Liebherr IKBP 3564 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKBP 3564 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne 03-12-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3564 Premium

Mooie grote koelkast met veel opbergmogelijkheden waardoor je overzicht in de koelkast hebt en veel kwijt kunt

Pluspunten

• Opberglade
  • Stille sluiting

Eric Laterveer 01-08-2020

prachtige koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3564 Premium

Merk, uitstraling, praktische flexibele indeling, de bio-fresh lades.. Mooie afwerking zoals led verlichting aan beide zijden en de lades, lades op schuifrails.

Pluspunten

• led verlichting
  • chique utstraling
  • degelijkheid
  • bio-fresh systeem
  • mooie afwerking binnenzijde(inbouw0

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Frans 30-06-2020

Hele grote practische koelkast met veel noviteiten

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3564 Premium

Ik heb al 30 jaar Liebherr koelkasten in mijn keuken. De laatste heb ik in 2001 gekocht en deed het na al die jaren nog uitstekend. Maar vooral het lage energieverbruik van de A+++ generatie en de hele nieuwe indeling van de koelkast met klein vriesvak bovenin waren voor mij redenen om een nieuwe aan te schaffen.
Heel bijzonder zijn de 3 diepe laden op telescoop geleiding voor droog of juist heel vochtig bewaren. En deLed verlichting aan beide kanten is schitterend! En dan ook de soft close, dus je hoeft de deur niet meer dicht te gooien. Nou daar moet mijn vrouw nog aan wennen!. En je hoort het ding helemaal niet. Ik dacht dat hij niet aanstond . Verder het luxe glas ipv roosters, heel veel ruimte in de deuren die niet ten koste gaat van de groenteladen. Kortom, wij waren in de showroom al verkocht en nu het ding er staat helemaal.

Pluspunten

• indeling
  • luxe uitstraling

Minpunten

• relatief zware deur

Alet 26-06-2020

Luxe koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3564 Premium

Een hele fijne koelkast met freshness lades voor groenten waarin je groenten ook daadwerkelijk veel en veel langer vers blijven. Wij hebben de versie met een klein vriesvak, erg handig. Flesruimte in de deur en een flessenrek/uitsparing in de koelkast ruimte.

Pluspunten

• vershoud lades
  • veel ruimte
  • vriesvakje

Minpunten

• Prijs is hoog maar de kwaliteit ook

Dick van Ingen 11-12-2019

Inbouw Koelkast Liebherr IKBP 3564

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3564 Premium

Fijne ruime koelkast heel tevreden mee. Tevens voorlichting in Showroom bij Liebherr in Uithoorn ook goede uitleg en overzichtelijk om een keuze te maken.