Liebherr IKB 3520 Comfort BioFresh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKB 3520 Comfort BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Eric Niessen 28-06-2020

Koele vriend met zee van ruimte

Sinds een week de nieuwe Liebherr 3520-21C in de keuken gemonteerd. Wat een zee van ruimte. 3 bio fresh laden die groenten en fruit langer vers houden. Ook vlees en vis blijven goed vers net boven 0 graden Celcius. T.o.v. de oude koelkast een vooruitgang. 2 flessenrekken in de deur en drie kleine rekjes voor bijv. eieren. Veel ruimte in de koelkast. Alles overzichtelijk op mooie glazen platen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • goede verlichting
  • overzichtelijke indeling
  • snel gekoelde producten
  • makkelijk schoon te houden

Wendy 08-01-2020

Koelkast

IK heb de koelkast gekocht wegens de fresh lades en heb ook een vriezer al van Liebherr en ook die werkt fantastisch. de fresh lades werken echt top. koelkast is praktisch en stil. nog geen dag spijt van deze aankoop en zal nooit meer anders willen. Heb dus ook nog geen een min punt gevonden en denk ook niet dat ik dit nog zal vinden. ik raad het een ieder aan om een koelkast van Liebherr te kopen met de fresh lades.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • praktisch
  • freshlades
  • alarm als je de deur open laat staan

van Gemert 07-01-2020

Prachtige koelkast

Het is een prachtige koelkast met een heel fijne indeling. Het nul graden compartiment is ook erg fijn. Heel degelijke uitvoering.

Pluspunten

• Degelijke uitvoering
  • Fijne indeling
  • Praktisch nul graden compartiment

Hub Peters 03-07-2019

mooie kast goede uitleg bij de verkoop

vanwege de hoge kwaliteit van de kast
lange levensduur en de
lange houdbaarheid met Bio Fresh voor alle producten