Liebherr IK2360-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK2360-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Sander 18-12-2021

Mooi en degelijk, echt goede keus

Geschreven voor: Liebherr IK2360-20

Mooie koelkast met degelijk interieur, mooi ingedeeld en handige sluitfunctie. Stil en koelt goed.

Pluspunten

• Verlichting
  • Degelijk uitgevoerd

Tiny Koornstra 25-06-2020

Geweldig, wat een besparing!

Geschreven voor: Liebherr IK2360-20

Geweldig! Aan te bevelen! Bv. bij mijn vorige koelkast stond er snel schimmel op de aardbeien. Nu helemaal niks. iedere keer weer! Hij betaalt zichzelf terug!

Pluspunten

• Verschillende temperaturen
  • close soft

Frank Willemsen 12-03-2020

Kwalitatief, stijlvol ingericht en fijne koelkast.

Geschreven voor: Liebherr IK2360-20

Liebherr koelkast is geen keuze maar gewoonte geworden. Bij ons geen andere want wie geeft er nu 5 jaar extra garantie op een product dat kan alleen als ook de fabrikant overtuigd is van zijn product. Zeer stijlvol ingerichte en goed koelende koelkast onze derde Liebherr en er komt ook geen andere meer.

Pluspunten

• Garantie periode
  • Vormgeving
  • Koelprestaties
  • Softclose deur

Minpunten

• Enkel groente la

Richard B. uit Leidschendam 21-10-2017

Perfecte inbouwkoelkast

Geschreven voor: Liebherr IK2360-20

Deze inbouwkast Liebherr IK 2360-20 hebben wij 2 weken geleden aangeschaft en voldoet aan al onze eisen. Hij is ruim en heeft 7 legplanken. Een variobox die erg handig is voor kleine artikelen of vleeswaren. De led verlichtingszuil aan de linkerzijde geeft overzichtelijk weer wat er in de koelkast staat. De temperatuur is tot 1 graad Celsius in te stellen met de Supercool tiptoets. De BioCool-box is instelbaar zodat groente en fruit langer houdbaar blijft. Kortom een mooi vormgegeven inbouwkoelkast met alles wat je mag verwachten van Duitse degelijke perfectie.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Variobox
  • BioCool-box
  • Tiptoetsen
  • Ruim en 7 legplanken

Minpunten