Bosch Serie 4 KIR81VF30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KIR81VF30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

KK 18-07-2020

Ruime koelkast, koelt bijzonder goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KIR81VF30

We hebben een koelkast zonder vriezer. Koelkast heeft is ruim, heeft een goede indeling en koelt super goed (en dit op de laagste stand)

Pluspunten

• Indeling
  • Koeling

Sanne 24-07-2019

Grote inhoud en goed gekoeld

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KIR81VF30

Vanwege de grootte en indeling. Bevalt erg goed, de regelaar staat op de laagste stand en toch voelen de producten gekoeld en fris aan. Nauwelijks hoorbaar en de diepe groenteladen zijn enorm praktisch.

Pluspunten

• ruimte
  • koeling
  • diepte vershoudladen

S. Berbee 09-08-2018

grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KIR81VF30

Ons huishouden bestaat uit vijf personen. Ooit samen begonnen waarbij onze koelkast volstond. De kinderen worden ouder en hoe fijn is het dan als je een grotere koelkast kunt aanschaffen. Ik heb nu twee brede lades (vergelijkbaar met een vrieslade) waarin ik de groenten en fruit gemakkelijk kwijt kan. Zo overzichtelijk. Hier word ik erg blij van.

Pluspunten

• ruime koelkast
  • twee brede lades

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Huub 24-02-2018

perfecte groentenlades

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KIR81VF30

Grote koelkast waar ruimte is voor een volledig gezinshuishouden. Je hebt overzicht en een extra koelkast elders is niet nodig. Perfecte vakverdeling.

Pluspunten

• zeer ruim
  • grote groentelades