Siemens KI41FSD40

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI41FSD40 op Kieskeurig.nl.

Jeroen 07-09-2017

Hyper fresh lade super

Geschreven voor: Siemens KI41FSD40

Deze Siemens koelkast is voorzien van 2 hyper fresh lade, de nul graden zones. Je kunt daar je groentes, fruit, vlees en vis veel langer bewaren dan in een koelkast zonder de nul graden zone. Het is echt een aanrader wanneer je niet telkens je groente en fruit wilt weggooien. Je kunt echt minimaal 3 x langer je producten vers houden dan zonder deze hyper fresh zones. Voor ons geen andere koelkast dan de Siemens koelkasten met de hyper fresh zones.

Pluspunten

• Hyper fresh zone (nul graden)
  • Energie zuinig
  • Koelt goed

Minpunten

laupine 23-08-2017

Redelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41FSD40

Zacht maar irritant geluid als koelkast draait. Bij afslaan een ploffend geluid. Koelkast slaat vaak aan. Veel ruimte ingeleverd door 2e lade. Sowieso matig in de ruimte. Botervak door schot in 2 gedeeld, nergens voor nodig. Helaas zelf het verkeerde nummer opgegeven bij de bestelling. Jammer.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Vaessen 22-06-2017

Fijne grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41FSD40

Fijne grote koelkast, mooi vormgegeven. Lades zorgen er echt voor dat groente, fruit en verse kruiden veel langer vers blijven! Twee kleine minpuntjes: ik vind dat hij vrij veel geluid maakt als hij 'draait' en het lichtje in de koelkast gaat me net iets te langzaam aan. Voor de rest prima koelkast!