Liebherr ICN 3314

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICN 3314 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marius van Meerkerk 11-12-2020

Mooi product

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

.Mooi product geruisloos goede indeling goede verlichting groote groenteman en meer als genoeg ruimte in de vrieslade

Pluspunten

• Geruisloos
  • Grote groentela

van Eldik 21-09-2020

Super vriezer-koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

We hebben voor het eerst een Liebherr koel-vriescombi. Voorheen Whirlpool en Bosch gehad, Whirlpool was een waardeloos geval en waren blij met de Bosch. Met een nieuwe keuken gekozen voor en Liebherr, gezien de vele positieve recensies. En terecht: we zijn er enorm blij mee. Kwalitatief een verbetering tov de Bosch en een mega verbetering tov Whirlpool.

Pluspunten

• Zeer ruime koelkast
  • Één lade in de koelkast, weinig ruimteverlies
  • Stille machine
  • Lades in de vriezer zijn solide
  • Duidelijke en makkelijke instelbare buttons

Minpunten

• Verlichting had beter gekund

Anita 30-08-2020
  • Product gekregen

Ruim & koel

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Goedkoop is duurkoop, is mijn ervaring. Vandaar dat ik gekozen heb voor het beste merk op het gebied van koel/vriescombinaties; Liebherr! Inbouwcombi met veel ruimte en mogelijkheden. Stiller t.a.v. het oude apparaat (geen Liebherr). Stevig materiaal waarvan je zeker weet dat de laden niet meteen stuk gaan. Alleen had het vriesgedeelte iets groter mogen zijn, wat mij betreft.

Pluspunten

• NoFrost
  • Alarm
  • Ventilator
  • Superfrost

Minpunten

• Kleiner vriesvak dan we hadden
  • Deelbaar draagplateau niet overal plaaatsbaar

Hans van Ditmarsch 14-07-2020

Liebherr koel/vries-combi

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Als vervanging weer gekozen voor Liebherr. Onze gebruikservaring is fantastisch. Onze vorige Liebherr hebben we met heel veel plezier 25❣ jaar in gebruik gehad.

Pluspunten

• gebruiksvrienelijk
  • zeer duurzaam
  • lange levensduur

e l 07-05-2020

mooi degelijk apparaat

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

ik kan t tot nu toe alleen vergelijken met mijn 13 jaar oude koel vries combinatie, merk al meteen dat ie veel stiller is en op papier is ie veel zuiniger, wat ik zo direct niet kan waarnemen, ook heel handige indeling en weinig. randjes en hoekjes die schoonmaken bemoeilijken. Ik had al een kleine Liebherr vriezer daarom meteen weer aan een Liebherr gedacht toen ik de koelkast ging vervangen, denk dat ik er erg veel plezier van ga hebben en nu al alsik de deur opendoe, word ik vrolijk 😃

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • mooi design
  • handig om schoon te houden

Minpunten

• tot nu toe kan ik dat niet beoordelen

Rob Hoven 09-04-2020

Een wijze vrouw

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Na jaren een Lieherr koel-vies combinatie vrijstaand ,kom in onze nieuwe keuken een inbouw ,en bij een mooie keuken hoort een goede koel vries kast zij mijn vrouw

Pluspunten

• betrouwbaar
  • zeer goede kwaliteit

Rob Hoven 28-03-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

het ging bij ons on de kwaliteit ,na jaren een Liebherr koel-vries combinatie vrijstaand,
komt in onze nieuwe keuken de inbouw lcn 3314 topklasse

Waalwijk 22-02-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Koelkast van een goede kwaliteit en degelijk uitgevoerd. Wij zijn zeer blij met deze koelkast en zullen er hopelijk jaren plezier van hebben.

Petra Hooglander 29-01-2020

Chique koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Veel ruimte in de mooie koelkast, heerlijk grote lade, goede deurhouders en grote bakken in het vriesgedeelte. Het is voor mij even wennen dat er geen deurremmers op zitten, zoals op de vorige. Helaas ging deze maar 10 jaar mee, dan is een Liebherr niet goedkoop.

Pluspunten

• grote lade
  • grote bakken in vriezer
  • No Frost

Minpunten

• geen deurremmers

Officiële reactie van Liebherr 30-01-2020

Beste mevrouw Hooglander, goed om te horen dat u tevreden bent over deze koel-/vriescombinatie.
Het SoftSystem (deurremmers) is bij deze serie inderdaad niet standaard, maar het is mogelijk om deze als accessoire aan te schaffen. De deuren en scharnieren zijn hier al op voorbereid. Het SoftSystem is te koop bij uw Liebherr dealer of in de Liebherr Accessoire Webshop op www.liebherrwinkel.nl.

Pieterson 04-01-2020

Koel diepvries inbouw kast

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

is degelijk geluidloos veel inhoud geen onderhoud mooie goed afgesloten groentela mooie strakke stalen stootranden aan de geharde glasplaatjes Wij zijn er heel blij mee

P. van de Ven 30-12-2019

Mooie, grote koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

We wilden alle apparaten van het merk Miele. De koel-vriescombinaties van dat merk vielen tegen, maar Liebherr schijnen ook van Miele te zijn. We hebben een Liebherr ICN 3314 gekocht. Hij heeft een mooie uitstraling en een goede verdeling van de ruimte. De groentelade is ruim en heeft een mogelijkheid om extra te ventileren.

Pluspunten

• uitstraling
  • ruimte-indeling
  • is stil
  • koelt prima
  • zeven garantie na aanmelding

Minpunten

• geen

Sasja 10-10-2019

Efficiente, ruime koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Koelt en vriest perfect. Ruime inhoud die overzichtelijk ingedeeld kan worden. Duidelijke beschrijving waar je het beste je producten kunt koelen. Heldere verlichting. De koel-/vriescombinatie kent geen "poespas". Hij doet gewoon wat íe moet doen!

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk
  • Koelt- en vriest perfect

Minpunten

• Eenvoudige uitstraling

Hans, Elst (Ut) 03-10-2019

Goede indeling, top temperatuur.

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

In onze nieuwe keuken wilden we een koel/vriescombinatie. Deze is ons aanbevolen door de keukenleverancier. Bevalt prima, indeling is top en geen frost in het diepvriesgedeelte. We zouden wel graag een demper op de opengaande deuren willen hebben om te voorkomen dat ze tegen de keukendeur slaan die er haaks op staat.

Pluspunten

• Prima indeling
  • Geen ijsvorming
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Geen demping op opengaande deuren

Officiële reactie van Liebherr 16-10-2019

Beste Hans,

Goed om te horen dat tevreden bent! Het is mogelijk om de scharnieren van deze koel-/vriescombinatie te begrenzen op 90°. Hiervoor is een setje begrenzers nodig, deze zijn verkrijgbaar in de Liebherr accessoire webshop: https://www.liebherrwinkel.nl/nl/product/set-voor-begrenzing-deuropeningshoek-tot-90a/?modelcode=ICN+3314-20

In de webshop vindt u ook SoftClose deurdempers waarmee de koelkastdeur altijd mooi zachtjes sluit.

Rian 03-10-2019

Liebherr ICN 3314

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Was even wennen dat mijn producten goed koel blijft en niet bederft:-)
Ook de inrichting met de planken moest ik even uitvogelen.
Maar nu maanden verder ben ik er nog steeds heel blij mee!

Pluspunten

• No frost
  • Belletje gast als deur te lang open staat
  • Geluidsloos

Rene 19-08-2019

mooie nieuwe inbouw koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

De oude koelkast van Liebherr doet het nog steeds na 19 jaar . Hierdoor hebben wij erg veel vertrouwen in Liebherr.
Na montage ter vervanging van een ander merk in de keuken gaf dit al direct weer genot. De producten waren weer heerlijk koud. De koeling maakt wel wat ander geluid. Een beetje brommend ipv dat je de koeling hoort borrelen. Dit ervaren wij niet als storend. Groot voordeel van deze koelvriescombinatie is dat deze is voorzien van een No frost (nooit meer ontdooien). Wel is de koeling wat kleiner, dit komt door de hoge A++ energie klasse waardoor de wanden wat dikker zijn. Maar goed wij hebben zijn ouwe broertje nog in de schuur.

Pluspunten

• No Frost
  • Voldoende legplateaus
  • Voldoende verstelmogelijkheid legplateaus
  • Geschikt voor extreme temperaturen
  • Grote groente lade welke rolt over wieltjes

Minpunten

• Ruimte in de deur wat kleiner

Berber 20-06-2019

Prima apparaat, koelt goed, weinig geluid

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Een mooi apparaat, stil en zuinig, handige indeling, stevig vormgegeven. Lekker grote lade voor groenten. Enige minpuntje is het relatief kleine lampje, waardoor je niet heel veel licht hebt in de koelkast.

Pluspunten

• weinig geluid
  • mooie indeling

Minpunten

• weinig licht

Rian 15-06-2019

Fijne inbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICN 3314

Mijn oude koelkast begaf het naar 19 jaar en zocht een inbouw no Frost koel/vrieskist.
Moest even wennen aan de indeling,maar nu ik hem heb ingedeeld heb ik mijn draai gevonden.
Hij koelt veel beter dan mijn oude ging een wereld voor mij open.
Wat fijn is je kunt de koel en vries gedeelte afzonderlijk van elkaar uitzetten(bv als je op vakantie gaat).
Ook als je de deur te lang open houd gaat er een belletje.
Dus al met al ben ik heel blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• No frost
  • Koelt super
  • Koel en vries afzonderlijk van elkaar uitzetten

Minpunten

• Indeling...je moet daar echt even aanwennen