Liebherr SIGN 2756

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SIGN 2756 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam van Es 31-12-2020

Stil en ijsvrij

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Al weer ruim een half jaartje in gebruik. Als vervanging van de 12 jaar oude Miele inbouwvriezer, waarvan de thermostaat defect raakte. Gewoon een Liebherr gekozen, vanwege de kwaliteit en de recensies over dit toestel en dat maakt dit toestel ook waar. De oude Miele sloot niet luchtdicht met de rubbers, waardoor er telkens extra rijp aan de bovenzijde ontstond. Een check, correctie en controle door Miele zelf mocht niet baten.
De Liebherr heeft dit probleem gelukkig niet en blijft netjes schoon en rijpvrij.

Pluspunten

• Stil
  • Praktische laden met gelijders
  • Verlicht bij opening

Minpunten

• geen

Piet van Ruijven 17-11-2020

perfecte vriezer

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Deze vriezer heeft onze kleine vriezer, ook van Liebherr vervangen. Koelt geweldig en de lade gaan makkelijk in en uit. De doorzichtige lade is zo wie zo een pluspunt.

Pluspunten

• perfecte koeling
  • prettige schuiflade

Wilbèr van Hees 04-08-2020

Lekker veel lades

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Bij de uitbreiding van de keuken was de keuze voor een vriezer niet moeilijk, Liebherr is een zeer betrouwbaar merk wat goed is in koelen en vriezen. Mooi formaat viezer voor in de keuken.

Pluspunten

• goede maat en inbouwhoogte
  • bediengemak

Minpunten

• slechts één (led)lampje boven in

M.P. Pennings 11-06-2020

Heerlijk veel ruimte in deze inbouw vrieskast

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Met een drukke baan en twee kinderen is een grote vrieskast een uitkomst. Deze Liebherr SIGN vrieskast biedt ons deze ruimte. We zijn dan ook zeer tevreden met deze aankoop.

Martin 10-05-2020

Muisstil

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Als je het beste wilt dan kies je voor Liebherr de Rolls-Royce onder de koel/vrieskasten.
Handige overzichtelijke laden door de telescopische rails.
Mooie vormgeving en ook nog eens MUISSTIL.

Kersten 07-05-2020

Top product!

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Wij hebben de vrieskast ingebouwd in ons keukenmeubel en zijn erg tevreden! Hij beschikt over een eenvoudige touchscreen bediening en zes grote uitschuifbare lades. De lades lopen op wieltjes en komen soepel naar voren. Je kunt zelf de gewenste temperatuur instellen en de vriezer maakt geen geluid. Daarnaast ook nog erg zuinig.
De deur gaat naar ons idee wat zwaarder open dan bij een gemiddelde vriezer, maar wij hebben deze ook ingebouwd.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk in gebruik
  • Zuinig en geluidsloos

Minpunten

• Deur gaat zwaarder open dan bij gemiddelde vriezer

Walter 27-03-2020

Mooie afwerking van binnen.

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Wij hebben nu een inbouw vriezer 186ltr. en inbouw koelkast 258 ltr. van Liebherr en zijn daar zeer over tevreden vooral de afwerking en verlichting is top, ook is er weinig geluid.

Pluspunten

• Verlichting
  • fijn lopende laden

JOS EN RIA 19-02-2020

diepvries sign 2756

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

alleen dit merk was een goede keus voor onze inbouw keuken.dit is geen miskoop. goede indeling en no-frost dus niet meer ondooien. en goede verlichting

Pluspunten

• OVERZICHTELIJK
  • verlichting
  • alles goed instelbaar

Minpunten

• GEEN

verweij 30-12-2019

Absolute aanrader!!

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Mooie afwerking, goede vriescapaciteit, stil.....gewoon goed!
Kwam toevallg op ons pad omdat de eerder geoffeerde Siemens niet meer leverbaar was. Uiteindelijk erg blij met dit alternatief.

Pluspunten

• geluid
  • afwerking

gezinvanvijf 14-12-2019

Fijne inbouwdiepvries, voldoende ruim en overzichtelijk

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Deze fijne vriezer hebben we nu enkele weken in gebruik en bevalt prima. Overzichtelijk, ruime laden, fijne verlichting erin. We zijn tevreden.

Pluspunten

• ruime laden
  • verlichting bij openen deur
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• nog geen minpunt gevonden

Henk 04-12-2019

stille diepvrieskast

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Goede kwaliteit al eerder ervaring met Liebherr,zou geen ander merk willen.
Kan het aan bevelen als een goed product kwaliteit en prijs uitstekend

Pluspunten

• stil
  • lamp

Sandra 26-10-2019

grote inbouwvriezer in open keuken

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

wij hebben in onze open keuken een grote inbouwvriezer van liebherr gekozen, omdat deze ook een nofrost (dus geen aangevroren ijs in de vriezer) heeft.
Prettig is ook dat wanneer ik vers brood (zo'n 6 stuks) in de vriezer doe ik dan de superfrost kan aanzetten waardoor het brood eerder bevroren is en dus ook verser proeft wanneer het weer ontdooid is.
De vriezer geeft met zijn 6 laden genoeg ruimte voor de 6 broden, wat maar 2 laden in gebruik neemt, dus blijven er nog 4 laden over voor andere etenswaren.

Pluspunten

• ruim
  • superfrost aanwezig
  • nofrost aannwezig

Minpunten

• maakt wat geluid (een lichte brom)

Jeroen 13-08-2019

6 telescoopladen, no frost: echt premium!

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

De 122cm no frost van Siemens was voldoende geweest maar bleek wat extra ventilatie ruimte nodig te hebben. Verder verschillende maten bakken zonder telescoop geleiders. Toch voor deze gekozen. Wat duurder, maar erg blij met de keuze! We zijn vrij lang, dus nog makkelijk bij de glazen die boven de vriezer staan. Telescoopladen, no frost, soft close:Fantastisch!

Pluspunten

• Telescoop laden
  • No frost
  • Geen extra ventilatie ruimte nodig.

Minpunten

• Bakken zijn niet heel erg helder.

Jeroen 01-12-2019

Hoor soms een ratelend geluid die ver boven de aangegeven 37db uit komt. Ik ga Liebherr daar zeker over schrijven omdat dit bij een premium vriezer zeker niet het geval mag zijn. Verder bevalt de vriezer nog steeds fantastisch!

Jeroen 04-12-2019

Liebherr gevraagd om langs te komen wegens het geluid van de compressor. Meteen de volgende dag op de stoep. Hij heeft de db waarde gemeten en het bleef (net) onder de gestelde waarde van 37. Ik zal er dus mee moeten leven...