Bosch KIR18V20FF - Reviews

Inhoud koelruimte
150 liter inhoud
Uitvoering
tafelmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR18V20FF op Kieskeurig.nl.

Fran 18-08-2020

coole koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een koelkast is een koelkast.... nee dus. Makkelijk schoon te maken is echt een verbetering, handige indeling idem.

Anoniem 08-11-2019

Functionele koelkast voor een gezin van 2 personen

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook deze kast hebben we 1,5 jaar en wat betreft koelen ed voldoet de kast goed.
Voor ons ( 2 Pers ) is het ruim voldoende zal voor een groter gezin snel te klein zijn.
De kast is erg geruisarm en goed in een open keuken te gebruiken.
Het enige nadeel wat ik vond is dat de vakken in de deur niet verplaats of verwijderbaar zijn, daardoor is die indeling niet aan te passen.

Nokkie 12-07-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer handige indeling, die je naar wens kunt verstellen, en heldere LED verlichting.

Leon 07-05-2019

Slechte indeling waardoor alsnog weinig plaats

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

De koelkast lijkt groot met veel ruimte tussen de plankjes, maar schijn bedriegt. De ruimte tussen de twee laagste plankjes is veel kleiner dan op de foto. Doordat Bosch de temperatuurregelaar en lichtschakelaar in het midden van de koelkast heeft geplaatst, zijn er minder mogelijkheden om de plankjes naar eigen inzicht hoger of lager te plaatsen. Om een klein keteltje soep toch beneden in de koelkast te kunnen zetten, heb ik een plankje helemaal uit de koelkast moeten nemen, waardoor ik nu minder in de koelkast kwijt kan. Bij mijn vorige koelkast zat de temperatuurregelaar en lichtschakelaar boven in de koelkast, waardoor ik de ruimte tussen de plankjes beter kon indelen en dit probleem niet had. Teleurstellend als je net een koelkast hebt gekocht die toch zeker weer 10 jaar mee moet.

Peter 25-04-2016

zuinig en koelt goed

Geschreven voor: Bosch KIR18V20FF

Stille koelkast, die als er nieuwe producten toegevoegd worden ze snel weet te koelen tot de gewenste temperatuur.