Liebherr UWTgb 1682

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UWTgb 1682 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

DE wanna have wijnkoelkast 25-12-2020

Wijn eye catcher pur-sang

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Zeer tevreden met onze fijne, zuinige (A-klasse) en compacte Liebherr wijnkoelkast.
Deze is voorzien van een mooi design met verlichting (kun je aan- en uit zetten) van degelijke kwaliteit en straalt klasse uit, nodigt gewoon uit om een fles wijn te ontkurken!
Veel gebruiksgemak, eenvoudig in de bediening, voorzien van een elektronisch open- en close touch deur. Mocht je de deur vergeten te sluiten dan volgt een waarschuwingssignaal. Dit type is tevens voorzien van handige kindervergrendeling. Daarnaast zeer geluidsarm maar bovenal kan de wijn zowel rood als wit op de juiste instelbare temperatuur gezet worden via een handig LCD display.
Een waardering 9 en geen 10 vanwege de -relatief gezien- hoge aanschafprijs.
Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, maar als je je aankoop online aanmeld dan krijg je 7- jaar garantie.

Pluspunten

• uitstraling
  • gebruiksgemak

Minpunten

• relatief gezien hoge aanschafprijs

Jolanda en Alex 04-10-2020

Goede temperatuurregeling en mooi design

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Heerlijk om je wijn altijd op de juiste temperatuur te hebben. Mooi design. Handige indeling van de uitschuifbare rekken.

Bas 21-08-2020

De juiste temperatuur voor de wijn!

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Wat een fijne wijnkast. Strak design en mooi in de bouwen onder het aanrecht. Met de verlichting uit is het een mooie strakke zwarte glasplaat. Met de verlichting aan zie je de flessen er prachtig bij liggen. En als het donker is en er verder geen verlichting in de keuken aan is dan is met de verlichting aan in de wijnkoelkast het helemaal een spectaculair gezicht.

Pluspunten

• Handige uittrek lades
  • Er kunnen veel flessen in

Minpunten

• Groter dan Bordeauxformaat kunnen er minder in.

eric 04-08-2020

super mooie wijnklimaatkast

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Prachtige blikvanger in de nieuwe keuken. De wijn smaakt al lekkerder omdat je hem ziet liggen. goede LED-verlichting en zeer makkelijke bediening. Kinderslot kun je aanzetten, mocht het ndig zijn. Alleen Bordeauxflessen passen erin.

Pluspunten

• blikvanger
  • goede indeling
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen champagnefles past

Duuke Focke 02-07-2020

Eindelijk een Wijnbewaarkast

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

wat een super gaaf apparaat. Door extra onderdorpel van Bulthaupt past hij heel mooi in mijn kookeiland. Gelijk de flessen erin, temperatuur instelling wijst zich heel gemakkelijk. Ik heb er nog geen geopend, dus de 10 kan ik nog niet verstrekken.

Henk 29-06-2020

Geweldige uitstraling en kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Zeer goede en functionele wijnkoeling met daarbij een zeer fraai uiterlijk. Ingebouwd in de keuken zorgt hij voor een prachtige uitstraling. Binnen zijde met de lades zeer functioneel, erg stil. Automatische deur werkt perfect. Boven en onder 2 koelzones. Kortom een dikke 10!

Pluspunten

• functionaliteit
  • Deur
  • uiterlijk
  • stil
  • 2 koelzones

Minpunten

• redelijk prijzig

Geert 31-05-2020

Prachtig apparaat, een eyecatcher in je keuken

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

We wisten dat we een wijnkoeler wilden. Maar na langer rondkijken waren we echt verliefd op deze. Touch to open, 2 koelzones én een ventilator zodat de luchtvochtigheid goed blijft en je kurkflessen dus niet uitdrogen. Het gemak van bedienen is geweldig en hij koel echt goed. Heerlijk om je rode en witte of rose wijn zo op de goede temperatuur te kunnen drinken. Wat ook een mooie functie is, is het optioneel aan of uitzetten van de verlichting als de kast gesloten is. Deze verlichting is zelfs instelbaar qua helderheid. Het had wat mij betreft nog verder dimbaar mogen zijn, maar dat is dan ook het enige 'minpunt' van deze machine dat ik kan bedenken.

Deze wijnkoeler is een eyecatcher in je keuken zonder dat hij schreeuwend aanwezig is. Echt mooi.
Wat ook handig is: de deur sluit automatisch na 3 seconden als je hem per ongeluk opent. En uiteraard het alarm als je hem langer dan 60 seconden open laat staan.

• Gebruiksgemak
  • 2 zones
  • Verlichting
  • Touch to open en automatisch sluiten

Minpunten

• Verlichting mag nog verder gedimd worden

Olav 19-05-2020

mooi design, stil

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

In een nieuwe keuken, met zwart granieten blad, past perfect in een kopse kant de wijnkast van Liebherr. Stil, mooi van design en valt weg in de omgeving, tot het deurtje aangeraakt wordt en langzaam de verlichting aangaat terwijl de deur zich zelf opent. Top!

Pluspunten

• stil
  • mooi design

Minpunten

• opening onder de kast voor ventilatie

Mike 29-03-2020

Liebherr UWT GB 1682 - Mooie designwijnkoeler met Ledverl.

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

De wijnkoeler is mooi van design en koelt erg goed. Heel praktisch dat je onder en boventemperatuur apart kan instellen voor rode en witte wijn. LED verlichting is mooi en kan permanent ingeschakeld worden. Liebherr zou de ferrari onder de wijnkoelers zijn een daarom aangeschaft. Minpunt is wel de ventilatoren. Deze lijken nu regelmatig aan te lopen en maken veel herrie. Ga daarom een serviceverzoek indienen, want dit lijkt mij niet zoals het hoort.

• automatische deur
  • Led verlichting
  • aan/uitschakelbare ventilatorem

Minpunten

• Ventilatoren lijken aan te lopen/maken herrie
  • Champagneflessen passen er soms niet in.

Carla 21-02-2020

Eindelijk een stille wijnklimaatkast

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

In onze nieuwe open keuken wilde we graag een wijnklimaatkast. De wijnklimaatkasten van Liebherr vonden we meteen erg mooi maar ook vrij prijzig. Dus toch voor een ander merk en een lagere prijs gegaan. Spijt!! Vanaf het begin een thermostaat die alle kanten op ging behalve de goede. Maar vooral veel lawaai van de ventilator, het leek wel of er een helikopter opsteeg. De servicedienst van het merk is 3x langs geweest maar kon het niet oplossen. Gelukkig gekocht bij een winkel met goede service (Lunenburg in Nuland), en deze kast in kunnen ruilen voor een Liebherr. Wat een verademing, temperatuur meteen goed en echt superstil! Je hoort hem echt niet. En ook verder zie je de goede kwaliteit, echt een aanrader, hadden we beter meteen kunnen doen. Wel iets duurder, maar echt waar voor je geld!

Pluspunten

• Stil
  • Goede temperatuur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijzig

Rien Hermans 08-01-2020

Sieraad voor de keuken!

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

De wijnklimaatkast is een sieraad voor de keuken.
Het is een mooi apparaat om te zien en eenvoudig in te stellen/te bedienen.
De wijnflessen gaan er gemakkelijk in, echter champagneflessen liggen vrij strak op de plateaus door de bollere vorm van die flessen.
Het openen met de TipOpen-functie gaat erg soepel.

Pluspunten

• Vormgeving
  • 2 klimaatzones

Stef 19-08-2019

Geweldige klimaatkast

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

ik zocht een inbouwmodel, deze overtreft alle verwachten qua afwerking en bediening. Touch opening, bediening temperatuur, soft close en lades zijn top. Stil apparaat en koelt constant.

Pluspunten

• Touch opening
  • Softclose
  • Lades
  • Constante temperatuur
  • Fluisterstil

RS 15-07-2019

Super comfort

Geschreven voor: Liebherr UWTgb 1682

Top! Goede kwaliteit en uitstraling. Ook de ruimtes zijn effectief ingedeeld en het aanmelden voor garantie was erg eenvoudig