Liebherr IKBP 2770 Premium BioFresh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKBP 2770 Premium BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leonie 03-11-2020

Licht en ruimte!

Gisteren is deze koelkast ingebouwd. Wat een mooi, stil en ruim apparaat. Een grote hoeveelheid boodschappen erin gedaan en nog steeds is er ruimte genoeg. De indeling is heel efficiënt. De verlichting is ook super: overal licht.

Pluspunten

• indeling/ruimte
  • zuinig
  • verlichting

Kees en Jolanda 30-08-2020

Prima inbouwkoelkast met handige indelingsmogelijkheden

Bij het zoeken naar een vervanger voor onze 14 jaar oude inbouwkoelkast uiteindelijk weer gekozen voor Liebherr. Met name de kwalitatief zeer goede afwerking en de handige indelingsmogelijkheden, zowel van de deur als de diverse (glazen) plateau's en BioFresh laden. Ook de ondiepe kleine lade voor het bewaren van vleeswaren en kaas is ideaal. Je krijgt echt veel waar voor je geld met deze superzuinige A+++ inbouwkoelkast (verbruik 67 Kwh per jaar).

Pluspunten

• Energiezuinig (A+++)
  • Vele handige indelingsmogelijkheden

Minpunten

• Geen !

P. Schoenmakers 20-07-2020

Inbouw koelkast A+++ met extra zuinig

Een energiezuinige kast met flexibele indeling waarmee je kan spelen Inbouw super eenvoudig met optimaal resultaat Langere houdbaarheid produkten ( minder naar de winkel rijden) goed voor milieu en meer vrije tijd Kleine details maken groot verschil Erg blij met deze aanschaf. Een aanrader voor langere termijn in huis

Pluspunten

• Langer vers houden produkten
  • Energie zuinig A+++
  • Zelf inbouwen met inbouw video’s
  • Weinig tot geen geluid

Henk en Ingeborg 21-12-2019

Prachtig design met mooie ledverlichting en handige indeling

Prachtig ontworpen apparaat, met mooi ledverlichting welke de gehele binnenkant helder verlicht. Een fris ontwerp met soepel lopende lades op rails en een zelfsluitende deur. De indeling van de deur is overzichtelijk en handig. De ondiepe lade, uitstekend geschikt voor het bewaren van bv boterhamvlees en kaas verhoogt het gebruiksgemak.
De biofresh lades zijn voorzien van een handige vakindeling, die naar wens is in te stellen in grotere of kleinere vakken en ze houden verse producten daadwerkelijk 3 weken goed (mede door de regelbare vochthuishouding in de lades).
Het apparaat heeft een luxe uitstraling, mede door de glazen plateau's en de verlichting. Je krijgt echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Verlichting
  • Biofresh lades met vakverdeling
  • Indeling met handige vakjes en lades
  • Glazen plateau's
  • Apparaat blijft droog

Minpunten