Siemens KI31RSD40

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI31RSD40 op Kieskeurig.nl.

RS 06-11-2018

Voldoende ruimte.

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

De inhoud en vakkenverdeling zijn ruim voldoende. Vakken in de deur zijn zeer handig. Prijs en kwaliteitverhouding is goed. Het is een zeer ruime koelkast.

Pluspunten

• Led verlichting in koelkast
  • Veel vakken in deur
  • Ruimte in koelkast is ruim voldoende
  • Zeer stil

Marad 24-08-2018

Kenmerken zijn goed

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

Alles is in orde, geluidloos.
De schuifdeurtjes van de eierrekjes werken erg stroef en als die niet gesloten zijn kunnen de eieren eruit vallen.

P Blankers 07-05-2018

Prima koelkast !!

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

De koelkast hebben wij 3 maanden geleden gekocht en hij bevalt prima. Koel goed, prettig in te delen. Kortom, niets op aan te merken.

Rick 26-02-2018

Prachtige opzet van de inhoud

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

mooie indeling echt een aanrader. De versnelde mogelijkheden om snel te coolen. Hyperfresh mogelijkheden zijn voor mij de pluspunten

Robbier 10-11-2017

Praktische mooie koeler

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

We hebben deze koeler uitgekozen bij de nieuwe keuken. We waren bang dat hij aan de kleine kant was, we hadden het fout alles past er prima in, mede dankzij de handige indeling.En prima koeling.
Wij zij er blij mee

Tollenburg 02-08-2017

Prima koelkast en zeer zuinig

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

Sinds 2 weken in bezit en tot op heden zeer tevreden. Kan nog niets zeggen voor de lange termijn maar tot nu toe super.

Ruud 62 25-05-2017

Mooie koelkast .

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

Vorige week nieuwe keuken laten plaatsen met allemaal Siemens apparatuur.
De koelkast heeft een prachtige en verstelbare afwerking.
De soft close deur. is ook een aanrader

Johnny02 10-09-2016

Mooie koelkast, binnenruimte had beter gekund

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

Sinds vier maanden in gebruik nu. Gekocht vanwege energiezuinigheid. Achteraf gezien net aan de kleine kant (we zijn met zn tweeën).

We zijn er grotendeels tevreden mee: het ziet er gewoon goed uit en de accurate temperatuurinstelling werkt goed. Maar als je het topmodel van een premium Duits merk koopt zijn de verwachtingen hoog. Die worden niet helemaal waargemaakt.

De binnenruimte is aan de kleine kant, dit valt het meeste tegen.
- De hoogte van de binnenkant van de koelkast is slechts 88 cm. Er gaat dus 14cm verloren. De breedte is 47 centimeter. Dit heeft waarschijnlijk met de isolatie te maken van deze A+++ koelkast.
- Ondanks de binnenmaten, loopt ook de groentelade niet helemaal door tot de achterkant. De ruimte is totaal niet berekend op meerdere dagen groente/fruit.
- De breedte van het vak voor flessen in de deur is veel smaller dan de breedte van de koelkast: 47 cm wordt slechts 37 centimeter. Door beter design zou er makkelijk nog een fles bij kunnen.

Met het schuifje boven de groentelade kan de vochtigheid in de lade worden aangepast zodat het beter voor groente of fruit is. We hebben echter bijna altijd groente EN fruit en maar 1 lade...

Het wijnrek is erg handig, alleen de stang aan de achterkant zit eigenlijk in de weg. Daardoor passen niet alle (wijn)flessen, tenzij je ze met de dop eerst erin doet. Dan komt de dop net onder de stang en kan de deur wel dicht. De stang moet waarschijnlijk voorkomen dat een fles tegen de achterkant van de koelkast komt, maar echt handig is het niet. Onder het rek is ruimte voor plakken beleg ed, dat is wel erg handig.

De lade is opzich een goed idee, vooral direct onder het wijnrek, alleen gaat het uittrekken van de lade erg stroef, daardoor gebruiken we het in de praktijk weinig.

Het soft-close systeem van de scharnier is een goed idee. Heel soms bij het dicht 'gooien' van de deur heeft de deur nog een extra zetje nodig voordat het scharnier de deur dicht laat gaan.

De plastic onderdelen zoals in de deur de doorzichtige plastic schuifjes hadden van een kwalitatief beter materiaal gemaakt kunnen worden, het voelt erg fragiel aan. De chromen randjes zien er wel mooi uit.

Monsaba 25-07-2016

Groter verwacht

Geschreven voor: Siemens KI31RSD40

Misschien is het inschattingsfout geweest van onze kant maar we zagen genoeg vakjes om onze voorraad op te bergen maar de hoogte van deze vakjes is ons enorm tegengevallen. De groentelade blijkt ook kleiner dan verwacht. De koelkast functioneert perfect maar het is passen en meten om de boodschappen op te ruimen.