Siemens KI86NHD30 - Reviews

Kleur(en)
wit

Yose7 29-08-2018

Fijne koel/vrieskast

De koel/vrieskast is mooi ingebouwd. Het openen en sluiten van de deur is prima. Je wordt gewaarschuwd in geval de deur niet helemaal gesloten is. De verlichting in de koelkast is duidelijk. In bovenste vak passen meerdere pizza's. Door de motor is het volume van het onderste vak niet zo groot, maar na een paar maanden ben ik daar aan gewend.

mark_van_den_brink 09-07-2018

Gewoon goed!

Nu 2 weken in gebruik. De indeling is praktisch. Ook het koppelen met Home connect ging zonder problemen.

Madelon44 25-06-2018

Prima indeling

Vanaf de eerste dag zeer tevreden. Met de handige groente- fruitla ben ik heel blij, deze werkt fantastisch!

GvdL 03-12-2017

Prima combinatie van koelen en vriezen

Vanaf 13 november 2017 in gebruik. voldoende ruimte voor koelen en vriezen. Deuren sluiten geweldig en via WIFI kun je o.a. de temperatuur regelen

Willem55 22-11-2017

Zeer goede koeling

Ik ben er heel blij mee, alle producten blijven langer vers door de goede temperatuur regeling en anti frost !

Anneke 03-11-2017

Groot koelgedeelte/geen ontdooien vriesvak

Vandaag is de koelkast na lange tijd eindelijk geleverd. De keuze voor dit type is bepaald door de enorme inhoud van koelgedeelte en NoFrost-systeem van het vriesvak. Apparaat ziet er van binnen mooi uit en de indeling lijkt praktisch. Hoe praktisch het apparaat in zijn geheel is zal de ervaring uitwijzen.

Pluspunten

• veel koelkast ruimte
  • nooit ontdooien vriesvak
  • speciale groente/fruitlade
  • nog geen gebruikservaring

Minpunten

• nog geen gebruikservaring