Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCD6178LF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j******@k********** 14-02-2024
Geschreven voor: ETNA KCD6178NF

Mooi van uiterlijk, handig in gebruik en werkt zoals een oven moet werken! een echte Etna!

m***********@h********** 24-01-2024

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: ETNA KCD6178NF

Werkt naar behoren, doet wat het moet doen. Geen min punten. Mooi design, strak!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Strak design

a**************@g******** 07-12-2023
Geschreven voor: ETNA KCD6178NF

Top product. Het ziet er stevig uit met No Frost . Ook vind ik het fijn dat de temperaturen in zones instelbaar zijn. Lades makkelijk schoon te houden.

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. We hebben 5 apparaten van Etna gekocht.

g**********@o********** 25-10-2023
Geschreven voor: ETNA KCD6178LF

Onze inbouw koel/diepvrieskast van ETNA gaf na 22 jaar trouwe dienst op. Dus nu weer een Etna gekocht die hopelijk ook weer lang mee gaat. Wat ons wel opvalt is dat de binnenruimte wel wat kleiner is. Volgens de monteur omdat deze koelkast een dikkere isolatie heeft zodat hij zuiniger is.

Arie 10-10-2023

Nieuwe koel-/vries combi bevalt goed, aanrader!

Geschreven voor: ETNA KCD6178LF

Op aanraden van de winkelier voor deze inbouw koel-/vriescombinatie gekozen ter vervanging van de oude. de binnenruimte is door verbeterde isolatie iets kleiner dan bij de vorige, maar ruim genoeg om alles er in te bewaren. Het apparaat is heel stil, je hoort werkelijk niets. Hij koelt en vriest zoals het hoort, kortom, we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Goede binnenverlichting
  • Eenvoudige bediening

g*********@k********* 30-06-2023

Bij pakken van vriesproduct valt de lade er gewoon uit !

Geschreven voor: ETNA KCD6178NF

Was onderdeel van onze nieuwe keuken, koelkast is prima, gemakkelijk in gebruik, de vriezer echter heeft laden die je er zo uit kunt trekken niet die stopheeft zoals onze oude diepvries dat de lade blijft klemmen aan het einde, bij deze vallen ze er zo uit zonder veel moeite te hoeven doen. Het lijkt wel alsof de laden een stuk kleiner zijn zodat de stop zijn werk niet doet. Als we dit hadden geweten voordat we deze kochten hadden we toch voor een andere combinatie gekozen. Jammer...!

Pluspunten

• Koeler is ruim

Minpunten

• Diepvries laden vallen er zo uit
  • Dat geld voor alle 3 laden
  • geen ruimte in deur voor 1.5 ltr flessen

Officiele reactie van Atag 03-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van jouw review. Jouw feedback betreffende de vriezerlades hebben wij doorgegeven aan de betreffende afdeling zodat wij onze producten kunnen blijven verbeteren.

Marijke

Trudy 19-04-2023
Geschreven voor: ETNA KCD6178LF

Netjes en simpel, voor een oudere vrouw alleen ,voor en leuke prijs ,kan hem zeker aanbevelen,

Pluspunten

• Netjes
  • No frost

Officiele reactie van Atag 20-04-2023

Beste Trudy,

Wat fijn om te lezen dat uw nieuwe koel-/vriescombinatie zo goed bevalt!
Deze mooie beoordeling doet ons goed.

We willen u bedanken voor het schrijven van deze positieve beoordeling en wensen u heel veel plezier toe van uw aankoop!

Suzan

b*****@k********* 16-02-2023
Geschreven voor: ETNA KCD6178LF

Onze vorige koel/vriescombinatie was de geest aan het geven. Bij Electroworld Hoppenbrouwers in Etten - Leur hebben we deze aangeschaft
Officiele reactie van Atag 17-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore!
Fijn om te lezen dat jij goed geholpen bent door onze dealer, dat zien wij natuurlijk graag!

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen

w*******@h********** 27-12-2022

ETNA koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCD6178NF

Fantastische koelkast/vriezer bevalt héél goed !!!!
Heeft 1 minpuntje, na inbouw is er geen mogelijkheid om de combinatie uit (of aan) te schakelen. Naar de elektriciteits kast om op een bepaalde groep de stroom uit te schakelen is de enige mogelijkheid. Beetje jammer.

Officiele reactie van Atag 28-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze topscore!
Wat fijn om te lezen dat de koel- vriescombinatie zo goed bevalt.
Op de thermostaat van dit model staat ook een stip. Hiermee kan je de koelkast uitschakelen en zal deze niet meer koelen. Tijdens het ontdooien en schoonmaken adviseren wij wel om ook de stroom af te sluiten.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen