Inventum IKV1783S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKV1783S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

j***********@g******** 10-09-2022

Slecht apparaat

Geschreven voor: Inventum IKV1783S

Vanaf het begin problemen. Apparaat niet goed in meubel geplaatst.
Groentelade al snel kapot. Temperatuur steeds te hoog, reclameren bij
winkelier hielp niet. Extra garantie registreren lukte niet, ondanks
beroep op coulance. Met deze warme zomers was de temperatuur tussen de
10 en 15 graden. Al met al zeer ontevreden over apparaat en wervice.
Plaatsen

MisterFountain 27-10-2020

had nooit op de markt mogen komen

Geschreven voor: Inventum IKV1783S

Dit is echt een totale miskoop (aangesmeerd door de keukenzaak), er is helaas zo veel mis met dit apparaat.
- De temperatuur is NIET in te stellen. Er is een schuifje met de standen OFF-SUMMER-NORMAL-WINTER. in mijn ogen verwarrend. De temperatuur kan je nergens aflezen, je zal dus 2 losse thermometertjes nodig hebben. Het vries gedeelte is niet los te regelen.
- Vriesgedeelte moet zeer regelmatig ijsvrij worden gemaakt, hiervoor moet ook het koelgedeelte worden uitgezet.
- Het vriesgedeelte heeft geen enkele mogelijkheid om het dooi water netjes op te vangen, het stroomt er uit zo op de grond en onder de plinten. Je moet er dus bij blijven!
- zeer snel dikke lagen ijs in de vriezer. in de koeling zeer vochtig, water stroomt van de achterwand.
- alle losse onderdelen zoals plankjes, vrieslades enz. zijn zeer fragiel. Binnen een week was 1 lade kapot, deze viel zonder enige moeite uit de vriezer op de vloer kapot. Glasplaten zijn levensgevaarlijk. Zeer dun glas. 1 glasplaat is al stuk en klapte in duizenden stukjes uit elkaar.
- Maakt zeer veel lawaai. Een zeer hoge irritante toon is overal in huis hoorbaar wanneer de koeling aanslaat (en dat is best vaak valt me op)
- Indeling is een ramp. Niks pas echt lekker.

Ik hoop oprecht dat ie snel stuk gaat zodat we een andere kunnen kopen.

Pluspunten

• goedkoop
  • 5 jaar fabrieksgarantie

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • maakt lawaai
  • bediening
  • indeling

Cris 28-07-2020

Slecht apparaat

Geschreven voor: Inventum IKV1783S

niks positiefs over deze combinatie te melden
geen ruimte om 5 pakken rechtop staand kwijt zegt genoeg.
de bierfles bak is niet bruikbaar.
regeling is niks 3 standen die zelfde temperatuur aanhoud !
anti frost is gelogen daar er binnen 2 weken al 0.6 cm dikke ijs laag op de wand zit , ja dit echt gemeten.

B.Atema 25-10-2018

grote groente lade , bovenste laatje vriezer is erg fijn

Geschreven voor: Inventum IKV1783S

Ik heb dit product gekocht voor de grote groente lade en voor het aparte vakje in de vriezer
waar ik mijn vers gekocht producten laat in vriezen . En was erg aan vervanging toe en kwam uit bij deze koelkast en makelij om schoon te houden .

Pluspunten

• groentebak
  • ledverlichting

Minpunten

• geen
  • geen