Siemens KI86NHD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86NHD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikkie Theuns 27-06-2019

Eerste indruk top,2 jaar in gebruik en compressor stuk

Geschreven voor: Siemens KI86NHD30

Siemens staat voor mij voor kwaliteit en betrouwbaarheid. We hebben een viertal producten aangeschaft bij Siemens (oven, kookplaat, afzuigkap en koelkast/vriezer). Inmiddels 2,3 jaar gebruikt en eigenlijk over alle vier dik tevreden afgezien van kleine details. Betreft de koelkast had de indeling beter gekund, maar daar hadden we wellicht zelf voor kunnen kiezen. Er passen nu nauwelijks flessen in terwijl we veel water drinken. Verder kunnen er niet veel hogere bakjes in die we gebruiken voor bewaren van maaltijden. Echter wisten we niet bij aankoop (toen ik zwanger was, nieuw huis nieuw leven met kindje). Dit alles overkomelijk maar ik ben wel echt zwaar teleurgesteld over het feit dat de koelkast en vriezer na ruim twee jaar stuk zijn-een essentieel onderdeel werkt niet meer moet vervangen, wss compressor. Defect is niet door gebruik ontstaan gaf de monteur aan. Bovendien zou de reparatie buiten de garantie vallen tenzij ik me registreer omdat we toevallig 4 apparaten van Siemens hebben gekocht tegelijkertijd. Vind ik oprecht niet klantvriendelijk, eigenlijk echt niet kunnen.

Minpunten

• levensduur

Anneke 03-11-2017

Groot koelgedeelte/geen ontdooien vriesvak

Geschreven voor: Siemens KI86NHD30

Vandaag is de koelkast na lange tijd eindelijk geleverd. De keuze voor dit type is bepaald door de enorme inhoud van koelgedeelte en NoFrost-systeem van het vriesvak. Apparaat ziet er van binnen mooi uit en de indeling lijkt praktisch. Hoe praktisch het apparaat in zijn geheel is zal de ervaring uitwijzen.

Pluspunten

• veel koelkast ruimte
  • nooit ontdooien vriesvak
  • speciale groente/fruitlade
  • nog geen gebruikservaring

Minpunten

• nog geen gebruikservaring