Deze ruime koelvriescombinatie, hebben wij gekozen omdat deze er erg mooi uit ziet en heerlijk overzichtelijk is.

Claassen 15-11-2020

Heerlijke koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede, niet te dure koel- vriescombinatie.
Voldoende ruimte voor 3 personen. Koelt en vriest goed. Maakt weinig tot geen geluid en daardoor perfect voor gebruik in een open keuken.

Stephanie 09-08-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast werkt goed en is van diverse gemakken voorzien. Voor een gezin soms wat klein bijvoorbeeld wanneer we boodschappen doen voor een feestje. Maar verder prima.

Anoniem 15-06-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, overzichtelijke koel/vries-combinatie. Hij is mooi helder, bijzonder stil, en bovendien energiezuinig. Erg tevreden mee!

octopusi 20-03-2020

Slimme indeling

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuinige koelkast met optimale indeling, met handig bakje voor vleeswaren en houder voor het leggen van wijnflessen.
Vriezer is iets aan de kleine kant met 3 lades, die niet allen even groot zijn

Simon 14-03-2020

Kowlvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles goed met uitzondering van de indeling:.Deze is tot op zekere hoogte te veranderen maar kan alsnog niet aan onze wensen voldoen. Verder prima.

Simon 14-03-2020

Koelvriescombi

peter van zaane 05-03-2020

goede verhoudingen

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

prijs kwaliteit verhouding goed,geen storend geluid en past in het geheel in de maatvoering,compeet afgeleverd

Pluspunten

• kwaliteit
  • vormgeving

Mitchel 25-02-2020

Geen no Frost koel-vriescombinatie.

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij aankoop niet gerealiseerd dat dit geen no Frost koel-vriescombinatie betreft, daarom spijt van aankoop. De Koelvriescombinatie maakt daarnaast verschrikkelijk veel lawaai. Pluspunt is de degelijkheid van de koelindeling/ vriesvak.

Ronald 04-12-2019

erg veel condens

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] heel veel condens op de achterkant van koeldeel. Daarnaast heb ik de indruk dat de groentelade veel ruimte achterin onbenut laat maar dat heeft waarsch. te maken met het eruit kunnen halen van deze lade langs de deur.

Leonardo 11-11-2019

SIEMENS iQ100 Inbouw koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Over het algemeen zijn we tevreden met deze apparatuur.
Het heeft veel ruimte voor een ingebouwde koelkast en is relatief stil.
Een grote misser is het ontbreken van een signaal wanneer de deur te lang open blijft.

Robin 29-10-2019

tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn tevreden met dit product. Is energiezuinig en meer dan genoeg ruimte voor ons (2 pers.)

Esther 03-09-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

De inhoud lijkt wat kleiner dan een 'normaal' formaat, maar dit komt door de hoeveelheid rekjes een glazenplaatjes. Op een lage stand koelt hij erg goed. Vaak ijs tegen de achterwand, ondanks hij heel laag staat. Nadeel vind ik dat er maar 1 groentelade aanwezig is, twee losse lades vind ik persoonlijk gemakkelijker.

Pluspunten

• Veel rekjes
  • Koelt goed

Minpunten

• 1 groentelade
  • Oogt wat klein binnenin

M Kerkhof 16-08-2019

Fijne koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goede koelkast en zeer flexibel in te delen. Vriesvakken zijn iets kleiner dan we eerst hadden, dit had wat ruimer gekund maar wellicht komt dit ook door de isolatie tbv energiezuinigheid (van C naar A++)

Pluspunten

• Zuinig
  • Flexibel in te richten

Nieuw 23-07-2019

Goede combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hebben het nu 3 maanden in bezit en zijn er tevreden mee