Siemens KI51FSD40 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
222 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

van der Ven 20-09-2017 Product paar weken in bezit

Goede koeling van het onderste gedeelte

Dit is de tweede koelkast die wij in deze uitvoering hebben aangeschaft. De koelkast voldoet prima, vooral de onderste helft is een aanrader, goede koeling! Nadeel is dat je er weinig grote flessen in kwijt kunt.

Pluspunten

• koeling onderste gedeelte
  • veel bergruimte

Minpunten

• weinig ruimte voor grote flessen

Kauffeld 24-07-2017

Verbazingwekkend design en functionaliteit

Deze koelkast past perfect in onze strakke keuken, de schappen en vakken zijn ideaal in te delen en ook de vershoud laden laten het groente en fruit langer en beter vers. Wij zijn er blij mee!

JohanJacob 15-05-2017

Geweldige koelkast!!

Deze koelkast begin mei in gebruik genomen en nu al super te vrede.
Veel ruimte en t.,o.v. de vorige koelkast hoef ik deze niet zo koud te zetten om koude producten te houden. Maakt geen geluid wat als hinderlijk zou kunnen worden ondervonden.

Luuk en Truus de Jong 08-04-2017

E-nr.

De sticker met de nummers zit op een dusdanige plek dat wij met onze leeftijd (69 jaar) de grootste moeite hebben om die: A) te vinden en B) te lezen. De I is zeer onduidelijk, dit kaan een hoofdletter i zijn maar ook een kleine letter l

LisaB 29-09-2016

Perfecte ruimte

Zo'n mooi grote voor een koolkast. Aparte laden helemaal beneden maakt het makkelijk om spullen te vinden. Stil en koolheid prima verdeeld

Nicole 1980 18-09-2016

De ideale koelkast

Natuurlijk hebben we bij onze nieuwe keuken een inbouwkoelkast van Siemens gekocht.
Deze is gebruiksvriendelijk onderhoudsvriendelijk en energiezuinig.
Voor de verse groentes is er een groentelade met een 0 graden zone zodat de groentes tot een maand vers blijven.
De ideale koelkast dus!!!

IneV 11-08-2016

Fijne koelkast !

Hele goede keuze. Ruim, flexibel, stil en stijlvol. Vwb het energieverbruik kan ik nog geen oordeel geven aangezien hij nog maar een paar weken in gebruik is.
Het enige minpunt tot nu toe vind ik dat als je onderin een 1,5 liter fles legt de deur net niet dicht kan als er bijv. drinkpakken in de deur staan. Ook geeft de koelkast dan geen signaal dat de deur openstaat.