Liebherr ICNS 3324-21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNS 3324-21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

R. Vos 07-07-2020

Degelijke en praktische koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICNS 3324-21

Degelijk binnenwerk en heel praktisch ingedeeld/in te delen. Het vriesvak blijft schoon, er komt geen ijs-afzetting wat heel comfortabel is.

Pluspunten

• Degelijk
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geen "prijspakker..."

Johan Groot 18-05-2020

mooie overzichtelijke koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr ICNS 3324-21

prima koel/vries combinatie , ik heb voor deze koelkast gekozen voor de degelijkheid , koelt erg goed , goed schoon te houden en no frost is echt geweldig.
en erg prettig is de grote groentelade.
producten blijven ook langer vers , en geen rijp meer op de vriesproducten.
alleen door de vin die in de koelkast draait maakt de koelkast iets meer geluid , dan de vorige koelkast die ik had , maar niet storend.

Pluspunten

• koelt erg goed
  • producten blijven goed vers
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• maakt door de vin iets meer geluid

Dinky 02-05-2020

koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr ICNS 3324-21

Is een vervanging van een oude -14jr oude- Miele. Deze koelvries-combinatie kwam in de testen als heel erg goed naar voren. Bevalt ook heel goed, inmiddels 4 mnd in bezit. Goede verstelbare indeling, heeft een geweldige verlichting, ontdooit automatisch de koelkast EN de het vriesgedeelte, wat voor mij een must was. Geluidsniveau is ook goed, staat in een open keuken en is totaal niet hinderlijk, amper te horen. Alleen als je er naast staat en hij staat aan, hoor je hem wel. Geen negatieve punten tot nu toe. Over duurzaamheid is geen oordeel te vellen, na een paar maanden in gebruik.

Pluspunten

• overall: een prima apparaat
  • heel goede binnenverlichting
  • weinig geluid
  • ziet er van binnen ook heel goed uit

Minpunten

• geen

Dijkshoorn 11-01-2020

koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICNS 3324-21

Vervanging oude koel-vriescombinatie van een ander merk. Onze voorkeur heeft Liebherr, gezien onze heel goede ervaring(en) met dit merk. Wat een fijne kast is dit: goede indeling te maken, heel goede verlichting, no-frost: ideaal! En de groentenlade niet te vergeten, ontzettend handig, groenten/fruit blijven langer houdbaar.

Pluspunten

• no-frost
  • de makkelijke groentenlade

Minpunten

• geen

S. de Vreeze 25-07-2019

Geen ijsblokjes machine en onhandige indeling

Geschreven voor: Liebherr ICNS 3324-21

Onze vorige Liebherr had een ijsblokjesmachine. Door de afmetingen konden we nu alleen deze koelkast kiezen. De deur heeft slecht twee plankjes als je er flessen in wil zetten. Onze vorige had vier plankjes. De grote groentenlade is zeker niet handiger dan de twee lades die in de vorige hadden. Al met al een tegenvaller. Momenteel komt er een geluid uit waardoor ik dacht dat de buren aan het klussen waren, misschien door de warmte?

Minpunten

• geen ijsblokjesmachine
  • onhandige indeling