Siemens KI34VX21 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VX21 op Kieskeurig.nl.

Jeff 09-01-2020

Lekker cool

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Mooie en logische indeling van de koelruimte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jfeijen 28-06-2019

Zoals verwacht

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Gekocht met onze keuken en voldoet compleet aan onze verwachtingen. Ik had in deze tijd wel verwacht dat er standaard een alarm op zou zitten wanneer de koelkast niet goed dicht zit. De lades van de diepvries zijn handig doordat ze doorzichtig zijn. Het flessenrek hebben we eruit gehaald omdat het met een gezin toch onhandig qua ruimte is.

Krokodil57 25-06-2019

goed koelend

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

zeer tevreden over de inhoud en wijze van koelen / vriezen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicole27 13-05-2019

Geen negatieve ervaringen

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Ik heb deze koelkast nu een jaar en heb nog geen enkel ding kunnen vinden dat ik jammer vind. Het apparaat voldoet volledig aan de vereisten.

Carolien S 05-10-2018

Ruime en overzichtelijke koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Na eerder een Miele koel/vriescombinatie besteld te hebben bleek deze niet te passen. Omdat ik al meerdere producten heb van Siemens, heb ik deze gekocht. En wat ben ik er blij mee. Goeie LED-verlichting, fietsenrek en een overzichtelijke indeling. Hier heb ik geen spijt van.

BobL 18-06-2018

perfecte inrichting

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Wij hebben deze koelkast een aantal maanden geleden gekocht en is begin maart in onze nieuwe keuken geplaatst.
bevindingen:
- voldoende capaciteit voor al onze boodschappen
- grote groente lade
- koel capaciteit zeer goed
- vriezer capaciteit goed
- Vries capaciteit zeer goed

Hartfmp 04-01-2018

goed functionerende koel-vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Diepvriesladen volledig te gebruiken. Koelkast flexibel qua indeling met een handig flessenrek. Koelt en vriest naar behoren.

Marcel de Rond 31-08-2017

Prima koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VX21

Praktisch ingedeelde koelkast. Handig flessenrek. Blijft mooi op temperatuur en koelt uitstekend. Vriezer werkt ook uitstekend.