Siemens KI24RV51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RV51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jeroen 01-02-2017

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Goede ruimte indeling en koelt goed en gelijkmatig. Verder makkelijk in gebruik, geen onhandige hoeken waardoor schoonmaken eenvoudig mogelijk is.

Pluspunten

• ruim
  • koelt gelijkmatig
  • goed schoon te maken

jacobs 28-06-2016

ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RV51

ruime koelkast. verschillende hoogtes van schappen en apart eierrek. mooie ruime groentelade. genoeg plateau's om spullen in te leggen.

Daryl 29-09-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Mooie hoge koelkast waar je de meeste spullen in kwijt kunt. Weinig op aan te merken en doet zijn werk goed.

Niels 31-08-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Handig in gebruik, ruimte genoeg voor een gezin met 2 kleine kinderen.

Duurzaamheid is minder, nu - 4 jaar na aankoop - reeds de scharnieren defect.

Ideale gezins koelkast 07-08-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Perfecte formaat en ideale indeling.
We zijn een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen. En dit is de perfect koelkast voor ons gezin. Weggewerkt in de keuken tussen 4 andere Siemens producten is dit de ideale keuken opstelling.

I. van der Lelie 21-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Deze Siemens koelkast is heel eenvoudig in gebruik, met een draaiknopje voor de thermostaat. De vakken zijn heel ruim en door de gladde en strakke afwerking heel gemakkelijk te reinigen. In de deur hadden wel iets meer vakken gekund.
De deursluiting en rubbers zijn degelijk. Evenals de bevestiging van de vakverdelers. Wel voorzichtig zijn met de doorzichtige hardkunstof groentebak en de kappen van de deurvakken.

dejongl11 18-04-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Ruime koelkast met handige indeling. Indeling is ook naar wens aan te passen. Er zit ook goed licht in de koelkast

smulders1971 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

lekkere grote koelkast, is zelfs op stand 1 al heel koud. overzichtelijke indeling, maar ik zou 2 grote schappen hebben in de deur ipv 1 grote en 3 middelgrote voor het neerzetten van geopende yoghurt en frisdranken.

m de jongh 03-01-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

zeer confortabel in gebruik,makkelijk schoon te houden ,overzichtelijk,sluit goed ,koelt goed,kan veel in gekoelt worden,onmisbaar in mijn keuken!

IngBas 03-01-2015
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Eenvoudige installatie, makkelijk te bedienen, de indeling is geheel naar eigen wens in te vullen. Na een paar dagen opnieuw de koeling ingesteld en koelt nu voldoende. Jammer dat er geen temperatuur instelling beschikbaar is en alleen standen, maar dat geldt natuurlijk voor veel ijskasten

bali33 13-12-2014
Geschreven voor: Siemens KI24RV51

Perfecte koelkast, enegiezuinig, staat maar op stand 1 en is heel koel. ook hebben we bij de aanschaf gekeken naar de indeling. ook de groente en fruitbak heeft een perfecte inhoud.