Siemens KI42FP60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI42FP60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mir0910 29-08-2019

wat een ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Deze koelkast biedt ongelooflijk veel ruimte. door de 'hyperfresh'-laden blijft groente en vlees ook echt langer goed. Hierdoor kan je echt voor een week boodschappen kwijt in deze heerlijke koelkast.

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • hyperfresh lades

Cor 25-05-2019

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Grote koelkast met veel ruimte voor alle wekelijkse boodschappen. Daarnaast houden de 0 graden laden voor groenten, fruit, vlees en vis deze producten aanmerkelijk langer vers.

Pluspunten

• Veel plaats voor alles
  • 3 hyperfresh lades

Minpunten

• geen gevonden

A.A. de Waard 30-10-2018

schitterende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Ik vind deze koelkast een geweldig product. Met name de te koelen producten in de groente en vleesladen blijven dagenlang vers. Een klein nadeel is dat de koelkast vanwege het vacuum moeilijk open gaat.

Pluspunten

• mooi produkt met een geweldige indeling

Minpunten

• koelkast is moeilijk te openen

Sjoerd 11-01-2018

Ruim met veel mogelijkheden qua indeling

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

We hebben deze koelkast gekozen vanwege zijn inhoud en de vitafresh lades. In een gezin met 3 kinderen hebben we altijd veel verse etenswaren in de koelkast liggen; fruit, groeten en vlees, zuivel etc. De koelkast biedt veel mogelijkheden om de waren op te bergen. De meeste legplanken zijn eenvoudig te verstellen, 1 is zelfs met spullen er op makkelijk in hoogte aan te passen, handig als net dat ene flesje saus niet op de plank eronder past. Ook zijn de bakken in de deur eenvoudig in hoogte te verstellen zodat alles makkelijk past. De laden in het bovenste deel (niet vitafresh zijn ook ideaal, hele pakken zuivel passen er makkelijk in (liggend) en je kan de lade bijna volledig uittrekken waardoor de spullen makkelijk te vinden zijn en uit de koelkast genomen kunnen worden.

De 3 vitafresh laden (onder) bieden veel opbergruimte, en dankzij het coolconcept is de onderste lade net zo diep als de andere laden.

Als laatste is de led verlichting super, alles is makkelijk te zien, handig als de verlichting in de keuken sfeervol gedimd is.

Pluspunten

• inhoud
  • opbergmogelijkheden
  • vitafresh, groenten/fruit en vlees lang houdbaar
  • goede led verlichting

Minpunten

• prijs

M. Frenken 14-09-2017

overzichtelijke ijskast met veel ruimte.

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

de ijskast is groot en overzichtelijk. voldoende opbergvakken en planken om je spullen op te bewaren.

Pluspunten

• groentelade is lekker hoog.
  • genoeg opbergplanken

Minpunten

• geen wijnrek

Blijegebruiker 05-09-2017

Overzichtelijk en efficient

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

De combinatie van de 0 graden vakken, de laden in het hoofdvak en de verstelbare hoogte van de schappen zorgen voor een overzichtelijke en efficiënte indeling

Jan van Velsen 13-02-2017

Goede indeling voor de gangbare producten

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

De koelkast is handig ingedeeld naar de producten die je vaak of af en toe moet gebruiken. Daarnaast kan je nog je eigen indeling verder verbijzonderen naar eigen toepassing. Voor een gezin van4 personen heb je nog ruimte over voor extra voorraad.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • handig zelf in te delen

Minpunten

• altijd nog te klein

Hero 06-12-2016

Grote toegangsdeur

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Prima indeling wbt verschillende laden waarmee we een goed overzicht krijgen.
Perfecte LED verlichting om de producten goed te bekijken.

Pluspunten

• LED verlichting
  • Groot overzicht

Minpunten

• Motor lawaai

Dreumel 05-09-2016

grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Een koelkast met veel ruimte, gebruiksgemak en aparte koelvakken met verschillende temperaturen. Ook de combinatie met de andere Siemens producten is mooi.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • groot

Minpunten

• geen

PM 30-08-2016

Super apparaat /plastic wat licht

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Met 0 graden zone werkt echt super.
Klein nadeel is de kwaliteit van de plastic rekjes in de deur en de lades zijn erg licht van kwaliteit. na enige tijd krijgen die het zwaar te verduren en breken soms af.

Pluspunten

• o graden zone
  • lekker groot en ruim

Minpunten

• plastic rekjes deur
  • plastic lade

Johan 11-08-2016

Fijne gebruiksvriendelijke grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Veel ruimte, ideaal met de lades. Vitafresh werkt uitstekend, produkten blijven beduidend langer houdbaar. Mooie moderne led-verlichting.

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk

Adri 24-07-2016

Zeer stille afwasmachine

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Indeling flexibel vooral heel stil in een open keuken, aparte bestek la bevalt goed.
Indicatie op de vloer van hoelang de vaatwasser nog bezig is.

Anne 10-06-2016

mooie koeler

Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Door de lades in het koelgedeelte, behoud je het overzicht. Ook al ligt de la vol.
De nulgraden zone is geweldig, ook doordat deze 3 verschillende lades heeft, zo kan je alle producten goed van elkaar scheiden.

Klein nadeel: het vele licht wat de koelkast uit komt. Dit licht is niet te dimmen en als je 's avonds weinig licht aan hebt, is dit niet heel prettig.

Yvonne 03-11-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Heerlijke koelkast. Producten blijven veel langer vers. Makkelijk in gebruik, goed licht in de koelkast. Ik zou geen andere meer willen.

uluru 14-10-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Mooie grote koeler. Veel LED verlichting geeft luxe uitstraling. Je hoort hem wel maar niet nadrukkelijk.

Marco.d.k. 06-07-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

mooi vormgegeven koelkast met praktische indeling.
vita-fresh is ideaal voor het goedhouden van groenten en fruit.

sabine1900 30-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Prima koelkast met goede indeling in zones. Het onderdeel met het koude gedeelte is heel handig, alles blijft echt langer goed. Enige minpunt is dat hij soms wat lawaaiig is en dat de bakjes in de deur wel wat minder duurzaam zijn, ze gaan snel kapot.

Stofzuigtester 11-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Een praktische koelkast met voldoende ruimte om alle houdbare producten koel te bewaren. De vita fresh lade zijn ideaal om groente langer te bewaren, waardoor weggooien minder gebeurt dan voorheen. Al met al een zeer schikt apparaat en aan te raden, vooral voor wie groente langer wil bewaren.

Justus63 29-04-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Het is een degelijke koelkast met een praktische indeling en fantastische verlichting. Mooi design!
De gescheiden lades voor groenten, vlees en vis maken het opbergen extra gemakkelijk en overzichtelijk.

Nnaam23 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Deze koelkast van Siemens heeft voldoende opbergruimte voor diverse producten en is zeer overzichtelijk. De groente, vis en fruitlade is erg handig in verband met de houdbaarheid van deze producten omdat deze ruimte koeler is dan de bovenste deel van de koelkast.

Yolanda B 24-11-2014
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Een prachtige koelkast die een overzichtelijke indeling kent. Daardoor is het eenvoudig om overzicht te houden in de koelkast.

In de 0-graden zone blijven kaas, vleeswaren en groente duidelijk beter bewaard.

smeets2007 02-01-2013
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Goede en grote koelkast, ruimte en lades zorgen voor een opgeruimde koelkast. Wij hebben het laatste type (december 2012)en deze is echt stil! We hebben de koelkast in een kastenwand geplaatst en enige dagen laten staan alvorens hem in te steken. Kortom de perfecte koelkast!

Mike1969 12-06-2012
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Miskoop. Maakt enorm veel herrie. Ziet er leuk uit maar elk half uur begint ie weer te loeien. En dit soort koelkasten staan toch echt altijd in een open ruimte.
Siemens vindt het normaal "want hij moet toch koelen".

Bruno Francis 18-04-2012
Geschreven voor: Siemens KI42FP60

Pracht van een ijskast, functioneel gezien, indeling, de vele ledverlichting in de kast, waardoor je overal licht hebt, in plaats van op een summier plekje waar normaal het lampje zit

maar waardeloos en miskoop van de eeuw omdat zo'n dure ijskast die ook door Siemans als top wordt aangemerkt, een lawaai maakt als een oude dieseltank. goed voor in de garage of de bijkeuken als je de deur dicht houdt, maar niet als luxe inbouwkast in een luxe keuken.

Schaamteloos dat Siemens/Bosch dit product vrij heeft gegeven voor de markt.

Na mijn vele klachten kreeg ik eerst een waardeloze zelfklevend schuimlaagje achterop de koelkast boven geplakt, want de elektronica zou dit veroorzaken. Maar als ingenieur weet ik dat dat onzin is: het lawaai komt uit de warmtepomp. De eerste beste ijskast van een prijsvechter heeft dit niet.