Liebherr ICS 3334

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICS 3334 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris 14-07-2020

Muisstil, geweldige indeling met lekker groot vriesvak

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

We hebben deze koelkast voor de tweede keer in één jaar gekocht. Vorig jaar kochten we deze koelkast vanwege het lage geluidsniveau, onze oude koelkast maakte zoveel geluid dat we de tv harder moesten zetten in de woonkamer. We hebben 2 maanden later ons huis verkocht met de koelkast erbij.
In ons nieuwe huis met nieuwe keuken wilden we perse dezelfde koelkast. Hij is echt stil, heel fijn zelf in te delen en de temperatuur is voor de koelkast en vriezer apart heel goed in te stellen met de handige knopjes. Daarnaast is ook heel erg zuinig met z'n A++ label. Het is een flinke uitgave maar wij vinden het elke euro waard.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Indeling
  • Zuinig
  • groot vriesvak
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• flinke uitgave

Fam. K 27-06-2020

Lekker koud!

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Fijne koelkast, zeker wanneer het buiten en binnen bijna 30 graden is...het eten en drinken in de koelkast blijft net zo koud als anders. En...blijft stil, ook al staat de ventilator in de koelkast aan om het extra koel te maken.

s.s.r 28-04-2020

mooi koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

liebherr koelkast vries combinatie, zeer mooi koelkast met vries combinatie A++
beetje duur maar gelukkige zit er 7jaar garantie op.

Pluspunten

• zuinig
  • mooi degelijke koelkast

Minpunten

• duur

Comé 09-04-2020

Ruime en goedwerkende koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Combinatie bevalt uitstekend, is ruim en koelt uitstekend, bijzonder handige la voor groenten en verse kruiden, enige nadeel is dat een accessoire als bijvoorbeeld een flessenrek los moet worden aangeschaft

Pluspunten

• Koelt uitstekend
  • Aparte la voor groente en kruiden, extra lang vers

Minpunten

• Flessenrek ontbreekt

randyvp 11-02-2020

Super fijne koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Deze koelkast sinds een maand in huis. Mijn oude koelkast was echt aan vervanging toe.
Maar wat ben ik blij dat de oude stuk ging. :-)
In tegenstelling tot wat ik in verschillende reviews heb gelezen is deze koelkast echt stil.
Ja, de eerste dagen maakte hij inderdaad veel herrie, maar ik denk dat hij toen door en door koud is geworden. Nu maakt hij alleen nog herrie zodra ik de superfreeze aan zet. Dan krijg een een hele lage brom die inderdaad vervelend kan zijn.
Maar het effect dat de superfreeze heeft, wow! Alles is supermooi ingevroren en je boterhammen zitten allemaal los van elkaar.
Maar in principe hoef je hem niet echt te gebruiken.

Alhoewel ik niet helemaal begrijp hoe de verslade werkt, heb ik wel echt het idee dat het goed werkt.

Verder is alles perfect koud. Eigenlijk weet ik niets negatiefs.

Pluspunten

• superfreeze
  • superstil
  • perfect koud

Minpunten

• ik kan niets bedenken

Burgers 30-12-2019

werkt nu goed

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Mijn enthousiasme werd de eerste week enigszins getemperd omdat de koelkast meer geluid gaf dan mijn vorige exemplaar van Liebherr en ik vond ook dat deze erg hard koelde. Inmiddels werkt ie prima; waarschijnlijk moest ie de eerste week tot rust komen. Bij mijn vorige koelkast vond ik indeling van de deur beter; daar staat tegenover dat de groentelade groter is en de producten beter vers blijven.

Burgers 16-08-2019

Wederom een Liebherr

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Afgelopen week mijn 4e Liebherr koelkast aangeschaft. De 1e was een tafelmodel, daarna een losstaande koel/vries combinatie, vervolgens een koel/vries inbouwcombinatie die 11 jaar heeft volstaan en nu zijn opvolger aangeschaft. Ik kies voor Liebherr vanwege de kwaliteit en stilte. Daarnaast is de functionele indeling van belang en het belangrijkste: goed koelen en vriezen. Bovendien heeft Liebherr een goed bereikbare en goede service.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Doet wat ie moet doen

R.V.Driessen 12-08-2019

Ruime Koel/vries inbouwkast en zeer stil

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Degelijke uitvoering en constructie. Ruime Koel/vries kast en zeer stil . Zeer aan te raden . Temperatuur instelling werkt perfect zowel vries als koel gedeelte,en zeer vlug op temperatuur ,dat is Top.

Pluspunten

• Inhoud
  • Zeer stil

pat 11-07-2019

ruimte koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICS 3334

Heerlijk ruimte koelkast gemakkelijk in te delen. staat in de plaatsing op 4 graden en -18 en de temperturen kloppen ook