Liebherr ICBN 3386 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICBN 3386 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Heerlijke koel vries combinatie! 28-07-2020

Grote ideale koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3386 Premium

In ons vorige huis hebben we voor de eerste maal een Liebherr koelvriescombinatie gekocht. Hier zijn ze we zo enthousiast over dat we nu 5 jaar later in ons nieuwe huis wederom een koel vries combinatie hebben gekocht maar nu ook met een ijsklontjesmaker erin:) We gaan deze nu aansluiten, want we verhuizen vandaag. Kom maar op met de komende warme zomer!

Pluspunten

• Veel opbergruimte in koeling

Minpunten

• Kleinere diepvries

Anthony 05-05-2020

Biofresh

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3386 Premium

Handige inbouwkoelkast met Biofresh en Ijsblokjes compartiment. Mooi ingedeeld. Ruime koel en vriesgedeelte. 7 jaar garantie is zeker een grote pluspunt.

Pluspunten

• 7 jaar garantie
  • bio fresh

Tiebosch 08-03-2020

Korte levensduur

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3386 Premium

Na 4,5 jaar was deze koelkast al dusdanig kapot dat deze vervangen moest worden. Hiernaast is in deze periode 2x de ijsblokjesmaker vervangen. Op zich dezelfde nieuwe koelkast kunnen kopen tegen een gereduceerde omruilprijs (afschrijving is verrekend) maar het slechte gevoel blijft dat dit apparaat zo'n korte levensduur had.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • fruit blijft lang vers

Minpunten

• ijsblokjesmaker
  • korte levensduur

Officiële reactie van Liebherr 09-03-2020

Wij vinden het heel vervelend dat u deze problemen met uw Liebherr heeft gehad. Hopelijk heeft u onze service wel positief ervaren. Uiteraard hopen we dat u probleemloos plezier gaat hebben van uw nieuwe koel-/vriescombinatie!

NS 14-09-2019

combinatie koelkast met 0-graden, en vriezer met ijsblokjes

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3386 Premium

Dit is de perfecte combinatie koelen incl. 0 graden met een vriezer met een ijsblokjes machine. De nul graden zorgt voor een veel langere bewaartijd voor groenten en fruit

Pluspunten

• 0 graden
  • Ijsblokjesmachine

Minpunten

• Relatief hoge prijs