Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robert 25-10-2020

Goede en zuinige koelkast

Groot, prettige indeling, perfect sluitingsmechanisme, groente blijft droog en langer vers, hele fijne verlichting over de hele koelkast.

Pluspunten

• koel techniek
  • sluitingsmechanisme

Minpunten

• geen

Sam 14-10-2020

Top koelkast! Aanrader.

Lekker veel ruimte en een hele goede indeling. In de deur is er goed plek voor flessen maar ook kleinere flessen zoals wijnazijn of balsamico e.d. Verschillende bakjes zijn bijgeleverd echt overnagedacht. De bio fresh laden werken echt goed. Erg blij mee.

Pluspunten

• indeling
  • fijne uitreklades onderin
  • Biofresh top
  • ziet er mooi uit
  • de deur heeft fijne vakken voor flessen boter e.d.

Minpunten

• 1 uitreklade koelgedeelte minder goed

Dhr. J.J. Brandsma 19-09-2020

Fantastische koelkast

Schitterende moderne koelkast met functionele indelingsmogelijkheden. Goede koeling. Juiste prijs- kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Indelingen
  • Verlichting

HW 06-09-2020

Ruim en zeer stil

De belangrijkste producent van koel- en vriesapparaten laat zien waarom ze tot de top van de markt behoren.
Instellen is heel eenvoudig, de ruimte is goed ingedeeld met een uitstekende verlichting en er is geen hoorbaar geluid.

Pluspunten

• stil
  • ruim en goed verlicht

Minpunten

• losse bakjes zijn moeilijk te openen

Vermeulen 29-07-2020

Bio Fresh

De koelkast is ruim, voordelig in stroom gebruik en biedt de mogelijkheid om per compartiment de producten maar ook groenten en fruit op een afwijkende temperatuur te koelen, waardoor alles langer vers blijft.

Pluspunten

• ruim
  • voordelig in stroom

Angelique 27-07-2020

Fantastische koelkast En top service!

Eerste induk..Ruim, slim ingedeeld en echt stil. Zeer degelijk gebouwde koelkast die makkelijk verstelbare indeling kent. De inbouw stokte omdat er 2 bevestigingsonderdelen voor de paneeldeur miste, Toen de service gebeld van 123apparatuur en deze ondernam direct actie waarvoor hulde! Nu worden er standaard 4 meegeleverd maar omdat mijn vorige een koel/vriescombinatie was heb ik 2 panelen. Nu vroeg ik er 6 zodat ik de montage eenvoudig en mooier kon maken. NU zag ik dat deze dingen online € 12,00 per stuk waren maar ik krijg ze er gratis bij! Ik zeg top service Liebherr!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit onderdelen
  • Slim ingedeeld / makkelijk instelbaar
  • Je hoort `m niet :-)
  • Eenvoudig te installeren!
  • Zeer goede service!

Minpunten

• Ben nog aan het zoeken...

Willem 29-03-2020

Liebherr het enige merk voor koelkasten en vriezers

Top kwaliteit op alle fronten.
Er bestaat geen beter merk.
Uiteindelijk gekozen voor de meeste luxe uitvoering.
Bij de goedkopere series van Liebherr krijg je dezelfde top kwaliteit maar met minder opties. Zo is er voor ieder wat wils!

Pluspunten

• montagegemak ,dmv QR-CODE instructiefilmpje kijken
  • touchscreen, softclose lade, algehele kwaliteit
  • 3 zeer grote biofresh laden, met ledverlichting
  • groente/fruit blijft erg lang goed, zelfs gesneden

Minpunten

• geen, had graag zelfs nog grotere koelkast gehad

Jurgen 22-02-2020

Goede indeling, stil, zuinig, verlichting, auto deursluiter

Nu een aantal weken in gebruik. Door de slimme indeling in de ijskast je producten snel te pakken. Zeer energie zuinig, zie het direct in het energie verbruik thuis.

Pluspunten

• Erg stil en energie zuinig
  • Ruime en goede indeling

Koel- en vries Rolls Royces 31-12-2019
  • Product gekregen

Koelende en vriezende Rolls Royces

Deze 2 producten, koelkast en vriezer zijn de Rolls Royces op hun gebied! Dit is mijn 3e koelkast en 2e vriezer van Liebherr en je kunt niet beter hebben. Koelt als de beste waardoor je levensmiddelen langer goed blijven, en de vriezer vriest echt als de beste!!

Pluspunten

• Mooi product
  • Mooie en praktische indeling
  • Koelen en vriezen als de beste!

Sjef 29-10-2019

Geweldige koelkast Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Geweldige koelkast. Groot en practisch in gebruik door zijn handige indeling. Door de 3 biofresh lade's heb is er voldoende ruimte voor groente/kaas/vlees te bewaren. Door de diverse handige oplossingen kan je ook kleine dingen goed en praktisch opbergen.

Pluspunten

• Ruim
  • Opbergmogelijkheden
  • Verlichting

Minpunten

• Nog niet gevonden

Esther 21-10-2019

Super Koelkast

Lekker grote koelkast met apart 3 biofreshlades. degelijk en stevig materiaal geen plastic en makkelijke verdeellade voor alle losse rommeltjes! Koelt super!

Mogelijkheid om te verbeteren. 06-08-2019

Service

Na 1 dag ging de koelkast kapot, koelkast viel uit en display gaf niks meer aan.
Kan gebeuren. Heb een afspraak voor reparatie.
Echter toen men kwam had men het bewuste onderdeel niet bij zich.
Met de argumentatie "U moet eens weten hoeveel type er zijn"

Natuurlijk een onzin antwoord. Men wist welke koelkast ik had, dus gezien de storing had men het bewuste onderdeel meekunnen nemen. Het lag voor de hand dat het bewuste onderdeel defect zou zijn. Zo complex is een koelkast nu ook weer niet. Maar goed 3 dagen later was het apparaat gerepareerd.

Het is mijn derde Liebherr koelkast. 1ste was prima, tweede was minder glasplaathouder gingen los, koeling was niet denderend veel ijsvorming (waarschijnlijk sloot de deur niet meer goed). Hopelijk heeft deze weer de kwaliteit van de eerste. Afwachten

Officiële reactie van Liebherr 07-08-2019

Ik vind het vervelend om te lezen dat u de service zo heeft ervaren. Helaas is het voor onze monteurs onmogelijk om altijd alle juiste onderdelen bij zich te hebben, er zijn namelijk honderden verschillende soorten Liebherr apparaten waar zij service aan verlenen. Uiteraard zijn veel voorkomende onderdelen altijd voorhanden en proberen zij op basis van de klachtomschrijving de juiste onderdelen op voorhand mee te nemen. In het geval van deze klachtomschrijving kunnen er verschillende oorzaken zijn en bleek de uiteindelijke oorzaak minder voor de hand te liggen dan gedacht. Het vervangende onderdeel moest daarom achteraf besteld worden.

Goed om te lezen dat het probleem daarna naar wens hersteld is. Ik wens u nog jarenlang plezier van uw aanschaf.

Bertels 21-07-2019

Fijne koelkast met veel mogelijkheden

Dit merk is en blijft het merk voor koel en vrieskasten. Ook bewust bij de nieuwe keuken gekozen voor een Liebherr koelkast ondanks dat overig apparatuur van een ander merk afkomstig is. Ook hele goede ervaring met de diepvries. Kwalitatief zeer goed. Goede indeling en alles voelt solide aan.

Pluspunten

• Bio fresh vakken
  • Indeling