Bosch KIR24V21FF - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Anoniem 28-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Deze koelkast 3 jaar geleden gekocht omdat het een stille koelkast is.
Dat was ook zo tot 2 weken terug. De koelkast maakte steeds meer geluid bij aanslaan en doet dit nu enige malen per uur minuten lang met een irriterend hard piepgeluid.
De garantie is verlopen.

Eelgoro 04-05-2013 Product kwartaal in bezit

5,7
Een bron van ergernis zijn de 2 ondiepe vakken in de deur. De randen zijn niet hoog genoeg, als je er een ketchupfles of fles met vloeibaar bakboter in zet, valt deze er telkens uit als je de deur opentrekt.
WAARDELOOS!!!!!

hanneke nobelen 17-04-2016

Ja vreselijk iritant. Ik ga er een mail over sturen naar Bosch want in de specificaties staat letterlijk": extra diepe deurlades (meervoud)

peters 05-09-2017 Product paar weken in bezit

mooie grote koelkast zonder vrieskast

Je hebt er heel veel ruimte in.
En ook fijn met de lade onder de schap.
een grote fruitlade onder in de koelkast.

Tevreden klant 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast waar je veel in kwijt kunt.

Met gemak kan ik de weekboodschappen in deze koelkast kwijt en dat is erg fijn. Goede zones voor de verschillende producten. Ook de kleine lade is erg handig voor vleeswaren.

Theo 11-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Grote groente/fruit bak

Ideale koelkast met voldoende opbergruimte.
Het grote pluspunt is de grote groente/fruit bak, daarnaast zijn er nog vijf plateaus om spullen op te plaatsen.

martijn 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast

Prima koelkast weinig geluid lekker ruim van binnen, echter slecht licht. De indeling kan beter. koelt goed

es26 26-06-2016

tegengevallen...

ik vind dat de deurhouders in de deur snel breken/beschadigen bij het schoonmaken v.d koelkast. Ik heb bij keukenzaak de inhoud verkeerd ingeschat i.v.m oude koelkast hier zit de motor onder achterin daardoor minder ruimte in de groente-la en lampje aan de zijkant daardoor beperking met opruimen en snel verdraaien van de koelhoogte bij oude koelkast zaten beide in het plafond.

strand1951 12-04-2016

redelijke koelkast

Nadat ik hiervoor een losse Bosch koelkast had gehad, valt deze me een beetje tegen.
Hij heeft een minder praktische indeling: de vakken zijn minder hoog, bij de vorige kon ik een rekje deels openklappen voor b.v. staande flessen.
Verder is de groentela van heel dun, kwetsbaar plastic. Hoewel hij evenveel inhoud heeft als de vorige, heb ik toch het idee dat ik er minder in kwijt kan.
Verder koelt hij wel goed.

saskia352 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Gewoon een prima koelkast, ruim en eenvoudig ingedeeld.Glasplaten makkelijk schoon te maken. Bijgeleverde flessenhouder en vleeswarenbak wat gammel voor een degelijk merk als Bosch.

Nobody60 25-09-2015

Overzichtelijke indeling

De koelkast is naar eigen inzicht in te delen voor eigen gebruik. Hij is geruisloos en doet exact datgene wat hij moet doen.

Barry 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne koelkast met praktische indeling. Meer dan genoeg ruimte voor een gezin met 2 kinderen. Daarnaast is het energieverbruik zeer verantwoord.

patrick 28-08-2015 Product paar weken in bezit

goede koelkast met veel ruimte en handige indeling.
jammer dat de flessenrekken wat laag zijn waardoor de flessen er makkelijk uit vallen.
Duurzaamheid nog niet kunnen testen. Wel handig dat bij 4 apparaten van bosch 5 jaar garantie zit.

Robert-68 07-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Koelkast is net iets groter dan de standaard maat.
Fatsoenlijke onderlade, prima aantal rooster, eenvoudig in te delen.

J. Tamis 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

rekjes in deur hadden verstelbaar moeten zijn, dat zou handiger geweest zijn..verder prima koelkast. genoeg legplanken bijgeleverd.

Gerard van Schijndel 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

Vooral de deur indeling heel erg fijn ,een koelkast
die optimaal wordt gebruikt. (Prima).Makkelijk de sleepdeur makkelijk te monteren.

ahboumacasemanl 28-04-2014

Koelkast

Hoewel kort in gebruik vinden wij 3 vakken van de vier die in de deur hangen telaag!Deze 3 hadden wel wat hoger mogen zijn.

FredVisser 10-12-2013

koelautomaat

Mooie koelkast met veel ruimte voor je spullen en zeer stil. Klein minpuntje is dat je er niet echt grote soullen in kwijt kunt, dan moet je er een lade uithalen.