Bosch Serie 6 KIN86HD30

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wouter v.d. Ende 02-07-2017

Stille, zuinige koelkast. Vriesruimte onhandig

Koelkast en vriezer werken goed, softclose systeem werkt ook naar behoren.
Indeling van de vriezer is tamelijk onhandig, Door de Big-box indeling moeten alle spullen in 1 laden. In de lade eronder past namelijk alleen een ijsbakje o.i.d.

Koelkast daarentegen groot, flessen passen ook goed liggend op de planken.

Pluspunten

• Indeling koelkast

Minpunten

• Big-box vriezer

Will 04-11-2016

Veel ruimte

Veel ruimte en een redelijk handige indeling. Alleen in de deur zijn de legplankjes niet in hoogte te verstellen en zitten erg dicht op elkaar. Dus wij hebben er een uitgehaald, jammer. Let op: er zit geen home connect camera in de koelkast, wat wel in de folder staat!!

fer12lon 11-06-2016

Goede koel/vries combi

Het is een lekkere grote koelkast, met veel schappen. De groentela is een "zero zone" zodat het groente en fruit extra lang vers blijft, we hebben het apparaat nog te kort om daar iets zinnigs over te zeggen. We heel fijn dat je de luchtvochtigheid in de groentela kunt regelen. De deur sluiten vergt wat "oefening" door de soft-close functie op de deur voel je een soort weerstand met sluiten, je zou verwachten dat je op dat punt moet stoppen maar dan blijft hij open staan. Hij moet nog net een zetje extra hebben. Het lampje gaat wat later aan dat is even wennen maar niet storend. De Wi-Fi functie snap ik niet zo goed maar heb me daar nog niet voldoende in verdiept.
Doordat de koelkast zo groot is is de vriezer wat aan de kleine kant. Ik vind het 3 verschillende formaten van lades erg prettig. Voor een gezin te klein (als het de enige vriezer is) denk ik.

godijn 01-04-2016

Mooi Apparaat

Mooi Apparaat. Led licht gaat wel wat laat aan wanneer de deur open gaat. Met WiFi erop, zodat je deze van je telefoon kan instellen, de temperatuur vooral. Niet nodig volgens mij. Je kunt de vochtigheid in onderste bak instellen. Geen idee hoe hier mee om te gaan. Aanrader is dat je hem nooit meer hoeft te ontdooien. Dat scheelt een hoop werk en stroom. Lekker stil, geen gebrom. Omdat het een inbouw is, is deze flink aan de prijs, maar vertrouw erop dat deze heel lang mee gaat.