Liebherr IKB 3560 Premium BioFresh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKB 3560 Premium BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Fantastische koelkast 16-04-2021

Liebherr koelkast met 0-graden vakken

Fantastische ruime koelkast met 3 lades voor 0-graden. Vis, vlees en groente blijven daar superlang goed bewaard. Wij zijn er ontzettend blij mee.

Joost 12-08-2020

Mooi product met veel ruimte

We hebben de koelkast Pasgeleden mogen ontvangen om onze Ouwe trouwe Miele te vervangen.

Het is hele investering. We zijn tot het besluit gekomen om hem te kopen omdat er freshladen inzitten en veel ruimte biedt. Na het goed instellen van de temperatuur van deze laden merken we echt dat de producten langer vers blijven.

Vooral een aanrader voor het gezin dat eens per week boodschappen doet.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Freshladen

Minpunten

• Prijs

JA 13-07-2020

Gedegen kwaliteit

Eenvoudige bediening en strak afgewerkte koelkast en wijnkoeler van gedegen kwaliteit. De kwaliteit is merkbaar in het openen en sluiten van de deuren en de lades. Nog een tip zou zijn om telescoop rails op te nemen in de koelkast.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Gedegen kwaliteit

Minpunten

• Geen telescoop rails

John 10-06-2020

ruime koelkast

ruime koelkast, biofrech, standaard flessenrek (plat), handige variabele indeling, lange garantie termijn.

Pluspunten

• ruim
  • A++
  • variabel
  • garantie termijn

nije 15-05-2020

Veel ruimte en overzichtelijke indeling

We zijn erg tevreden over het apparaat. Veel ruimte en overzichtelijk qua indeling. Groente en fruit blijven lang vers door de bio fresh laden.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Groente en fruit lang vers
  • Gescheiden opbergvakken

Famile Roest 28-04-2020

eindelijk een goede koelkast

Wij hebben de IKB3620 gekocht, nadat we eerst een ander merk hadden gekocht, waar we na 2 maanden al spijt van hadden. Alles altijd nat, groenten snel bedorven, en nu in 1 klap over. Nu blijft alles keurig netjes lang houdbaar, onderdelen van indeling zijn ook van een veel betere kwaliteit.
Hadden we meteen moeten doen.

Pluspunten

• lekker ruim, uitstekend in te delen
  • alles lang bewaarbaar

Jennykx 27-04-2020

Liebherr, voor ons de Rolls Royce voor koel/vries

we hebben de koelkast nu 1 week. is onderdeel van onze nieuwe keuken. wij hebben voor Liebherr gekozen omdat onze vorige koel-vries combinatie ook van dit merk was. Die was aan vervanging toe, maar.... heeft 30 jaar!! tot onze volle tevredenheid gewerkt. ging nu erg veel energie gebruiken, maar was nog niet kapot!
Deze nieuwe heeft allerlei snufjes, vooral de bio fresh vind ik geweldig

Pluspunten

• bio fresh met 3 laden!!
  • overzichtelijke indeling
  • lade voor kleine artikelen

Anton 29-02-2020

zeer mooie en fijne koelkast

Fijnste koelkast ooit. 3 lades voor biofress. Echt top. Alles zit erbij. Zeer mooie verlichting met fijne lades.

Pluspunten

• groot
  • stil
  • 0 gr vak
  • verlichting
  • auto close

Minpunten

• prijs

tom cornuit 21-01-2020

een momument in de keuken

Na bijna 25 jaar onze Miele ingeruild voor een Liebherr koelkast. De overzichtelijke brochures en instructieve YouTube-filmpjes beloofden state of the art. Denk aan duurzaamheid. Heel even bekroop mij het gevoel dat dit te mooi was om waar te zijn. Hij staat nu bijna 3 weken in onze keuken, en eerlijk is eerlijk: een feest om naar te kijken, een genot om die te gebruiken. De geraffineerd ingebouwde lichtstraatjes (ledverlichting) en de doordachte indeling zorgen voor een optimaal gebruikersgemak. En dan de drie BioFresh-laden voor vlees & zuivel en voor groenten & fruit. Inderdaad: die levensmiddelen blijven langer vers. Aan alles merk je dat over het ontwerp goed is nagedacht. Hij blijft nog steeds verrassen. Laatst nog, toen onze gast niets vermoedend de koelkastdeur opende. 'Woh', hoorden wij niets vermoedend vanuit de kamer. Een gespreksonderwerp werd aangekaart, en wellicht een nieuwe klant diende zich aan. Zeker toen het supercoolen ter sprake kwam. "Dus je kunt de temperatuur zo regelen dat je je boodschappen snel op de gewenste koeltemperatuur kunt brengen', sprak hij met lichte verwondering.
O ja, volgens opgave moet die energiezuinig zijn (133 kWh per jaar). We gaan dat meemaken. Maar ik ben gerust, want tot nu toe doet die wat is beloofd.

Pluspunten

• overzichtelijke indeling
  • verlichting
  • BioFresh en supercooling
  • stil in gebruik

I.J.F. Amelunxen 13-01-2020

Alles op de juiste temparatuur gekoeld

Doordachte mooie koelkast. Je kan zien dat Liebherr hiermee veel ervaring heeft. Het is een genot de koelkast te open. Mooi verlicht en stevig gebouwd. De biofresh laden voor groente zijn ideaal. Geen compromis meer met de andere producten. De slimme led verlichting in de zuilen geven een mooie sfeer en zicht op de producten in de koelkast. Sluiten comfortabel en geruisloos, je kan niet eens vergeten de deur geheel te sluiten. Had veel eerder deze investering moeten doen. Liebherr om lief te hebben. Met 7 jaar garantie koop je wel echte zekerheid!

Pluspunten

• Perfecte koeling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Overzichtelijk mede door verlichting
  • Geruisloos, ook sluiten van de deur.

Minpunten

• Aardige investering, maar is het waard!

Nijenhuis 02-01-2020

zeer ruime en overzichtelijke koelkast mooie indeling

onze vorige koelkast was ook een liebherr die we al ruim 25 jaar hadden en het nog prima deed ivm nieuwe keuken weer gekozen voor liebherr , voor ons een betrouwbaar merk

Pluspunten

• kwaliteit
  • formaat

Klugt 31-12-2019

geweldige koelkast

Liebherr was onze eerste keus! In keuken een liebherr met biofresh laden die geweldig zijn. Groenten, kaas en fruit blijven heerlijk lang vers!!
De tweede Liebherr voor de bijkeuken is uniek. Elke dag verse ijsblokjes. Geweldig! Wat zijn wij blij met onze keuze.

Fam Floor 17-12-2019

Ruim en stil

Na 25 jaar een Liebherr koelkast te hebben gehad tijd voor een nieuw in een nieuwe keuken. Diverse merken bekeken, gevoeld en geluisterd: weer een Liebherr! Mooie afwerking en duurzame materialen! Goed reinigbaar.

Pluspunten

• degelijkheid materialen
  • reinigbaarheid

Marja Koning 02-12-2019

Liebherr Koelkast met Fresh systeem

Goed verlichte overzichtelijke koelkast met fresh-laden die de groenten, fruit, vleeswaren etc zeer lang vers houden.

Pluspunten

• Fresh laden
  • licht en overzichtelijk
  • Soft close

Frieda 01-12-2019

Fijne koelkast

Fijne ruime koelkast met handige lades. Past veel in. Goed naar eigen inzicht in te richten.
De lades hebben ook softclose.

Pluspunten

• ruim
  • Lades

Marjolein 26-11-2019

Zeer ruime, goed te ordenen koelkast met extra koud gedeelte

De Liebherr is prijstechnisch interessant. De koelkast heeft een prachtige lichtstrip over de gehele zijkant, zodat als er eens iets voor het lampje staat er elders nog wel licht is. Wij hadden al eerder een kleiner model, maar nu voor een extra BioFresh lade gekozen. Deze ligt ook nu weer vrij snel vol. Fijn om groente en fruit en vleeswaren langer goed te kunnen houden! De koelkast is voor met zijn tweeën qua planken boven de BioFresh wel wat aan de grote kant. Dit staat nooit vol.

Pluspunten

• 3 BioFresh lades
  • lichtstrip langs gehele zijkant
  • sluit goed, zachtjes

Minpunten

• groot voor met 2 personen

Jeroen 13-08-2019

Top kwaliteit

Kwaliteit! Vooral de soft close laden, pure luxe. Het enige wat ik aan kan merken is dat de doorzichtig kunstof laden niet helder zijn en dus moeilijk te zien is wat er in de koelkast ligt.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Voldoende 0 graden laden
  • soft close laden in de koelkast
  • lekker koud!

Minpunten

• doorzichtige laden mat en niet helder

Jeroen 01-12-2019

Nog steeds erg tevreden over deze koelkast. De varioladen en boxen hadden voor mij niet zo gehoeven. Die zitten mij eerder in de weg.

Verder is mij opgevallen dat deze koelkast ietsje minder diep is dan de siemens/bosch/neff inbouw koelkasten. Daardoor kunnen softdrink flessen (net) niet overal liggend geplaatst worden. Dat is toch wel echt een nadeel.

De (soft) zelfsluitende deur bevalt met twee kleine kinderen heel goed!

Stefan 06-08-2019

Koelkast

Zeer ruime koelkast, fijne verdeling en handige verlichting, De temperatuur is zeer constant. De biofresh lades zijn heel praktisch!

Jan Willem 06-07-2019

Super fijne overzichtelijke koelkast met veel ruimte.

We hebben deze gekocht vooral voor de ruimte, en de biofresh lades, deze zijn ideaal, en de ruimte voor de flessen ook erg fijn, we hebben er ook een vrieskast bij gekocht, ook fijn met de lades op rails, werkt super, we zijn heel erg blij met onze aankopen.